TikTok صندوق بازآفرینی سازندگان خود را به روی همه سازندگان واجد شرایط در ایالات متحده باز می کند

TikTok امروز اعلام کرد که در حال باز کردن صندوق نوسازی شده سازندگان خود به نام “Creativity Program Beta” برای همه سازندگان واجد شرایط در ایالات متحده است. این شرکت ابتدا آزمایش برنامه جدید را با سازندگان منتخب در ماه فوریه آغاز کرد. TikTok می‌گوید برنامه جدید برای ایجاد درآمد بیشتر و باز کردن فرصت‌های دنیای واقعی بیشتر برای سازندگان طراحی شده است.

برای واجد شرایط بودن برای این برنامه، سازندگان باید یک حساب کاربری مستقر در ایالات متحده داشته باشند، حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند، حداقل ۱۰۰۰۰ فالوور و حداقل ۱۰۰،۰۰۰ بازدید در ۳۰ روز گذشته داشته باشند.

پس از ثبت‌نام در برنامه جدید، سازندگان نمی‌توانند به صندوق ایجادکننده بازگردند. TikTok نگفته است که آیا برنامه خلاقیت به طور کلی جایگزین Creator Fund خواهد شد یا خیر، اما این امکان وجود دارد که زمانی که برنامه خلاقیت به طور گسترده‌تر راه‌اندازی شود و از مرحله بتا خارج شود، TikTok صندوق سازندگان را حذف کند.

TikTok می‌گوید فرمول پاداش برای برنامه خلاقیت بتا برای ارائه میانگین درآمد ناخالص بالاتر برای بازدیدهای ویدیویی واجد شرایط فرمول‌بندی شده است، اما هیچ جزئیاتی در مورد پرداخت‌ها ارائه نکرده است. صندوق سازندگان فعلی این شرکت در سال 2020 با تعهد 1 میلیارد دلاری طی سه سال راه اندازی شد، اما توسط سازندگانی که از پرداخت های پایین شکایت داشتند، مورد انتقاد قرار گرفت و برخی می گویند که برای ویدیوهایی که میلیون ها بازدید داشته اند، چند دلار درآمد کسب کرده اند.

برای شروع کسب درآمد با این برنامه، سازندگان باید ویدیوهای با کیفیت بالا و اصلی که بیش از یک دقیقه طول می‌کشند ایجاد کنند. برای زمینه، صندوق سازنده TikTok برای واجد شرایط بودن برای پرداخت، نیازی به طولانی‌تر شدن ویدیوها از یک دقیقه ندارد. یکی دیگر از تفاوت‌های کلیدی بین دو برنامه کسب درآمد این است که Creator Fund برای واجد شرایط بودن برای پرداخت، فقط به سازندگان نیاز دارد که 10000 دنبال کننده داشته باشند، در حالی که بتا برنامه خلاقیت نیاز به 100000 دنبال کننده دارد.

این برنامه به سازندگان امکان دسترسی به داشبورد به روز شده با بینش بیشتر در مورد درآمد تخمینی، معیارهای عملکرد ویدیو و تجزیه و تحلیل و الزامات واجد شرایط بودن ویدیو را می دهد.

TikTok در یک پست بلاگ نوشت: «بتای برنامه خلاقیت در مراحل اولیه خود است و ما به طور مداوم در حال بررسی راه‌هایی برای بهبود تجربه برای جامعه سازندگان خود و نحوه دریافت پاداش به سازندگان هستیم». “ما مشتاقانه منتظر شنیدن بازخورد از جامعه خود هستیم.”

برنامه خلاقیت جدیدترین افزوده شده به مجموعه ابزارهای کسب درآمد TikTok است که شامل اشتراک‌های LIVE و TikTok Pulse است. این شرکت همچنین دارای نکات و ویژگی های کسب درآمد از هدایا است.

این برنامه جدید تنها راه اندازی اخیر از TikTok نیست که هدف آن راضی کردن سازندگان است. در ماه مارس، TikTok یک ویژگی جدید به نام «Series» معرفی کرد که به سازندگان واجد شرایط اجازه می‌دهد محتوا را در پشت دیوار پرداخت کنند.

مجموعه‌ها به سازندگان واجد شرایط امکان می‌دهد مجموعه‌هایی از محتوای ممتاز را در پشت دیوار پرداخت پست کنند که بینندگان می‌توانند برای دسترسی آن را خریداری کنند. One Series می تواند حداکثر 80 ویدیو داشته باشد که هر کدام حداکثر 20 دقیقه طول می کشد. سازندگان می توانند قیمتی را برای سری خود انتخاب کنند که معتقدند به بهترین نحو ارزش محتوای انحصاری آنها را منعکس می کند. این مجموعه در حال حاضر فقط برای سازندگان منتخب در دسترس است و برنامه‌های کاربردی برای پیوستن در ماه‌های آینده باز خواهند شد.