ایلان ماسک مدیرعامل جدید توییتر را لیندا یاکارینو معرفی کرد

ایلان ماسک امروز اعلام کرد که لیندا یاکارینو مدیرعامل بعدی توییتر خواهد بود.

اعلامیه. مشک توییت کرد این خبر، اضافه کرد که یاکارینو “در درجه اول بر عملیات تجاری تمرکز خواهد کرد.” ماسک بر طراحی محصول و فناوری جدید تمرکز خواهد کرد. ماسک افزود:

  • مشتاقانه منتظر همکاری با لیندا برای تبدیل این پلتفرم به X، برنامه همه چیز هستم.

توییتر از نظر فنی دیگر یک شرکت نیست. این به طور رسمی با نام X Corp شناخته می شود. اما ما هنوز نمی دانیم که پلتفرم X دقیقاً چه خواهد بود.

چرا ما اهمیت می دهیم. توییتر تحت رهبری ماسک گاهی اوقات یک قطار غرق شده بود. ارزش این را دارد که ببینیم آیا داشتن یک مدیر عامل جدید توییتر ممکن است به ترمیم برخی از آسیب‌های وارد شده کمک کند و تبلیغ‌کنندگان، بازاریابان و برندها را به عقب برگرداند.

درباره یاکارینو اخیراً، یاکارینو رئیس تبلیغات جهانی و مشارکت در NBCUniversal Media بود. یاکارینو بیش از 11 سال در نقش های مختلف در NBC حضور داشت.

مصاحبه یاکارینو ماسک را تماشا کنید. یاکارینو اخیراً با ماسک در مورد آینده بازاریابی در توییتر در رویداد MMA POSSIBLE Miami Event 2023 مصاحبه کرده است.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودوین

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.