جلب علاقه به یک ابزار یا محصول ممکن است بخش آسان و سرگرم کننده ایجاد یک تجارت باشد، اما تبدیل درخواست ها به خریداران زمانی است که کار سخت می شود. امروزه بسیاری از برندها با به دست آوردن، تبدیل، حفظ و ایجاد مشتریان وفادار مادام العمر به مبارزه ادامه می دهند. با این حال، به نظر می رسد که شرکت های پیشرو در سراسر جهان در حال انجام همه اینها و سپس برخی از آنها هستند.
می خواهید بدانید چگونه؟ ثبت نام کنید و در “بهره گیری از قدرت داده های مشتری برای جلوتر ماندن از رقابت” شرکت کنید. ارائه شده توسط تیالیوم.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو