تاکید واقعی بر جمع آوری داده های شخص اول شده است.
جفت کردن یک استراتژی داده شخص اول با یک استراتژی بازاریابی یک به یک به تیم های شما کمک می کند تا مطمئن شوند که پیام ها هم هدفمند و هم شخصی هستند. این باید از همان اولین تعامل در نقطه مصرف اتفاق بیفتد.
به کارشناسان داده بپیوندید تا دیدگاه های خود را در مورد اهمیت داده های تمیز، کامل و متصل برای بهینه سازی CRM شما به اشتراک بگذارند.
ثبت نام کنید و در “چگونه از داده های شخص اول برای یک استراتژی CRM برنده استفاده کنیم” شرکت کنید. ارائه شده توسط AtData.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو