بر اساس یک نظرسنجی جدید، سازندگان بیشترین درآمد را از مشارکت برندشان در یوتیوب کسب میکنند – بیشتر از اینستاگرام و تیکتاک.
با اعداد در یوتیوب، 6 درصد از سازندگان بیش از 10001 دلار در ماه درآمد داشتند – در مقایسه با 3 درصد از سازندگان اینستاگرام و 2 درصد از سازندگان TikTok.
- 50 درصد از سازندگان یوتیوب بیش از 500 دلار در ماه در مقابل اینستاگرام (40 درصد) و TikTok (36 درصد) درآمد دارند.
گران تر، اما. اگرچه کار با سازندگان YouTube گرانتر است، اما مارکها باید با آنها کار کنند زیرا این پلتفرم معیارهای تعامل بالایی دارد.
سازندگان به طور متوسط نرخ تعامل 50٪ را دریافت می کنند که با فاصله زیادی از سایر پلتفرم ها پیشی می گیرد (TikTok و Instagram به ترتیب 3٪ و 2٪ نرخ تعامل داشتند). تعامل در یوتیوب به صورت بازدید، لایک، نظر و اشتراک گذاری تعریف می شد. همچنین:
- فرمت ویدیویی طولانیتر یوتیوب به سازندگان اجازه میدهد در هر ویدیو عمیقتر در محصولات شما غوطه ور شوند – که به ویژه اگر محصولاتی مانند تجهیزات فنی یا مبلمان آماده را میفروشید که ممکن است به آموزشهای گام به گام نیاز داشته باشند بسیار مفید است.
در مورد نظرسنجی این ترکیبی از دادههای داخلی Aspire، یک پلتفرم بازاریابی تأثیرگذار، بهعلاوه یک نظرسنجی از 1000 «خالقان متنوع، متفاوت در اندازه مخاطب، پلتفرم اصلی انتخابی، صنعت و موارد دیگر» است. اکثر سازندگان ساکن آمریکا بودند.
چرا ما اهمیت می دهیم. اینفلوئنسرها می توانند به کمپین های سئوی شما کمک کنند. و با ادامه سرمایهگذاریهای بزرگ در بازاریابی اینفلوئنسر، به نظر میرسد یوتیوب در حال حاضر بیشترین بازگشت سرمایه را برای کار با اینفلوئنسرها به برندها ارائه میکند.
عمیق تر برو اگر میخواهید درباره میزان پرداخت اینفلوئنسرها بیشتر بدانید، میتوانید نتایج نظرسنجی را به صورت رایگان از Aspire دانلود کنید.
سازندگان از TikTok ناامید شده اند. همانطور که سال گذشته گزارش دادیم، سازندگان که از میزان دستمزدشان ناامید شده بودند، TikTok را با ادعای آسیب های روانی و فرسودگی ترک ترک کردند. برخی از سازندگان ادعا کردند که به ازای هر 1000 بازدید ویدیو بین 0.02 تا 0.03 دلار به آنها پرداخت می شود.