داده ها تفاوت را ایجاد می کنند: اپیزود اول

آبجو صنایع دستی، تحویل غذا و خریداران B2B چه مشترکاتی دارند؟ فراخوانی برای شخصی سازی بیشتر به دلیل خریداران بومی جوان تر و دیجیتالی تر. این مضامین در قسمت اول از سری MarTech Podcast: Data Makes the Difference بررسی شده است.

حمایت شده توسط:

داده ها تفاوت را ایجاد می کنند: اپیزود اول

کیم دیویس، مدیر تحریریه MarTech و کریس گارزا، معاون منطقه‌ای، فروش میدانی و داخلی در Dun & Bradstreet، درباره چگونگی تغییر چشمگیر سفر خریدار در سال‌های اخیر بحث می‌کنند و بازاریابان/فروشندگان را مجبور می‌کنند به روش‌های جدیدی به مشتریان دست یابند.

داده ها کلید دستیابی به موفقیت در این واقعیت جدید خواهند بود.

پادکست را تنظیم کنید و یاد بگیرید:

  • جایی که تیم های فروش و بازاریابی در این چشم انداز در حال تحول موفقیت پیدا می کنند
  • نقشی که داده ها در راهبردهای محوری برای دستیابی به مشتریان بالقوه بازی می کنند
  • سفر خریدار به کجا می‌رود و چه تأثیری بر شما خواهد داشت

مهمان

کریس گارزا هدشات

کریس گارزا

کریس گارزا یک رهبر فروش با تجربه با بیش از 12 سال رهبری موفق تیم های فروش متمرکز بر B2B از طریق تحول و رشد است. تجربه او در رهبری تیم‌های فروش داخلی، میانی و سازمانی به او چشم‌انداز وسیعی از آنچه برای موفقیت در یک محیط فروش داخلی نیاز است، می‌دهد و همچنین درک می‌کند که چگونه خط لوله و روابط با بزرگترین و استراتژیک‌ترین مشتریان ایجاد کند. گارزا 15 سال گذشته را در Dun & Bradstreet گذرانده است، جایی که او نقش های مختلف رهبری ارشد فروش را بر عهده داشته است. او در حال حاضر رهبری سازمان فروش تجاری جدید در Dun & Bradstreet را بر عهده دارد که بر فروش در کانال های D&B Field و Inside Sales متمرکز است.

مجری

هدشات کیم دیویس 1

کیم دیویس

کیم دیویس مدیر تحریریه MarTech است. دیویس که در لندن متولد شد اما بیش از دو دهه نیویورکی بود، ده سال پیش شروع به پوشش نرم افزارهای سازمانی کرد. تجربه او شامل SaaS برای سازمانی، برنامه‌ریزی شهری مبتنی بر داده‌های تبلیغات دیجیتال، و کاربردهای SaaS، فناوری دیجیتال و داده‌ها در فضای بازاریابی است. قبل از کار در روزنامه نگاری فناوری، دیویس دستیار سردبیر یک سایت خبری فرامحلی نیویورک تایمز، The Local: East Village بود و قبلاً به عنوان سردبیر یک نشریه دانشگاهی و به عنوان یک روزنامه نگار موسیقی کار کرده است.

حامی مالی

داده ها تفاوت را ایجاد می کنند: اپیزود اول

Dun & Bradstreet، ارائه دهنده پیشرو جهانی داده های تصمیم گیری تجاری و تجزیه و تحلیل، شرکت ها را در سراسر جهان قادر می سازد تا عملکرد تجاری خود را بهبود بخشند. ابر داده Dun & Bradstreet راه‌حل‌ها را تامین می‌کند و بینش‌هایی را ارائه می‌دهد که مشتریان را برای تسریع درآمد، کاهش هزینه، کاهش ریسک و تغییر کسب‌وکارشان توانمند می‌سازد. از سال 1841، شرکت‌ها با هر اندازه به Dun & Bradstreet برای کمک به مدیریت ریسک و آشکار کردن فرصت‌ها متکی بودند. برای اطلاعات بیشتر در مورد Dun & Bradstreet، لطفاً به www.dnb.com مراجعه کنید.