Thynk می‌خواهد اقامتگاه‌های هتل را با یک پلت فرم نرم‌افزاری عمودی ارتقا دهد

با Thynk، شرکت جدیدی که می‌خواهد راه‌حل نرم‌افزار سازمانی قطعی برای صنعت مهمان‌نوازی بسازد، ملاقات کنید. این استارت‌آپ به تازگی یک دور سری A 13 میلیون دلاری جذب کرده است.

این دور توسط Singular رهبری شد و یک صندوق مستقر در نیویورک با مدیریت Itai Tsiddon و شرکت سرمایه گذاری بلژیکی CNP (Groupe Frère) نیز شرکت داشتند. Fly Ventures، یکی از سهامداران موجود در استارت آپ، بار دیگر سرمایه گذاری کرد.

وقتی صحبت از شرکت‌های نرم‌افزار به‌عنوان خدمات می‌شود، کارآفرینان تصمیم می‌گیرند به بخش خاصی بپردازند. برخی از شرکت ها ترجیح می دهند بر روی دم بلند شرکت های کوچک و متوسط ​​تمرکز کنند زیرا اغلب ابزار مناسبی برای انجام کار خود ندارند. به عنوان مثال، در صنعت مهمان‌نوازی، Amenitiz منحصراً بر هتل‌های مستقل و B&B ​​متمرکز است.

Thynk در انتهای دیگر طیف قرار دارد زیرا برای شرکت‌های مهمان‌نوازی طراحی شده است که دارای چندین ملک هستند و می‌خواهند فرآیندهای خود را بهینه کنند.

زمانی که به راه اندازی مجدد یک شرکت فکر می کردم، بازار را اسکن کردم و به بخش های مختلف نگاه کردم تا شرکتی را پیدا کنم که بتواند به 500 میلیون دلار برسد. [annual recurring revenue]پاسکال پتی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، به من گفت.

به طور خاص تر، پتیت به دنبال صنعتی بود که بتواند از یک راه حل نرم افزاری سازمانی بهره مند شود که بتواند بر سه رکن متمرکز شود – فروش، عملیات و امور مالی. برخی از شرکت های الهام بخش عبارتند از Veeva و nCino، دو شرکت نرم افزاری سازمانی که به ترتیب بر روی صنایع داروسازی و بانکی متمرکز هستند.

او وارد صنعت مهمان‌نوازی شد زیرا سالانه 9 میلیارد دلار درآمد ایجاد می‌کند و مورد غفلت قرار گرفته است. وقتی صحبت از سیستم‌های اطلاعاتی یکپارچه می‌شود، این صنعت کاملاً ضعیف است. این بخشی است که از مدیریت دارایی ناشی می شود. پتیت گفت: هدف نهایی Hospitality چیزی بیش از یک راه جدید برای ایجاد درآمد از دارایی‌های مستغلات نیست.

البته وقتی به هتل می‌رسید، مسئول پذیرش جلوی کامپیوتر نشسته است. آنها بیشتر با یک سیستم مدیریت دارایی (PMS) در تعامل هستند. این سیستم به شما می گوید کدام اتاق در دسترس است و هزینه رزرو یک شب دیگر چقدر است.

«این سیستم‌ها در اطراف یک ساختمان با تمرکز بر ساخته شده‌اند [profit and loss]پتیت گفت. اساساً، وقتی چک می کنید، تمام داده هایی که در طول اقامت شما جمع آوری شده اند تبخیر می شوند.

و با این حال، هتل ها در سال های اخیر بسیار تغییر کرده اند. علاوه بر اتاق‌های هتل، بسیاری از هتل‌ها اکنون رستوران‌های شیک، کوکتل‌بارهای پیچیده، مراکز کنفرانس، فضاهای کاری، اسپا و تجربه‌های مختلف پولی دارند.

دنبال کتاب راهنما سازمانی

Thynk نمی خواهد جایگزین سیستم های مدیریت دارایی شود. این استارتاپ معتقد است که این سیستم‌ها همیشه برای فعال کردن کارت‌های کلیدی، اطلاع‌رسانی به کارکنان هتل در زمان نیاز به تمیز کردن اتاق و کارهای دیگر وجود دارند.

Thynk که در بالای پشته Salesforce ساخته شده است، به عنوان یک سیستم اطلاعاتی کلید در دست برای گروه های هتل عمل می کند. اول، داده های مشتری را جمع آوری، پاکسازی، متمرکز و یکسان می کند. هر مشتری به یک شناسه منحصر به فرد تبدیل می شود که یک تغییر ذهنی بزرگ است. Thynk به جای تمرکز بر روی اتاق ها، روی مشتریان تمرکز می کند – مانند یک CRM.

پس از آن، داده ها را می توان برای چندین فرآیند داخلی استفاده کرد – رزرو گروهی، جریان های پرداخت با سپرده ها و پیش پرداخت ها، تولید پیشنهاد و موارد دیگر. به عنوان مثال، اگر یک مشتری وفادار بخواهد دوازده اتاق رزرو کند، اما هتل پر است، تیم فروش می‌تواند هتل دیگری را تحویل بگیرد و هتل دیگری را توصیه کند، زیرا نمای کلی چند ملکی دارد.

و در نهایت، Thynk می‌تواند برای ارتباط فعالانه با مشتریان با پیشنهادات جدید، افزایش فرصت‌ها و سؤالات برای بهبود اقامت استفاده شود – همه چیزهایی که از تیم موفقیت مشتری انتظار دارید.

محصولی مانند Thynk در سال 2023 منطقی است زیرا بسیاری از گروه های هتل در تلاش هستند تا فعالیت های خود را ساده کنند. به دلیل کمبود استعداد، برخی از نقش های پشتیبانی توسط مناطق یا کشورها متمرکز شده اند. آنها به ابزارهای بهتری نیاز دارند زیرا دیگر مستقیماً با مشتریان هتل در تماس نیستند. علاوه بر این، آنها برای چندین هتل به طور همزمان کار می کنند.

این استارتاپ قبلا با چند گروه هتلداری مانند Postillion در هلند، Groupe Lucien Barrière در فرانسه و Design Hotels در آلمان قرارداد امضا کرده است. در امارات متحده عربی، Thynk همکاری با Rottana را آغاز کرده است، گروهی با 65 هتل و 15000 اتاق.

پتیت گفت: “آنها از ما به عنوان هسته سیستم داخلی خود استفاده می کنند، و به این دلیل که در حال راه اندازی یک فرنچایز هستند.”

و این کلید موفقیت بالقوه Think است. هنگامی که شرکت های مهمان نوازی پلت فرم را با سیستم های مدیریت دارایی خود یکپارچه می کنند و تمام داده ها را در Thynk متمرکز می کنند، به بخشی جدایی ناپذیر از عملیات مشتریان تبدیل می شود. پتیت گفت: “ما در تلاشیم موتور خودرو را جایگزین کنیم، بنابراین تصمیم خرید بسیار مهم است.”