اعلام برندگان جایزه موتورهای جستجو در سال 2021

رقابت برای جوایز زمین موتور جستجو در سال 2021 بسیار شدید بود. این بیماری همه گیر باعث تعطیلی و تعطیلی شد که بر درآمد اصلی بسیاری از مشاغل تأثیر گذاشت. نه تنها این ، بلکه بسیاری از مصرف کنندگان را مجبور کرد تقریباً به صورت آنلاین. به عنوان چنین آژانس ها ، تیم های بازاریابی داخلی و بازاریاب های فردی مجبور بودند خلاقیت ایجاد کنند ، روی پای خود فکر کنند و اغلب کمی پیشرفت کنند.

ما مانند همیشه از فهرست شگفت انگیز داوران جایزه موتورهای جستجو متشکریم که تخصص مشتاق خود را به ارمغان آوردند ، نظرات متفکرانه ای ارائه کردند و وقت خود را اختصاص دادند.

در بخش SEO:

  • آماندا جردن ، مدیر جستجوی محلی در لوکوموتیو
  • تس ووکس ، Sr. مدیر مدیریت پروژه Local SEO Guide
  • کریستال کارتر ، ارشد استراتژیست دیجیتال در Optix Solutions
  • مردی اوبرشتاین ، رئیس ارتباطات Semrush
  • نیکی موسیر ، رئیس سئو در AgentSync
  • دیزی کوکر ، بازاریاب محتوای SEO در Daisy Digital LLC
  • Chima Mmeje ، استراتژیست محتوا و SEO Copywriter در Zenith Copy
  • Miracle Inameti-Archibong ، رهبری عملکرد ارگانیک در گروه Moneysupermarket
  • هنری پودرلی ، معاون محتوا در رسانه های درب سوم

در طرف PPC:

  • آنو آدگبولا ، مشاور PPC در The Marketing Anu
  • گرگ فین ، شریک در Cypress North
  • امیلی میکسون ، مدیر اکتساب دیجیتال در Fleetcor
  • برد گدس ، یکی از بنیانگذاران Adalysis.
  • عظیم احمد ، رهبری بازاریابی دیجیتال در Azeem Digital
  • برت بودوفسکی ، سرپرست متخصص رسانه های پولی در Elumynt
  • وانی چوپرا ، مدیر کسب رسانه در Essence
  • جان لی ، سرپرست Evagelism در مایکروسافت
  • جورج نگوین ، ویرایشگر در Search Engine Land

بدون هیچ گونه توضیح بیشتر ، در اینجا برندگان جایزه موتورهای جستجوی 2021 شما آمده است:

جوایز کمپین SEM:

بهترین ابتکار کلی SEM – مشاغل کوچک

بهترین ابتکار کلی SEM – Enterprise

بهترین ابتکار بازاریابی جستجوی خرده فروشی – SEM

بهترین ابتکار بازاریابی جستجوی محلی – SEM

بهترین ابتکار بازاریابی جستجوی B2B – SEM

جوایز کمپین SEO:

بهترین ابتکار کلی SEO – مشاغل کوچک

بهترین ابتکار کلی SEO – Enterprise

بهترین ابتکار بازاریابی خرده فروشی – SEO

بهترین ابتکار بازاریابی جستجوی محلی – SEO

بهترین ابتکار بازاریابی جستجوی B2B – SEO

جوایز تیمی ، انفرادی و کلی:

بهترین ادغام جستجو در بازاریابی بین کانالی

نمایندگی سال – SEM

نمایندگی سال – SEO

تیم داخلی سال-SEM

تیم داخلی سال-SEO

Boutique Agency of the Year – SEO

بوتیک آژانس سال – SEM

فریلنسر سال

برندگان منتخب جوایز Land Search Engine به AMA دعوت می شوند SMX Next جایی که می توانید سوالات بازاریابی جستجوی خود را از این متخصصان SEO و PPC بپرسید. اگر علاقه مند به حضور هستید ، پاس ایده آل خود را انتخاب کنید و هم اکنون برای قیمت گذاری پرندگان زودهنگام (پایان 23 اکتبر) ثبت نام کنید.

به برندگان تبریک می گویم ، از همه کسانی که شرکت کردند تشکر می کنم و از حامی ما ، DeepCrawl ، برای حمایت از جوایز امسال تشکر می کنم!


درباره نویسنده

کارولین لیدن به عنوان مدیر محتوای جستجو برای Search Engine Land و SMX فعالیت می کند. او با تخصص در زمینه SEO ، بازاریابی محتوا ، جستجوی محلی و تجزیه و تحلیل ، تمرکز خود را بر سهولت کار بازاریابان با اخبار مهم و محتوای آموزشی می گذارد.