اینستاگرام ابزارهای جدیدی را برای سازندگان برای دریافت کمیسیون و ایجاد مشارکت با مارک ها در بستر خود آزمایش می کند. این شرکت متعلق به فیس بوک در حال گسترش ابزار وابسته بومی خود است ، که در ماه ژوئن راه اندازی شد و به سازندگان اجازه می دهد محصولات را کشف کنند ، آنها را با پیروان به اشتراک بگذارند و برای فروش ناشی از پست های خود ، کمیسیون دریافت کنند.
با این راهاندازی جدید، سازندگان اکنون میتوانند یک ویترین دیجیتال برای نمایش محصولات یا مجموعههایی که قبلاً بخشی از شراکتهای وابسته آنها هستند را در دکمه «نمایش فروشگاه» در نمایه خود اضافه کنند و از فروش کمیسیون دریافت کنند. اینستاگرام می گوید این ویژگی جدید در حال حاضر فقط برای سازندگان در دسترس است که بخشی از برنامه وابسته بومی آن هستند.
اینستاگرام همچنین ویژگی های مشارکت محتوای مارک دار جدیدی را آزمایش می کند تا به سازندگان کمک کند تا توسط مارک ها کشف شوند. سازندگان اکنون این توانایی را دارند که برندهای مورد علاقه خود را به «فهرست مارکهای تجاری» مورد علاقه خود اضافه کنند، که وقتی شرکتها در جستجوی سازندگان جدید برای همکاری هستند، به آنها اولویت میدهد.
علاوه بر این ، اینستاگرام در حال ارسال پوشه جدیدی در DM ها به طور اختصاصی برای پیام های مشارکت است. هدف پوشه جدید این است که سازندگان فرصت هایی را از برندهایی که پیام های آنها در صندوق ورودی یک سازنده دفن شده است ، از دست ندهند. پیام های مشارکت از پوشه درخواست ها رد می شوند و اولویت بندی می شوند تا مارک ها و سازندگان بتوانند مشارکت محتوایی خود را پیدا و مدیریت کنند.
در حال حاضر مارک ها همچنین می توانند از داده ها و فیلترهای منحصر به فرد برای کشف سازندگان مناسب برای کمپین های خود استفاده کنند. آنها همچنین می توانند لیست های کوتاهی را برای مدیریت کمپین ها و سازندگان متعدد سازماندهی کنند. اکنون مشاغل همچنین می توانند محتوای مارک دار تبلیغات قرقره ایجاد کنند. علاوه بر این ، اینستاگرام مجوزهای جدیدی را برای حساب کاربری خود ارائه کرده است که به سازندگان اجازه می دهد مارک ها را قادر به ایجاد تبلیغات محتوا از هر پست ، داستان و قرقره سازنده کنند.
“این ابزارهای مشارکت برند-خالق بخش بزرگی از تعهد مداوم ما برای کمک به سازندگان در اینستاگرام است-خواه با مارک ها همکاری کنند ، از تبلیغات درآمد کسب کنند ، از مخاطبان خود حمایت کنند یا مستقیماً از اینستاگرام پاداش دریافت کنند.” این شرکت در یک پست وبلاگی گفت
اینستاگرام خاطرنشان می کند که به آزمایش و اصلاح این ویژگی ها ادامه می دهد و در آینده در دسترس مارک ها و سازندگان بیشتری قرار می دهد.
شایان ذکر است که اینستاگرام یکی از چندین پلتفرم دیجیتالی است که برای سهولت همکاری مارک ها و سازندگان تلاش می کند. به عنوان مثال ، TikTok دارای یک Creator Marketplace است که به بازاریابان کمک می کند تا شخصیت های برتر TikTok را برای کمپین های تجاری خود کشف کنند. به طور مشابه ، Pinterest ویژگی هایی را برای کمک به سازندگان با مارک های موجود در پلت فرم خود ارائه کرده است.