به همان اندازه که میخواهید دادههایتان واضح است – اکنون زمان آن است که یک دید 360 از مشتری خود داشته باشید. شما می خواهید سفر و تجربه آنها را بهبود بخشید و از حریم خصوصی آنها محافظت کنید. پس از اینجا کجا برویم؟
هنگام شناسایی راه حل، بازاریابان باید ابتدا نقاط دردناک خود را شناسایی کنند، یک استراتژی داده منسجم ایجاد کنند و سپس در مورد فناوری مناسب تصمیم بگیرند.
برای اطلاع از اینکه چگونه برخی از موفق ترین بازاریابان فناوری مناسب را بررسی و روی آن سرمایه گذاری کردند، ثبت نام کنید و در «Data Down the Drain» شرکت کنید؟ CDP ها برای دارایی کم استفاده ارزش می آورند.» ارائه شده توسط BlueConic.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو