بر اساس دادههای Semrush و Rank Ranger، بهروزرسانی بررسیهای آوریل 2022 نسبت به نسخههای قبلی بهروزرسانی، از جمله بهروزرسانی قبلی بررسیهای محصول فوریه 2023، نوسان بیشتری در نتایج جستجوی Google ایجاد کرد.
درباره بهروزرسانی نظرات Google در آوریل 2023. Google بهروزرسانی بررسیهای آوریل 2023 را منتشر کرد که در حدود ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی در 12 آوریل منتشر شد. انتشار این بهروزرسانی 13 روز طول کشید و در 25 آوریل 2023 تکمیل شد.
این هفتمین بهروزرسانی بررسیها و اولین بهروزرسانی گوگل بود که چیزی بیش از بررسی محصول را هدف قرار میداد. بله، این نسخه فراتر از بهروزرسانیهای بررسیهای محصول قبلی Google برای ارزیابی نظرات درباره هر موضوعی که قابل بررسی است، از جمله:
- خدمات و مشاغل.
- مقاصد.
- رسانه (به عنوان مثال، بازی، فیلم).
Google نام «سیستم بررسی محصول» خود را به «سیستم بررسی» تغییر داده است و زبان را در بخشهای مختلف مستندات راهنمای خود در مورد بررسیهای محصول تغییر داده است تا اکنون برای همه انواع بررسیها اعمال شود.
ارائه دهندگان داده نشان می دهند که به روز آوری آوریل 2023 مهم تر بود
سمروش. دادههای Semrush نشان داد که بهروزرسانی بررسیهای آوریل 2022 نسبت به بهروزرسانی بررسیهای قبلی، بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه 2023، بیثباتتر بود.
Mordy Obersterin از Wix و Semrush به ما گفت: «به طور کلی، مقایسه خط پایه با دورههای بهروزرسانی، بهروزرسانی بررسیهای آوریل 2023 کمی بیثباتتر از بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه 2023 بود.
در اینجا نگاهی به حسگر thre Semrush داریم که نوساناتی را که در چند هفته گذشته ردیابی کرده است را نشان می دهد. می توانید ببینید که بیشتر این نوسانات در هفته آخر به روز رسانی بود.

این نمودار تقسیم بندی را به صورت عمودی نشان می دهد و آوریل 2023 را با فوریه 2023 مقایسه می کند:

اگر به اوج نوسانات نگاه کنید، متوجه خواهید شد که ماه فوریه بالاتر از بالاترین قلهای که در بهروزرسانی آوریل 2023 دیدیم، افزایش یافت:

Semrush همچنین نشان داد که چگونه URL های بیشتری در بین ده نتیجه برتر رتبه بندی شده اند که قبل از به روز رسانی در ماه فوریه رتبه 20+ داشتند:

رنجر رتبه. Rank Ranger نشان داد که داستان مشابهی با بهروزرسانی بررسیهای آوریل 2022 نسبت به بهروزرسانی بررسیهای قبلی، بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه 2023، ناپایدارتر بود.
«اگرچه این بهروزرسانی در 12 آوریل منتشر شد، اما شاخص ریسک رتبه سطوح بالایی از نوسانات را در 20 آوریل گزارش کرد که در 25 آوریل به اوج خود رسید. این تحلیل بر اساس نوسانات در 25 آوریل است.» دارل مردخای از Rank Ranger به ما گفت.
در اینجا چیزی است که شاخص ریسک رتبه بندی رتبه بندی در چند هفته گذشته نشان داده است. باز هم، می توانید ببینید که بیشتر این نوسانات در هفته آخر به روز رسانی بود. امروز، دو روز پس از تکمیل بهروزرسانی، هنوز نوسانی وجود دارد.

در اینجا نموداری است که دو بهروزرسانی گذشته را مقایسه میکند و نشان میدهد که بهروزرسانی آوریل 2023 نسبت به بهروزرسانی فوریه 2023 ناپایدارتر است. «بهروزرسانی آوریل تأثیر قابل توجهی بیشتری نسبت به بهروزرسانی فوریه داشت. این را احتمالاً میتوان با این واقعیت توضیح داد که بهروزرسانی آوریل برای شامل همه بررسیها و نه فقط بررسیهای محصول، تمدید شده است.»

همچنین، 3، 5 برتر و 10 نتیجه برتر جستجوی گوگل افزایش قابل توجهی در نوسانات در 5 نتیجه برتر در مقایسه با به روز رسانی قبلی نشان دادند. 3 نتیجه برتر نیز نوسانات بیشتری داشتند، اما 10 نتیجه برتر نبودند.

