استارتاپ Ambi روباتیک لجستیک 26 میلیون دلار جمع آوری می کند – TechCrunch

پنج ماه پیش ، Ambi Robotics با 6 میلیون دلار افزایش از مخفی کاری خارج شد. امروز این شرکت مستقر در منطقه خلیج با چندین بار بازگشت ، اعلام کرد سری A 26 میلیون دلاری ، به رهبری تایگر گلوبال. دور جدید همچنین شامل مشارکت سرمایه گذاران فعلی از جمله Bow Capital ، Vertex Ventures US و The House Fund است.

این استارتاپ ابتدا از طریق مشارکت UC Berkeley (و مکرر TC Sessions: Ken Goldberg مهمان Robotics) به رادار ما برخورد کرد. Ambi در زمینه انتخاب و مکان روباتیک فعالیت می کند – این یک گروه شلوغ است ، اما یکی از علاقه مندان شدید است ، زیرا انبارها و مراکز تکمیل بیشتر پس از خاموش شدن سال گذشته به سمت خودکار شدن شتاب می گیرند.

امبی قبلاً برخی از شرکای برجسته ، از جمله پیتنی بووز را به خدمت گرفته است. علی رغم اینکه در ماه آوریل از مخفی کاری خارج شد ، استارتاپ رباتیک اولین اکتبر سال گذشته ، پیش از هجوم گسترده تعطیلات ، اولین سیستم های خود را – از جمله AmbiSort و AmbiKit – مستقر کرد.


در حال راه اندازی خبرنامه روباتیک هستیم! لطفاً برای دریافت Actuator در صندوق ورودی خود به محض انتشار اولین شماره ثبت نام کنید! رایگان!


تمایز اصلی شرکت در هوش مصنوعی است که به سیستم رباتیک جمع آوری کننده قدرت می دهد.

جیم لیفر ، مدیر عامل شرکت ، در بیانیه ای گفت: “Ambi Robotics فناوری پیشرفته هوش مصنوعی را با رابط کاربری جذاب ترکیب می کند تا نقش” جابجایی اقلام “را به” کنترل کننده ربات “تبدیل کند. “با بودجه سری A خود ، ما قادر خواهیم بود شرکت های بیشتری را قادر سازیم تا به همکاران خود کمک کنند تا در کنار روبات ها هماهنگ کار کنند.”

این آخرین دور به منظور مقیاس بندی سیستم ها و تیم انسانی سازنده آنها و استقرار واحدهای اضافی خواهد بود.