Stravito 14.6 میلیون دلار برای ایجاد “Netflix برای تحقیقات بازار سازمانی” جمع آوری می کند – TechCrunch

تحقیقات بازار و بینش ها اغلب برای شرکتها دارایی کم استفاده هستند ، اما معمولاً یافتن محتوا بسیار دشوار است و موارد تکراری زیادی وجود دارد ، یا اطلاعات به خوبی استفاده نمی شود.

آنها می گویند که استارتاپ سوئدی Stravito می تواند منابع داده داخلی و خارجی را متمرکز کند و چیزی شبیه به “Spotify یا Netflix” برای این نوع دارایی ها ایجاد کند و آنها را بسیار قابل استفاده و مصرفی کند.

به وضوح وارد است چیزی، از آنجا که در حال حاضر 12،4 میلیون یورو (14.6 میلیون دلار آمریکا) مجموعه ای از منابع مالی گردآوری شده توسط Endeit Capital ، با سرمایه گذاری اضافی از سرمایه گذاران موجود HenQ ، Inventure و Creades ، جمع آوری شده است. تا به امروز ، Stravito 20.1 میلیون یورو (23.7 میلیون دلار دلار) جمع آوری کرده است.

Stravito که در سال 2017 توسط پیشکسوتان تحقیقات بازار و کارمندان سابق iZettle تأسیس شد ، از جمله مشتریان خود Carlsberg ، Edwards Lifesciences ، Pepsi Lipton ، Danone ، Electrolux و Comcast محسوب می شود.

ثور اولوف فیلوگن ، مدیرعامل و بنیانگذار Stravito می گوید: “هیچگاه برای بزرگترین شرکت های جهان مهمتر نبوده است که رفتارهای متغیر مشتریان خود را با استفاده از بینش های متمرکز و بررسی شده شرکت درک کرده و واکنش نشان دهند. فناوری و پلتفرم Stravito باعث می شود شرکت ها سریع و آسان بتوانند از تحقیقات برای تصمیم گیری بهتر استفاده کنند. “

وی در تماس با من افزود: “ما یک فناوری جستجو و یک طراحی عالی ارائه می دهیم که همه آنها برای ارائه یک سرویس ابری بصری و بسیار خودکار ارائه شده است که به این شرکت های بزرگ اجازه می دهد تا منابع داده داخلی و خارجی را متمرکز کنند تا بتوانند قطعات را خارج کنند. آن ها نیاز دارند.”

Jelle-Jan Bruinsma ، شریک Endeit Capital ، می افزاید: “Endeit Capital همیشه به دنبال نسل بعدی نرم افزارهای بین المللی مقیاس پذیر است و Stravito با کارهای چشمگیر خود در بالا بردن سطح تحقیقات در بازار چند میلیارد دلاری در نوردیک ها برجسته شد. و صنعت داده. “
استراویتو همچنین ایلین رودریگو ، مدیر بینش و تجزیه و تحلیل Reckitt Benckiser را به عنوان هیئت مدیره منصوب کرد.