رایان برسلو، بنیانگذار و مدیر عامل سابق بولت، در سال 2022 به TechCrunch گفت که شرکت پرداخت با یک کلیک را ترک می کند تا یک شرکت جدید در بخش سلامت و تندرستی به نام Love راه اندازی کند. خوب، امروز نه تنها روز جهانی عشق است، بلکه روز عشق است.
Love قبلاً 7.5 میلیون دلار از سرمایهگذاران از جمله سرمایه انسانی و MaC Venture Capital در سال گذشته جذب کرده بود. برسلو به TechCrunch گفت که شرکت از آن زمان تا کنون یک بخش دیگر (برای رساندن کل بودجه به کمتر از 20 میلیون دلار) از گروهی از سرمایه گذاران جدید و موجود که قبلاً از بولت حمایت کرده بودند، از جمله MaC Venture Capital، Streamlined Ventures و Activant جمع آوری کرده است. برسلو گفت که جمع آوری کمک مالی ادامه دارد.
برسلو نه ماه پیش به همکار خود کانی لویزوس گفت که Love یک “داروسازی مبتنی بر مردم” با یک زیرساخت سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) خواهد بود “که در آن اعضایی که “توکن های عشق” را با اتریوم یا ارز ذخیره دیگری خریداری می کنند، می توانند در مورد هومیوپاتی و موارد دیگر صحبت کنند. جایگزین های دارویی، سپس در مورد اینکه کدام یک از آنها باید در آزمایشات بالینی آزمایش شوند، رای دهید. سپس DAO این مطالعات را انجام خواهد داد.”
در عوض، Love ابتدا بهعنوان یک بازار سلامتی راهاندازی میشود که دارای 200 محصول اولیه مانند مکملها، کیتهای تست سلامت و روغنهای ضروری، از جمله کاهش استرس و سلامت روده است. عشق از فروش پورسانت دریافت می کند.
در بحث درباره آن محور کوچک، برسلو گفت که او و تیم موسسش، که شامل همکار سابق بولت، کاریسا پدی، مدیر ارشد محصول و نوآوری است، به فکر شروع با روشی جمع سپاری برای اجرای آزمایشهای مبتنی بر توکن و تولید دادهها در مورد محصولات سلامتی بودند. اما ما متوجه شدیم که چند مرحله قبل از آن باید انجام شود. همچنین، توجه به این نکته مهم است که فوربس در ماه مارس گزارش داد که دخالت Breslow در یک DAO دیگر اکنون موضوع موضوعات حقوقی است.
برسلو گفت: “کارهای زیادی می توان انجام داد.” “هیچ تجمیع کننده ای وجود ندارد، هیچ بازاری در این فضا وجود ندارد، بنابراین هیچ بررسی اولیه ای وجود ندارد. ما باید همه این کارها را انجام میدادیم، از جمله ایجاد علاقه مصرفکننده، ایجاد یک پایگاه داده مصرفکننده و جمعآوری دادههایی درباره محصولاتی که مصرفکنندگان بیشتر به آن علاقه دارند و سپس در آینده برای دنبال کردن جاهطلبیهای ارزهای دیجیتال قبلی، از آنها عقبنشینی میکردیم.»
همه محصولات موجود در سایت مجموعهای از فرآیندهای انطباق و بررسیهایی را که با مشارکت شرکت آزمایشهای بالینی Radicle Science ایجاد شده است، ارائه میکنند. برای هر مورد، دو امتیاز نیز وجود خواهد داشت: یک امتیاز عشق و یک امتیاز مصرف کننده.
همچنین جوامع آنلاین و آفلاین برای ارتباط افراد در «سفرهای شفابخش»، به عنوان مثال، در مورد سلامت روان، و یک کتابخانه از محتوای دیجیتال با ویدیوهای رفاهی وجود خواهد داشت.
اکنون که سایت فعال است، Love می تواند با برنامه های توسعه به جلو حرکت کند. دارای 700 محصول بررسی شده و آماده کار شده است. برسلو گفت: محصولات و دسته بندی های جدید به صورت مرحله ای اضافه می شوند و با محتوای آموزشی نیز همراه خواهند بود. تکرارهای بعدی سایت شامل تجارت اجتماعی خواهد بود.
برسلو گفت: «من واقعاً در حال توضیح این موضوع هستم که یک بررسی به چه معناست و چه معنایی دارد. ما به کاربران امتیازی برای تعامل و گزارش دادن به جامعه در مورد نحوه عملکرد محصول برای آنها پاداش خواهیم داد. ما همچنین در حال ادغام عناصر تجارت اجتماعی هستیم که در واقع در آسیا بسیار رایج هستند. ما از آن الهام گرفتهایم و معتقدیم تجارت اجتماعی میتواند نقش مهمی در سلامتی داشته باشد.»