دوست دارم … چرا مارک ها باید به TikTok توجه کنند

مختصر روزانه Search Engine Land بینش روزانه ، اخبار ، نکات و خردهای اساسی برای بازاریاب جستجوی امروز را شامل می شود. اگر دوست دارید قبل از بقیه اینترنت این مطلب را بخوانید ، اینجا ثبت نام کنید تا روزانه به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.


صبح بخیر بازاریابان ، نظر شما در مورد TikTok چیست؟

ما بحث داخلی را با تیم تحریریه Search Engine Land انجام دادیم و من به همه اطلاع دادم که من یک طرفدار هستم. من کاملاً عاشق پلت فرم و خلاقیتی هستم که از آن بیرون می آید. برنامه های دیگر سعی کرده اند آن را تکرار کنند (نگاه کنید به: فیس بوک ، اینستاگرام و یوتیوب) ، اما هیچ کدام پیتزاز TikTok را ضبط نکرده اند. شاید از نظر جمعیتی باشد. فقط ما قدیمی ها در استفاده از فیس بوک و اینستاگرام گیر کرده ایم.

این شرکت اخیراً اعلام کرد که از یک میلیارد کاربر ماهانه پیشی گرفته است ، بنابراین این یک فرصت بزرگ برای تبلیغ کنندگان ، به ویژه کسانی است که مخاطبان جوان را هدف قرار می دهند. اما این یکی از مواردی است که ما باید واقعاً موفق شویم.

اما گاهی اوقات خالقان TikTok پیشرو هستند و مارک ها در این مورد حرف می زنند. من اخیراً مقاله ای در Esquire در مورد نحوه انتخاب روند TikTok “مانند فانتزی” توسط بازاریابان Applebee خواندم تا آخرین کمپین تجاری تلویزیونی آنها باشد. و کار می کند!

TikTok نه تنها به ظاهر Applebee کمک کرده است بلکه به هنرمند کشور Walker Hayes نیز در صدر جدول ها کمک کرده است. این فقط آخرین روند است. یکی از طراحان TikTok بسیاری از لوگوهای محبوب را “طراحی مجدد” کرد و بسیاری از مارک ها سوار شدند.

درس این است که گاهی اوقات مبتکران در مکان های غیر سنتی هستند و UGC هنوز یک فرصت بزرگ برای مارک ها است. حالا مرا ببخشید ، برای تمرین رقص بعدی TikTok…

کارولین لیدن ،
مدیر جستجوی محتوا


تبلیغات کارت اعتباری جدید مایکروسافت آگهی همچنان به محصولات خود برای محصولات عمودی ادامه می دهد

مایکروسافت تبلیغات تبلیغات کارت اعتباری را به عنوان یک بتا باز معرفی کرده است ، این شرکت سه شنبه اعلام کرد. تبلیغات کارت اعتباری در قسمت سمت راست نتایج جستجوی Bing ظاهر می شود و در کنار تبلیغات متنی اصلی قرار می گیرد. این تبلیغات می تواند برای درخواست هایی مانند نام تجاری ، دسته کارت ها و سطح اعتبار آغاز شود. تبلیغات کارت اعتباری به صورت پویا بر اساس فیدهای داده های تبلیغ کنندگان ایجاد می شود و نیازی به کلمات کلیدی نیست. این تبلیغات این هفته در دسترس تبلیغ کنندگان قرار می گیرد که مشتریان آنها را در ایالات متحده و کانادا هدف قرار می دهند.