و با نگاه کردن به آن بر اساس صنعت یا جایگاه، متوجه میشوید که کدام بخشهای عمودی بیثباتتر بودند، زیرا آنها را با 3، 5 و 10 نتیجه برتر تقسیم میکنید.

انجمن. پچ پچ جامعه SEO نسبت به سایر به روز رسانی ها در هفته اول به روز رسانی بسیار محدود و کم بود. در هفته دوم بهروزرسانی داغ شد، تا اینکه توسط گوگل اعلام شد که تکمیل شده است.
به طور خلاصه، جامعه سئو درباره این بهروزرسانی، به دنبال افزایش نوساناتی بود که توسط این دو مجموعه ابزار گزارش شده بود.
اطلاعات بیشتر در مورد بهروزرسانی بررسیهای آوریل 2023
به روز رسانی بررسی محصول قبلی این هفتمین نسخه از بهروزرسانی بررسیهای محصول است که قبلاً به عنوان بهروزرسانی بررسیهای محصول شناخته میشد، اکنون بهروزرسانی بررسیها است و در 12 آوریل در حدود ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی منتشر شد. اولین بهروزرسانی بررسی محصول در 8 آوریل 2021، دومی در 1 دسامبر 2021، سومین بهروزرسانی در 23 مارس 2022 و چهارمین در 27 جولای 0222 منتشر شد و پنجمین نسخه منتشر شد. در 20 سپتامبر 2022 و ششمین در 21 فوریه 2023 منتشر شد.
توصیه های به روز شده گوگل در اینجا توصیه های به روز شده ای است که گوگل در رابطه با این به روز رسانی منتشر کرده است:
- از دیدگاه کاربر ارزیابی کنید.
- نشان دهید که در مورد آنچه که مرور می کنید آگاه هستید – نشان دهید که متخصص هستید.
- برای پشتیبانی از تخصص خود و تقویت صحت مرور خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را در مورد آنچه مرور می کنید ارائه دهید.
- اندازه گیری های کمی را در مورد چگونگی اندازه گیری چیزی در دسته های مختلف عملکرد به اشتراک بگذارید.
- توضیح دهید که چه چیزی چیزی را از رقبای خود متمایز می کند.
- موارد قابل مقایسه را پوشش دهید، یا توضیح دهید که ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشد.
- مزایا و معایب چیزی را بر اساس تحقیقات اصلی خود مورد بحث قرار دهید.
- توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدلها یا نسخههای قبلی تکامل یافته است تا بهبودهایی را ارائه دهد، مشکلات را برطرف کند یا به کاربران در تصمیمگیری خرید کمک کند.
- بر اساس تجربه یا تخصص خود بر روی مهمترین عوامل تصمیم گیری تمرکز کنید (برای مثال، بررسی خودرو ممکن است مشخص کند که مصرف سوخت و ایمنی عوامل کلیدی تصمیم گیری هستند و عملکرد را در آن زمینه ها ارزیابی می کنند).
- انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید.
- برای کمک به خواننده در تصمیم گیری، پیوندهایی به سایر منابع مفید (خود شما یا سایر سایت ها) اضافه کنید.
- پیوندهایی به چندین فروشنده را در نظر بگیرید تا به خواننده امکان خرید از تاجر انتخابی خود را بدهد.
- وقتی چیزی را بهعنوان بهترین کلی یا بهترین برای یک هدف خاص توصیه میکنید، با شواهد پشتیبان دست اول، دلیل اینکه آن را بهترین میدانید، ذکر کنید.
- اطمینان حاصل کنید که محتوای مفید کافی در لیست های رتبه بندی شده شما وجود دارد تا آنها بتوانند به تنهایی بایستند، حتی اگر بخواهید نظرات جداگانه و عمیق بنویسید.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وب سایت شما محتوای بررسی کلی ارائه می دهد، می خواهید رتبه بندی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا تحت تأثیر قرار گرفته اید یا خیر. آیا ترافیک ارگانیک Google شما بهبود یافته، کاهش یافته یا ثابت مانده است؟
در دراز مدت، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که جزئیات و تلاش بیشتری را در محتوای بررسی خود به کار می برید. آن را منحصر به فرد کنید تا از رقبای وب متمایز شود.
این به شما نشان می دهد که بسیاری از سایت ها تغییرات بزرگی در رتبه بندی شما داشته اند و اگر شما نیز چنین کرده اید، تنها نیستید.