گرگ گیلمن ، سرپرست درآمد آژانس بازاریابی عملکردی مبتنی بر LA در MuteSix می گوید: “یکی از بزرگترین مسائلی که مارک ها با آن دست و پنجه نرم می کنند این است که اسناد را مشخص کنید و اینکه چگونه پول خود را خرج می کنید حتی اگر سیگنال خود را از دست داده اید.” ، “اگر فیس بوک بیش از حد تردید کند و گوگل در آخرین کلیک باشد ، گاهی به نظر می رسد که همه چیز هرگز کار نمی کند. برای کمک به شرکت ها در تصمیم گیری های تجاری آگاهانه ، ما در حال ایجاد مدل های آماری هستیم که اطلاعات را در سطح بالاتر از پلتفرم نشان می دهد. “
یک هفته دیگر ، تجدید رشد مجدد. TechCrunch مشغول به کار بوده است تا نه تنها محتوای سرمقاله کارکنان ما را گسترش دهد ، مانند مصاحبه آنا هایم با MuteSix این هفته ، ما همچنین بر افزایش پست های مهمان خود و همچنین برای بازاریابی رشد کار می کنیم. در این جمع بندی ، ما مقاله ای از ستون نویس مهمان جاناتان متریک داریم ، قسمتی از پادکست Equity که شامل متریک ، دبیر مدیر TechCrunch دنی کرایتون و ویرایشگر ارشد TechCrunch مری آن آزوودو است.
به TechCrunch کمک کنید تا بهترین بازاریابان رشد را برای استارتاپ ها پیدا کند.
در این نظرسنجی سریع توصیه ای ارائه دهید تا نتایج را با همه به اشتراک بگذاریم.
اگر قبلاً نشنیده اید ، ما از طریق نظرسنجی کارشناسان یک بلیط رایگان برای اختلال در اختیار شما قرار می دهیم. برنامه Disrupt را بررسی کنید و برای اطلاع از جزئیات هدیه به ادامه مطلب بروید:
- آیا قبلاً توصیه ای ارائه کرده اید؟ این عالی است – ما همه ارسال های نظرسنجی قبلی را به عنوان ورودی بلیط Disrupt می شماریم.
- ما همچنین 100 مورد ارسالی نظرسنجی بعدی را به عنوان هدیه وارد می کنیم.
- آیا می خواهید 10 توصیه برای افزایش شانس خود برای برنده شدن ارسال کنید؟ ما عاشق اشتیاق هستیم ، اما از شما می خواهیم که برای هر بازاریابی که با آن کار کرده اید فقط یک توصیه ارائه دهید.
- نمی دانید در توصیه خود چه چیزی بگویید؟ با ویژگی های آنها شروع کنید ، برای کمک به شرکت شما چه کردند ، چگونه کار آنها بر تجارت شما تأثیر گذاشت و از آنجا بروید!
- ما به صورت دستی همه ورودی ها را مرور می کنیم ، بنابراین لطفاً یک پاسخ را چندین بار کپی و جایگذاری نکنید.
- در مورد هدیه سوالی دارید؟ برای ما ایمیل بفرستید [email protected].
بازاریاب: کوین میلر ، GR0
توصیه شده توسط: لیان شودل ، شمارنده کلمات
شهادت: “تجزیه و تحلیل فوق العاده دقیق فضا و کلمات کلیدی مورد نظر که بیشترین سوزن را جابجا می کند. یک تیم سئو اختصاصی کامل وجود دارد که حداقل هفتگی ارتباط برقرار می کند و تجزیه و تحلیل عمیق ارائه می دهد. آنها با استراتژی های خود بسیار شفاف هستند و تمام حرکاتی را که در جهت انجام آنها انجام می دهند و اینکه چگونه به نفع شرکت ما خواهد بود توضیح می دهند. کار بسیار آسان و انعطاف پذیر ، در تحویل کالا خسیس نیست و همیشه به عنوان مشاور در آنجا حضور دارد. “
بازاریاب: زیر پوشه
توصیه شده توسط: هیلی یکشنبه ، تریبون
شهادت: آنها یک برنامه بازاریابی محتوا را ارائه کردند که ماهانه 150،000+ بازدیدکننده وب سایت ارگانیک را هدایت می کند. ”
بازاریاب: جردن بنفشه ، یخچال
توصیه شده توسط: مینی رویاپردازها
شهادت: او تجربه تجارت الکترونیکی را داشت و ما را در اولین تماس ما تحت تأثیر برنامه خود قرار داد. “
بازاریاب: مایک لو ، CB/I Digital
توصیه شده توسط: تونی دراکتون ، همیت
شهادت: “در دو سال مکالمه فقط با چند نفر صحبت کردم که بسیار تحلیلی و مبتنی بر داده هستند. الگوریتم های منحصر به فرد داخلی وی برای مقیاس بندی هزینه ها به ما امکان می دهد تا بیش از حد (60)) را که در آن قرار داریم حفظ کنیم. “
بازاریاب: بازدید
توصیه شده توسط: استفانی برگمن ، گروه های مردانه
شهادت: “من در گذشته با Visiture کار کرده ام. آنها به جزئیات توجه زیادی دارند و واقعاً به مشتریان خود گوش می دهند. توانایی آنها در نوشتن محتوای بهینه سازی شده عالی و انجام تبلیغات چیزی است که آنها را از سایر سازمان ها متمایز می کند و به رشد کلمات کلیدی رتبه بندی شده ما سریعتر از هر آژانس دیگری کمک کرد. آنها همچنین در جریان ایمیل و استراتژی ما به ما کمک کرده اند و شریک خوبی بوده اند. “
بازاریاب: توف
توصیه شده توسط: لوک اوهلرکینگ ، زنرنت
شهادت: “ما به دنبال تیمی متمرکز بر بازاریابی بودیم که بتواند سوزن را با نتایج قابل اندازه گیری حرکت دهد. و ما شرکتی می خواستیم که بتواند بعنوان فرمت تیم خود ما عمل کند ، به نظر می رسد که تاف در این کار فوق العاده خوب عمل کرده است! “
آژانس بازاریابی عملکرد MuteSix روی محتوا و داده ها شرط بندی می کند تا تجارت الکترونیکی DTC را تقویت کند: آنا به عنوان بخشی از مجموعه کارشناسان TechCrunch ما با گرگ گیلمن از MuteSix صحبت کرد. این مصاحبه به بازاریابی عملکردی ، وجه تمایز MuteSix با سایر آژانس ها و اهمیت داده ها می پردازد. گیلمن می گوید: “یک قطعه دیگر وجود دارد که من فکر می کنم بسیار مهم است و معمولاً نادیده گرفته می شود: داده های شخص اول. ما با مارک های تجاری تلاش می کنیم تا آنجا که ممکن است از داده های شخص اول استفاده کنیم ، آنها را تقسیم بندی کرده و از آنها استفاده کنیم ، زیرا اگر فردا فیس بوک خاموش شود این همان چیزی است که آنها برای آنها باقی می ماند. ” مصاحبه کامل را بخوانید تا دریابید که دیگر داده های MuteSix بر چه مواردی تمرکز می کند.
(Extra Crunch) از تجزیه و تحلیل کوهورت برای پیشبرد رشد هوشمندانه استارتاپ ها استفاده کنید: ستون مهمان جاناتان متریک نه تنها توضیح می دهد که تجزیه و تحلیل کوهورت چیست ، بلکه دلیل اهمیت آن – مخصوصاً برای استارتاپ ها ، با استفاده از بلک فرایدی در نوامبر 2020 به عنوان مثال. متریک می گوید: “بازاریابان باهوش می توانند فراتر رفته و از تجزیه و تحلیل گروهی برای حذف تعصبات پنهان در میانگین ها یا معیارهای ترکیبی استفاده کنند. یکی از راه های این کار تقسیم بندی ARPU بر اساس کانال های پولی و ارگانیک است که به شما امکان می دهد پایداری رشد مشتریان خود را بسنجید. “
TikTok ، تأثیرگذاران ساعت: متریک به خدمه Equity ملحق شد تا تخصص خود را در مورد بازاریابی رشد ، به ویژه در جهان در حال تغییر دائمی COVID-19 ، به ارمغان آورد. این قسمت باید گوش داده شود.
با پر کردن نظرسنجی ما به ما بگویید که متخصص بازاریابی رشد استارتاپ مورد علاقه شما برای همکاری با چه کسی است.