چرا اهمیت می دهیم. این قالب ممکن است برای تبلیغ کنندگان کارت اعتباری ، مانند بانک ها ، مارک ها و سایت های مقایسه ، برای نمایش تبلیغات خود مفید باشد. آنها همچنین ممکن است کارایی بیشتری را برای این بخش از تبلیغ کنندگان ارائه دهند: “مایکروسافت گفت:” در پروازهای اولیه تبلیغات کارت اعتباری ، تبلیغ کنندگان تا به حال 70 درصد هزینه کمتری برای خرید داشته اند. “

از دیدگاه صنعت ، تبلیغات مایکروسافت در حال راه اندازی محصولات ویژه عمودی و خوراکی منحصر به فرد برای شرکت است-علاوه بر تبلیغات کارت اعتباری ، این شرکت بتای باز برای تبلیغات تورها و فعالیت ها و تبلیغات خودرو ارائه کرده است. طی شش ماه گذشته استراتژی پلتفرم برای جذب تبلیغ کنندگان با قالب های تبلیغاتی خودکار که به طور خاص برای صنعت آنها طراحی شده است ، ممکن است به آن کمک کند تا به استقبال گسترده تری برسد و سهم خود را در بازار افزایش دهد.

بیشتر اینجا بخوانید.


اعلامیه های محصول و ویژگی های بیشتر از Google Ads در این هفته

همراه با اعلان نسبت داده ها از روز دوشنبه ، Google Ads در این هفته چند محصول و ویژگی های دیگر را به طور همزمان اعلام کرد. در اینجا جدیدترین مواردی است که شما را در جریان قرار می دهد:

  • تبدیل های نمایش داده شده برای نمایش: اندازه گیری تبدیل بدون کلیک قوی تر. تبدیل های مشاهده شده به شما امکان می دهد تبدیل هایی را که پس از مشاهده 10 ثانیه یا بیشتر از تبلیغ شما انجام می شود ، اما کلیک نمی کند ، اندازه گیری کنید و سپس در مدت زمان تعیین شده تبدیل کنید.
  • TrueView for action برای تبدیل شدن به کمپین های ویدئویی: از اوایل سال 2022 ، همه کمپین های TrueView for action به طور خودکار به کمپین های اقدام ویدیویی ارتقا می یابند. به عنوان یادآوری ، 30 سپتامبر 2021 آخرین روز برای ایجاد یک کمپین TrueView جدید برای اقدام است و هر گونه تبلیغات TrueView موجود برای اقدام تا اوایل سال آینده ادامه خواهد داشت. با پیشروی ، تبلیغ کنندگان می توانند با استفاده از نوع گروه تبلیغات پاسخگو در حین راه اندازی کمپین ، کمپین های ویدئویی ایجاد کنند.
  • به روز رسانی خط مشی محتوای جنسی: در دسامبر 2021 ، نقض خط مشی محتوای جنسی آگهی در Google Ads به نقض سیاست های جدی تبدیل می شود. نقض شدید سیاست منجر به تعلیق حساب در صورت تشخیص و بدون هشدار قبلی می شود. Google از 1 دسامبر 2021 اجرای به روزرسانی خط مشی را آغاز می کند و اجرای کامل آن تقریباً در 4 هفته افزایش می یابد.
  • درخواست های تبلیغاتی غیر شخصی را برای خریداران RTB شخص ثالث ارسال کنید: از 21 اکتبر 2021 ، Google شروع به کار مرحله ای می کند تا ناشران بتوانند درخواست های پیشنهاد برای درخواست های آگهی پردازش داده های غیر شخصی و محدود ناشران را به خریداران RTB شخص ثالث (پیشنهاد زمان واقعی) ارسال کنند. برای محافظت از حریم خصوصی کاربر ، فیلدهای پروتکل RTB که برای استفاده برای به اشتراک گذاشتن شناسه های کاربر (به عنوان مثال google_user_id) طراحی شده اند ، در این درخواست های پیشنهاد ارائه نمی شوند. O طرح راه اندازی مرحله ای سطح بالا را می توانید در اینجا مشاهده کنید. برنامه راه اندازی مرحله ای که در آن صفحه تعیین شده است هر از گاهی به روز می شود ، بنابراین لطفاً این منبع را به صورت دوره ای مرور کنید.

