روش جدید مایکروسافت برای کسب درآمد از چت هوش مصنوعی

امروز، مایکروسافت یک راه حل تبلیغاتی جدید را برای فعال کردن خدمات آنلاین، برنامه ها و ناشران برای کسب درآمد از چت و ایجاد تجربه های جذاب تر برای کاربران چت هوش مصنوعی معرفی کرد.

Ads for Chat API. بینگ جدید اولین سرویس مصرف کننده مهم، رایگان و با بودجه تبلیغاتی بود که مدل های پیشرفته زبان بزرگ را در مقیاسی بی نظیر در چت ادغام کرد.

این راه حل به گونه ای طراحی شده است که به ناشران، برنامه ها و سرویس های آنلاین امکان سفارشی سازی تجربیات خود با تبلیغات و ایجاد ارزش اقتصادی بیشتر از سرمایه گذاری های چت خود را بدهد. API به ناشران، برنامه‌ها و سرویس‌های آنلاین این امکان را می‌دهد که قالب‌های تبلیغاتی را که برای مخاطبانشان بهینه می‌دانند انتخاب کنند، به گونه‌ای که تجربه اصلی آنها را تکمیل کند.

Ads for Chat API می‌تواند تبلیغات را روی پلتفرم‌های چت مایکروسافت یا شرکت‌های دیگر ارائه دهد.

مشتاقانه منتظر است. مایکروسافت می‌گوید که بازخورد شرکا بسیار ارزشمند است زیرا آنها همچنان به توسعه پیشنهادات خود ادامه می‌دهند. پذیرفته شده است که هر ناشر، برنامه و سرویس آنلاین بر اساس عواملی مانند دستگاه های اصلی که مخاطبانشان استفاده می کنند یا نحوه تعامل کاربران با محتوا، الزامات منحصر به فردی دارند. این شرکت همچنین با تبلیغ‌کنندگان درگیر است تا نظرات آنها را جمع‌آوری کند و در شکل‌دهی آینده این تجربه کمک کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. ادغام تجارب چت مبتنی بر هوش مصنوعی فرصتی منحصر به فرد برای تبلیغات برای دسترسی و تعامل با مخاطبان به شیوه‌ای ارگانیک‌تر، شخصی‌شده و مرتبط‌تر فراهم می‌کند.

با استفاده از این سیستم‌های چت پیشرفته، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند ارتباطات معناداری با کاربران ایجاد کنند، درک برند را افزایش دهند و در نهایت بازدهی بهتری داشته باشند. علاوه بر این، انعطاف‌پذیری ارائه شده توسط APIها امکان قالب‌های تبلیغاتی سفارشی‌سازی‌شده را فراهم می‌آورد و به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا کمپین‌های خود را بر اساس مخاطبان هدف و تجربه بومی خود بهینه‌سازی کنند و اطمینان حاصل شود که تلاش‌های تبلیغاتی مؤثر و غیر مداخله‌گر باقی می‌مانند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.