Zillow ممکن است تشک خوش آمدید را بکشد ، اما رقیب Opendoor در حال گسترش به بازارهای جدید است – TechCrunch

وقتی زیلو اعلام کرد این خبر که در اوایل این هفته فعالیت iBuying خود را متوقف کرده بود، موج شوک را در صنعت املاک و مستغلات ایجاد کرد.

زیلو دلیل این توقف را محدودیت نیروی کار و عرضه می داند که مانع توانایی وی در بازسازی سریع و واگذاری کارآمد موجودی مسکن خود می شود. این اعلامیه باعث شد که سهام Zillow در یک روز پس از این گزارش 10 درصد سقوط کند، در حالی که رقیب Opendoor را بالاتر برد.

کلید گسترش بازار اخیر Opendoor را می توان به بازسازی اساسی کتاب بازی خود برای راه اندازی در شهر یا منطقه جدید بست.

با توجه به همپوشانی بین عملیات – Opendoor در 23 بازار از 25 بازاری است که Zillow در آن خانه‌ها را خریداری می‌کرد – این سوال وجود داشت که آیا Opendoor تحت تأثیر همین کمبودها قرار گرفته است یا خیر. اما در حالی که Zillow در حال عقب نشینی است ، Opendoor می گوید که در حال شخم زدن است.

طی نه ماه گذشته ، Opendoor به شدت عملیات خود را گسترش داده و موجودی خود را افزایش داده است. این شرکت در سه ماهه دوم 8500 خانه خریداری کرد – بیش از دو برابر آمار زیلو – و گفت که در سه ماهه سوم قرارداد خرید 8200 خانه دیگر را دارد.

اندکی پس از اینکه Zillow توقف فعالیت iBuying خود را تأیید کرد، Opendoor بیانیه‌ای صادر کرد که در آن گفت: «ما می‌دانیم که اطمینان و راحتی برای صاحبان خانه‌هایی که به دنبال نقل مکان هستند چقدر مهم است و در هفت سال گذشته سخت کار کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم به ارائه خدمات ادامه دهیم. تجربه ما در مقیاس Opendoor برای تجارت باز است و همچنان در حال افزایش و رشد است. “

مطالب جدید  اکنون که تابستان برای همیشه است ، در اینجا 6 کتاب در مورد تغییرات آب و هوا برای تقویت شهود و مدلهای شما وجود دارد - TechCrunch

اساساً ، Opendoor قصد ندارد به این زودی سرعت خود را کاهش دهد. این شرکت می تواند ترکیبی از داده های اختصاصی ، عملیات متمرکز و یک فرایند دیجیتالی فزاینده برای ارزیابی خانه و ارائه پیشنهادات را به عنوان برخی از دلایلی که توانسته تعداد بازارهای خود را در 9 ماه گذشته بیش از دو برابر افزایش دهد ، ذکر کند. .

داده ها، داده ها، همه جا

کلید هر کسب و کار موفق iBuying استفاده از داده ها برای ارائه یک پیشنهاد رقابتی به فروشندگان است ، در حالی که درک خوبی از قیمتی که می توانید هنگام فروش مجدد خانه انتظار داشته باشید ، دارید.

این داده ها و نحوه مدل سازی آن در بازار پویای املاک و مستغلات مانند آنچه در 18 ماه گذشته بوجود آمده است بسیار مهم تر می شود ، جایی که نرخ بهره پایین و تقاضای بی سابقه موجودی را محدود کرده و منجر به افزایش قیمت مسکن شده است. مدت زمان کوتاهی.

یان وانگ ، مدیر ارشد فناوری Opendoor گفت: “کار ما به عنوان یک شرکت ارائه یک پیشنهاد واقعاً قانع کننده و رقابتی به فروشندگان است.” “اگر ما نتوانیم در مورد بزرگترین دارایی اکثر مردم پیشنهاد رقابتی ارائه دهیم ، آنها به سادگی آن را قبول نخواهند کرد [it]. »

خبر 30pp