راهنمای SEO تجارت الکترونیک: آخرین اسناد گوگل برای SEO ها و توسعه دهندگان

با توجه به اینکه COVID بسیاری از خرده فروشان را به صورت آنلاین مجبور می کند ، گزینه های تجارت الکترونیک بیشتر از همیشه وجود دارد. Google Search Central اخیراً دستورالعمل های جدیدی را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است که به بهبود دید جستجو در سایت های تجارت الکترونیک کمک می کند.

هنگامی که داده های تجارت الکترونیک و ساختار سایت خود را با Google به اشتراک می گذارید ، Google به راحتی می تواند محتوای شما را پیدا و تجزیه کند ، که به شما امکان می دهد محتوای شما در جستجوی Google و سایر سطوح Google نمایش داده شود. این می تواند به خریداران در یافتن سایت و محصولات شما کمک کند. “

این هفت صفحه شامل اطلاعات زیر است:

  1. جایی که محتوای تجارت الکترونیک می تواند در Google ظاهر شود
  2. داده های محصول خود را با Google به اشتراک بگذارید
  3. شامل داده های ساختار یافته مربوط به تجارت الکترونیک است
  4. نحوه راه اندازی وب سایت تجارت الکترونیک جدید
  5. طراحی ساختار URL برای سایت های تجارت الکترونیک
  6. به Google کمک کنید ساختار سایت تجارت الکترونیک شما را درک کند
  7. صفحه بندی ، بارگذاری افزایشی صفحه و تأثیر آنها در جستجوی Google

چرا اهمیت می دهیم. با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل برای اولین بار در سال گذشته وب سایت های تجارت الکترونیکی را راه اندازی کرده اند ، این راهنما می تواند به شما اطمینان دهد که از بهترین روش ها برای مشاهده محصولات خود در موتورهای جستجوی مختلف Google استفاده می کند. همچنین به SEO هایی که بر مستندات تجارت الکترونیک تمرکز دارند می دهد تا به مشتریان و ذینفعان خود کمک کند تا توصیه های خود را برای SEO بهتر تجارت الکترونیک پیاده سازی کنند.

بیشتر اینجا بخوانید.


جستجوی کوتاه: Google میزبان جستجو در رویداد مجازی امروز (و ما پوشش شما را داریم) ، به علاوه فراموش نکنید که در نظرسنجی سریع robots.txt شرکت کنید

جستجوی Google را امروز از دست ندهید. آیا می خواهید بدانید بعد از جستجو چه چیزی وجود دارد؟ در این رویداد مجازی ، گوگل “چگونه ما Google را مفیدتر می کنیم برای تریلیون ها س questionsالی که ما هر ساله می بینیم ، خواه شما به دنبال یک پاسخ ساده هستید ، برای کشف یک موضوع جدید یا یافتن محصول مناسب برای شما. ”

و البته با Search Engine Land همراه باشید برای آخرین پوشش در زمینه جستجو و معنای آن برای شما ، بازاریاب جستجو.

فراموش نکنید که در نظرسنجی robots.txt شرکت کنید. آیا robots.txt باید از ویژگی بدون نمایه سازی پشتیبانی کند؟ در نظر سنجی شرکت کنید. “من می خواهم از افزودن دستورالعمل های بیشتر اجتناب کنم. من هنوز از مسائل متداول ناشی از این عملکرد مستند مطلع نیستم ، “جان مولر گفت.


آنچه می خوانیم: ما انتخاب های خود را از سراسر وب انتخاب کرده ایم تا بتوانید خواننده فید خود را بازنشسته کنید.


جدید در Search Engine Land

درباره نویسنده

کارولین لیدن به عنوان مدیر محتوای جستجو برای Search Engine Land و SMX فعالیت می کند. او با تخصص در زمینه SEO ، بازاریابی محتوا ، جستجوی محلی و تجزیه و تحلیل ، بر آسان تر کردن مشاغل بازاریابان با اخبار مهم و محتوای آموزشی تمرکز می کند.