جمع بندی TechCrunch+: ساخت تخته تخته بهتر، نکات ورود چند مسیره، فروش به CISO

نوشتن خلاصه ای واضح برای جلسه هیئت مدیره نیاز به نظرات چندین ذینفع و بیش از کمی تحقیق دارد.

مردم اغلب با آن مانند یک کار ناخوشایند رفتار می کنند، اما این جلسات به درستی انجام شود، فرصتی برای بنیانگذاران است تا مهارت های داستان سرایی خود را تقویت کنند، تیم خود را درگیر کنند و ارزش بیشتری را از روابط سرمایه گذار کم کنند.

امی چیتهام، شریک Costanoa Ventures، 11 اسلاید تخته را با TC+ به اشتراک گذاشت که راه‌های موثری برای انتقال دستاوردها، جزئیات خط لوله، استخدام و رشد تیم و سایر اولویت‌های کلیدی را نشان می‌دهد.


مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ از اشتراک یک یا دو ساله


او می نویسد: «اسلایدهای این مقاله قرار نیست یک تخته کامل باشند. آنها نمونه‌هایی از اسلایدهای تخته واقعی و اولیه از شرکت‌های مرحله اولیه و سری A هستند که در اطلاع رسانی به هیئت‌مدیره‌های خود و ایجاد بحث‌های سازنده کار بسیار خوبی انجام دادند.

ضربه زدن به تیم خود برای آماده شدن برای جلسه هیئت مدیره یک راه عالی برای مبارزه با آنچه من “سندرم مدیر عامل” می نامم، یک مصیبت وحشتناک است که بسیاری از بنیانگذاران را تشویق می کند تا باور کنند که سخت کوش ترین فرد در اتاق هستند.

ایفای نقش قهرمان کار سختی است! به جای خودنمایی، اجازه دهید رهبران تیم خود صحبت کنند.

خیلی ممنون که خواندید،

والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
شخصیت اصلی شما

3 سوال CISO ها از شما انتظار دارند در طول یک طرح امنیتی به آنها پاسخ دهید

جمع بندی TechCrunch+: ساخت تخته تخته بهتر، نکات ورود چند مسیره، فروش به CISO

اعتبار تصویر: DNY59 (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

هیچ‌کس راه‌حل‌های امنیتی را در اتاق نمی‌فروشد: CISO‌ها احتمالاً پس از ارائه اولیه، پس از دریافت خرید از سایر تصمیم‌گیرندگان، تصمیم‌گیری می‌کنند.

نانسی وانگ (GM و مدیر مهندسی، AWS Data) می نویسد: «CISO تصمیم می گیرد که آیا محصول شما را نصب کند یا نه، زمان، بودجه و کارکنان کمتری نسبت به سال های اخیر دارد، و برنامه شما باید خیلی بهتر باشد تا این کاهش را انجام دهید. حفاظت، شریک سرمایه گذاری، Felicis Ventures) و استیو زالوسکی (CISO سابق Levi Strauss، بنیانگذار S3 Consulting.)

در این مقاله، این دو سه سوال را می پرسند و پاسخ می دهند که CISO ها قبل از امضای قرارداد در نظر خواهند گرفت. اول از همه؟

“چگونه راه حل شما به من کمک می کند X بیشتری بفروشم؟”

یک گلدان طلا در تقاطع DevOps و هوش مصنوعی مولد؟

مغز انسان هوش مصنوعی ساخته شده با سیم های طلایی

اعتبار تصویر: آندری اونوفرینکو (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

آیا هوش مصنوعی مولد برای کمک به انسان در مدیریت پشته‌های فناوری پیچیده‌تر آماده است؟

آنا هیم با Rona Segev، یکی از بنیان‌گذاران و شریک مدیریت شرکت VC TLV Partners، مصاحبه کرد تا درباره استارت‌آپ‌های مرتبط با هوش مصنوعی که به بهبود DevOps کمک می‌کنند بیشتر بیاموزد.

او گفت: «من فکر می‌کنم مرحله واقعا جالب بعدی به موتورهای هوش مصنوعی بسیار قوی اجازه می‌دهد تا به ما در مدیریت صحیح زیرساخت و مدیریت پیکربندی کمک کنند.»

مدتی طول می کشد، اما من فکر می کنم که این یک پیشرفت واقعی در آینده خواهد بود.

چگونه این سرمایه گذار شبکه خود را با امتناع از معرفی گرم گسترش می دهد

توپ قرمز که مسیری را از میان پیچ و خم خراب می کند

اعتبار تصویر: صفا اوزل (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

من از بیان چیزهای بدیهی اجتناب می کنم، اما در صورتی که شما متوجه آن نبودید – سرمایه گذاری خطرپذیر یک بازی رابطه است. با این حال، اگر قبلاً یک رابطه درجه دو دارید که سرمایه‌گذار است، گرفتن یک جلسه چندان سخت نیست.

معرفی‌های گرم نوعی ارز در محافل فناوری است، اما GoAhead Ventures “مدعی است که صدای هر کسی را می‌شنود، بدون توجه به اینکه در کجای جهان هستید یا چه چیزی می‌سازید، تا زمانی که یک شرکت اولیه یا اولیه باشید. حاج جان کمپس.

فقط یک شرط وجود دارد: “آنها بر روی یک ویدئو پافشاری می کنند.”

برای همراستا کردن معیارهای مناسب بازار محصول با ارزش های شرکت، هرگز دیر نیست

دیوید تاکر، پزشک عمومی در Greylock در مورد صحبت کردن "نحوه یافتن تناسب محصول-بازار" در TechCrunch Early Stage در بوستون در 20 آوریل 2023. اعتبار تصویر: Haje Kamps / TechCrunch

اعتبار تصویر: Haje Kamps / TechCrunch

در TechCrunch Early Stage، دومینیک مادوری-دیویس با دیوید تاکر، شریک عمومی Greylock، در مورد چگونگی تعریف تناسب محصول با بازار و اینکه چرا این تنها یک شکل از اثبات اجتماعی است که سرمایه گذاران به دنبال آن هستند، صحبت کرد.

تاکر گفت: «این به این معنی نیست که شما محصولی را راه اندازی کرده اید و آن را به میلیون ها مشتری و کاربر تبدیل کرده اید.

“چیزی که من به دنبال آن هستم این است که آنچه شما ساخته اید با مجموعه ای از مشتریان طنین انداز شود.”

سایت شما به بیش از یک تجربه حضور کاربر نیاز دارد

گسترش گیت سوار شدن فرودگاه روی آسفالت

اعتبار تصویر: جان لاند (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

در روزهای اولیه، اکثر تیم‌های مؤسس بر ساخت قیف‌های فروش مستحکم تمرکز می‌کردند، اما تقسیم‌بندی مشتریان را می‌توان در طول فرآیند جذب انجام داد – اگر بدانید چه سؤالاتی را باید بپرسید.

جاناتان مارتینز، کارشناس رشد، که چندین متغیر را شناسایی می‌کند که می‌تواند به افزایش حفظ و تبدیل کمک کند، می‌گوید: واداشتن کاربران جدید به اشتراک‌گذاری داده‌های مربوط به تجربیات محصول گذشته یا اهداف آینده‌شان اولین گام در ایجاد شخصیت‌های مشتری است.

“درست است که اگرچه ممکن است با سوالاتی در مورد فرم سرنخ یا جریان ورودی خود کمی اصطکاک اضافه کنید، این امر سود زیادی برای تجربه کلی مصرف کنندگان شما خواهد داشت.”