YouTube پیش فروش اشتراک بلیط NFL یکشنبه را آغاز کرد

یوتیوب از امروز پیش فروش بلیط NFL Sunday Ticket را آغاز می کند. این شرکت این افزونه را به مشترکین طرح YouTube TV Base با قیمت 249 دلار برای فصل می فروشد. این شرکت همچنین بسته‌های NFL Sunday Ticket و NFL RedZone را با قیمت ۲۸۹ دلار برای فصل در طول پیش‌فروش ارائه می‌کند.

پس از پایان دوره پیش فروش در 6 ژوئن، شرکت پخش، قیمت هر دو بسته را 100 دلار افزایش می دهد. کاربران به همه بازی های محلی، ملی و خارج از بازار دسترسی خواهند داشت.

برای مقایسه، DirecTV، که از سال 1994 حق پخش NFL Sunday Ticket را داشت، 293.94 دلار در هر فصل برای بسته پایه و 395.94 دلار در هر فصل برای بسته NFL Sunday Ticket Max با محتوای اضافی دریافت کرد.

سال گذشته، YouTube شروع به فروش اشتراک به سایر ارائه دهندگان استریم از طریق ارائه کانال های Primetime خود کرد – این با افزونه های YouTube TV متفاوت است. این سرویس متعلق به گوگل همچنین بلیط NFL Sunday را از طریق این فروشگاه به قیمت پیش فروش 349 دلار و قیمت خرده فروشی 449 دلار به فروش می رساند. قیمت بلیط NFL Sunday Ticket و NFL RedZone در دوره پیش فروش 389 دلار و پس از آن 489 دلار خواهد بود.

یوتیوب حقوق پخش NFL Sunday Ticket را در دسامبر گذشته در قراردادی که ظاهراً برای هر فصل 2 میلیارد دلار برای گوگل هزینه داشت، دریافت کرد.

ماه گذشته، این شرکت یک ویژگی تحت دسترسی اولیه به نام ویژگی “Multiviews” را اعلام کرد. این به کاربران امکان می دهد چندین جریان را در قالب موزاییک در یک صفحه مشاهده کنند. یوتیوب گفت که این عملکرد را برای پخش بلیط NFL یکشنبه فعال می کند.

این شرکت همچنین لیست بلندبالایی از ویژگی‌ها مانند فضای ذخیره‌سازی نامحدود DVR، توصیه‌های شخصی‌سازی شده، امکان مشاهده نمایش‌های کلیدی، داده‌های NFL Fantasy، آمار بلادرنگ و مخفی کردن اسپویلرها در تلویزیون YouTube را وعده داده است. علاوه بر این، ویژگی‌های چند نمایشی و پخش کلیدی به کانال‌های Primetime می‌آیند.

«کاربرانی که از طریق کانال‌های Primetime مشترک می‌شوند، بازی‌های NFL زنده را به‌طور برجسته در فیدهایشان مشاهده می‌کنند، بنابراین می‌توانند به سرعت در روزهای بازی، مستقیماً در YouTube، وارد عمل شوند. ما همچنین در حال کار روی افزودن یکپارچه‌سازی‌های خرید هستیم تا بینندگان بتوانند به راحتی کالاهایی را برای حمایت از تیم‌های خود خریداری کنند و ویژگی‌های اجتماعی که کاربران YouTube قبلاً با آن‌ها آشنا هستند، مانند چت، نظرسنجی و موارد دیگر را بخرند.»