استودیوی محصولات گوگل تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی را برای تبلیغ کنندگان می آورد

بازرگانان به زودی ابزار جدیدی در کمربند ابزار تبلیغاتی خود خواهند داشت: استودیوی محصولات گوگل.

با کمک هوش مصنوعی مولد، Product Studio به بازرگانان کمک می کند تا تصاویر منحصر به فرد محصول را ایجاد کنند.

در اینجا چیزی است که امروز در Google Marketing Live اعلام شد.

استودیوی محصولات گوگل تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی را برای تبلیغ کنندگان می آورد

با استفاده از این ابزار، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با تکیه بر هوش مصنوعی مولد گوگل به افزایش خلاقیت خود به روش‌های انگشت شماری کمک کنند:

Product Studio Generate Scene In Merchant Center 1 800x569

صحنه های محصول سفارشی با این ویژگی می توان یک محصول را بدون پس زمینه آپلود کرد و هوش مصنوعی بقیه کارها را انجام خواهد داد. با چند دستور می توان پس زمینه را به محصول اضافه کرد تا چشم نوازتر شود.

در یک مثال، یک شرکت مراقبت از پوست از Product Studio برای اضافه کردن هلوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی با گیاهان گرمسیری در پس زمینه به عکس محصول ساده استفاده کرد.

این در اواخر امسال در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

ویرایش پس زمینه در Merchant Center 1

حذف پس زمینه ها Product Studio همچنین می تواند آن را برگرداند و آن را برعکس کند. اگر پیش‌زمینه‌ای دارید که فکر می‌کنید بیش از حد حواس‌تان را پرت می‌کند، هوش مصنوعی مولد می‌تواند محتوای داخل Product Studio را بدون ترک Google حذف کند.

استودیو محصول افزایش وضوح در Merchant Center 800x600

وضوح افزایش یافته است. اگر دارایی‌های شما از نظر پیکسلی همتراز نیستند، Product Studio نیز می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. با استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی مولد، تاجران می‌توانند خلاقانه‌تر و شفاف‌تر از تصاویر با وضوح پایین‌تر ایجاد کنند.

تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی برچسب یا واترمارک مشخصی ندارند که نشان دهد دستکاری شده اند، اما به گفته گوگل، این داده ها در فراداده تصویر زندگی می کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم: خلاقیت برای بسیاری از SMB ها دردسر بزرگی است، و به گفته گوگل، پیشنهادات محصول با بیش از یک تصویر شاهد افزایش نمایش (+76%) و کلیک (+32%) است. با فرض اینکه این فناوری به خوبی نمایش دموها کار کند، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند خلاقانه‌تر از همیشه بچرخند و آزمایش کنند. صحنه های محصول سفارشی به تنهایی باید دلیلی برای شادی باشد زیرا عکس های واقعی محصول را با فرصت های تقریبا نامحدود ادغام می کند. این باید یک برد بزرگ در صرفه جویی در زمان و حجم برای تبلیغ کنندگانی باشد که عاشق آزمایش خلاق هستند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.