ما در چند سال گذشته درباره چابکی صحبت کرده ایم. اخیراً، این تمرکز بر تلاش شرکت اورگان برای تجاری سازی بوده است. شکی نیست که فناوری در اینجا چشمگیر است. این موضوع زمانی که هنوز یک پروژه تحقیقاتی OSU بود مشخص بود. از سوی دیگر، مسیر رسیدن به بازار دشوار بوده است.
مشارکت فورد که بر تحویل آخرین مایل متمرکز شده بود، ثمر چندانی نداشت، بنابراین دنیای پر رونق تکمیل انبار و تدارکات اشاره کرد. این شرکت در کنار اجرای آزمایشی نسخه جدیدی از ربات دوپا خود با سر ورزش، اخیراً استخدامهای زیادی انجام داده است. در ماه مارس، با آیندریا کمپبل، مدیر اجرایی تازه کار، که قبلاً در اپل و فورد کار می کرد، گپ زدم. سال گذشته، Agility یک مدیر مالی جدید (Renuka Ayer) و CCO (Rich Bohne) را نیز منصوب کرد.
امروز یک CTO جدید را اعلام می کند که باید به عنوان رای اعتماد دیگری برای جاه طلبی های انبارش خوانده شود. ملونی وایز بنیانگذار و مدیر عامل Fetch Robotics تا فروش آن به Zebra Technologies در سال 2021 بود. در سالهای بعد، او به عنوان معاون اتوماسیون رباتیک Zebra خدمت کرد.
دامیون شلتون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Agility، در بیانیه ای آماده گفت: «امروز، ما بسیار هیجان زده هستیم که با استقبال از برجسته صنعت و رباتیک شناس مشهور ملونی وایز به عنوان CTO جدید، این سال رشد رهبری باورنکردنی را به پایان برسانیم.
انتشار مرتبط با این خبر اشاره میکند که «Melonee به همان اندازه (یا بیشتر) تجربه در ساخت و استقرار ناوگان روباتها نسبت به هر کسی در این سیاره به ارمغان میآورد». قطعا می توان پرونده ای تشکیل داد. وایز یک مدیر سابق Willow Garage است که رهبری چیزی را بر عهده داشت که به یکی از برترین سیستم های لجستیکی رباتیک در بازی تبدیل می شد. احتمالاً او به Agility کمک می کند تا بیشتر روی قابلیت همکاری و اکوسیستم روباتیک گسترده تر تمرکز کند، زیرا انبار به دنبال ادغام در سیستم های موجود است.
با قدم گذاشتن وایز در نقش مدیر ارشد فناوری، جاناتان هرست، یکی از بنیانگذاران – پروفسور رباتیک که پروژه Cassie او به Digit تبدیل می شود – در حال تبدیل شدن به CRO است – واضح است که مدیر ارشد رباتیک است. این شرکت می نویسد،
بنابراین او عنوان خود را از CTO به CRO تغییر داده است تا بیشتر با کار روزانه خود مطابقت داشته باشد: تنظیم نقشه راه تحقیق و توسعه Agility، توسعه خط لوله نوآوری، چوپانی طراحی صنعتی Digit و پرورش هویت کلی برند شرکت.
همه این حرکت ها با افزایش چشمگیر بودجه تامین می شوند. در ماه آوریل، این شرکت یک سری B 150 میلیون دلاری را اعلام کرد که مجموع بودجه خود را تا به امروز به 180 میلیون دلار رساند.