Solid Power ظرفیت تولید را برای تحویل باتری های آزمایشی به BMW و Ford در سال 2022 افزایش می دهد – TechCrunch

سالید پاور ، توسعه دهنده باتری با پشتیبانی فورد و بی ام و ، در حالی که تولید آزمایشی باتری های حالت جامد خود را در اوایل سال آینده آماده می کند ، کارخانه خود را در کلرادو گسترش می دهد.

تأسیسات جدید به تولید یکی از محصولات شاخص شرکت ، یک ماده الکترولیت جامد مبتنی بر سولفید ، تا 25 برابر خروجی فعلی اختصاص داده می شود. این تأسیسات جدید همچنین فضایی برای اولین خط تولید آزمایشی سلولهای باتری 100 آمپر درجه تجاری خود ایجاد می کند. انتظار می رود این سلول های کیسه ای در اوایل سال 2022 برای آزمایش خودرو به فورد و بی ام و بروند و هدف آنها سوار شدن در خودروهای آماده راننده تا نیمه دوم دهه است.

باتری های حالت جامد مدتهاست که پیشرفت بعدی در فناوری باتری محسوب می شوند. همانطور که مارک هریس ، نویسنده TechCrunch توضیح داده است ، آنها فاقد الکترولیت مایع هستند ، موادی که یونها را در باتریهای لیتیوم یون بین کاتد و آند حرکت می دهد. به گفته توسعه دهندگان SSB ، مزایای چنین فناوری شامل افزایش چگالی انرژی ، کاهش هزینه ها و طول عمر باتری برتر است.

توسعه دهندگان همچنین می گویند که آنها ایمن تر هستند-نکته مهمی در رابطه با حوادثی مانند فراخوان سه بار جنرال موتورز از خودروهای شورولت بولت توسط جنرال موتورز به دلیل خطر آتش سوزی. داگ کمپبل ، مدیر عامل Solid Power ، به TechCrunch گفت که این الکترولیت مایع است که به عنوان “جرقه ای که منجر به فرار حرارتی می شود” عمل می کند. “ما به شدت معتقدیم که این مسائل که هم هیوندای و هم GM با آن روبرو هستند با یک باتری حالت جامد حل خواهد شد.”

در حالی که این استارتاپ در حال ساخت خط تولید آزمایشی سلول باتری جدید است ، برنامه نهایی Solid Power این است که در نهایت فقط مواد الکترولیت تولید کرده و سلول را به تولیدکنندگان OEM و باتری مجوز دهد.

کمپبل گفت: “در دراز مدت ، ما یک شرکت تولید کننده مواد هستیم.” “ما می خواهیم پیشرو صنعت مواد الکترولیت جامد باشیم.” به گفته وی ، به منظور دستیابی به این هدف ، این توسعه فعلی به تولید سلول احتمالاً آخرین مورد این شرکت خواهد بود. خط تولید آزمایشی آینده به اندازه کافی تولید می کند تا چندین OEM با سلول برای آزمایش صلاحیت خودرو عرضه کند ، با این هدف که مقیاس های تولید بزرگتر توسط خودروسازان و تولیدکنندگان سلول باتری انجام شود.

وی افزود: تصمیم برای صدور مجوز سلول های باتری به شرکا ، به جای تولید همه آنها در داخل ، یک مدل سبک دارایی است که از منطق عادی ناشی می شود.

“بگذارید قبول کنیم ، چقدر احتمال دارد که Solid Power کوچک بزرگ شود و افرادی مانند Panasonic ، LG ، CATL را جابجا کند؟” در حالی که برخی از شرکتها مانند Northvolt سوئد در حال تلاش برای آن هستند ، کمپبل اضافه کرد که حاشیه های تجاری مواد بیشتر است و رقبای مستقیم را شامل نمی شود. “این نور بسیار بزرگ است ، اما واقع بینانه است.”

این استارتاپ در ماه ژوئن اعلام کرد که از طریق ادغام معکوس 1.2 میلیارد دلاری با شرکت چک سفید Decarbonization Plus Acquisition Corp. III به صورت عمومی عرضه می شود. کمپبل گفت ، این معامله ، که پیش بینی می شود حدود 600 میلیون دلار پول نقد ایجاد کند ، باید تا سال 2026 یا 2027 بودجه کافی به شرکت بدهد.

این شرکت به سرمایه زیادی برای ادامه کار در طول دهه نیاز دارد ، به ویژه از آنجا که هدف آن تولید مواد الکترولیت کافی برای پشتیبانی از ظرفیت سلولهای 10 گیگاوات ساعت در سال 2207 است. برای این منظور ، به “سفارشات بزرگی” نیاز دارد. کمپبل گفت ، ظرفیت تولید الکترولیت بیشتر از آنچه که امروز اعلام شده بود (که خود یک مرتبه افزایش است).

Solid Power حتی قصد توقف تولید الکترولیت را ندارد. کمپبل اشاره کرد که این شرکت در حال توسعه یک ماده کاتد ارزان قیمت است-بدون نیکل و کبالت ، دو گرانترین مواد اولیه باتری.

“[The industry] هزینه مواد و هزینه مواد تحت تأثیر هزینه مواد کاتدی حاوی نیکل و کبالت است. ” “این شیمی خاص که ما اواخر امسال افشا خواهیم کرد بسیار کم هزینه است ، ما در مورد 1/20 ، 1/30 هزینه امروز صحبت می کنیم [nickel manganese cobalt cathodes]. »