SmartRyde ، یک پلت فرم آنلاین ژاپنی برای ترانسفر فرودگاهی ، با سری A – TechCrunch توسعه جهانی را برانگیخته است

SmartRyde ، یک پلت فرم خدمات ترانسفر فرودگاهی ژاپنی از قبل رزرو شده ، بازاری است که مسافران را به اپراتورهای حمل و نقل محلی/آژانس های مسافرتی آنلاین (OTA) متصل می کند.

کیمورا به TechCrunch گفت ، سوتا کیمورا ، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل SmartRyde ، SmartRyde را در سال 2017 تأسیس کرد ، هنگامی که هنگام سفر با خارج از کشور هنگام سفر با تاکسی از فرودگاه به هتل دچار مشکل شد.

SmartRyde ، که در حال حاضر خدمات ترانسفر فرودگاهی خود را در 150 کشور جهان با 700 فرودگاه در سطح جهان انجام می دهد ، با تقریبا 650 شرکت تاکسی و بیش از 25 آژانس مسافرتی آنلاین (OTA) از جمله Booking.com ، Expedia ، Trip.com ، Traveloka اندونزی و Despegar آرژانتین همکاری کرده است. ، کیمورا گفت.

کیمورا گفت ، بر خلاف خدمات مشابهی که قبلاً توسط شرکت های مسافربری ارائه می شود ، SmartRide علاوه بر رزرو بلیط هواپیما و هتل ها ، خدمات مسافرتی یک مرحله ای از جمله گشت و گذار را در اختیار مشتریان قرار می دهد. کیمورا افزود که این امر SmartRyde را خاص می کند و این شرکت به ترویج مشارکت با آژانس های مسافرتی آنلاین ، آژانس های مسافرتی و شرکت های حمل و نقل ادامه می دهد.

SmartRyde امروز اعلام کرد که 1.6 میلیون دلار از سری A را برای تقویت ادغام سیستم خود با OTA ها در طرف تقاضا ، ایجاد سیستم مدیریت رزرو برای اپراتورهای حمل و نقل در طرف عرضه و تسریع تحول دیجیتال در صنعت حمل و نقل پیش رزرو ، تضمین کرده است. کیمورا گفت ، این بودجه همچنین برای توسعه جهانی استفاده خواهد شد.

دور آخر توسط Angel Bridge به همراه سرمایه گذاران دیگر از جمله SG Incubate ، Yamaguchi Capital ، SMBC Venture Capital ، Hiroshima Venture Capital ، Iyogin Capital ، Inventum Ventures و Optima Ventures هدایت شد.

کیمورا گفت که این شرکت قصد دارد در شهرهای بزرگ و مقاصد گردشگری از جمله مکزیک ، اسپانیا ، تایلند ، جمهوری دومینیکن ، ایالات متحده (هونولولو ، لاس وگاس ، میامی) و ژاپن بیشتر گسترش یابد.

از زمان شیوع همه گیر در مارس 2020 ، SmartRyde کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است. با این حال ، تعداد رزروها ، از دسامبر 2020 ، مطابق بیانیه آن ، دوباره افزایش یافته است ، به ویژه گردشگران آمریکایی.

“به دلیل تاثیر COVID-19 ، تغییراتی در نحوه سفر مردم ایجاد شده است ، مانند اجتناب از ازدحام. تحت چنین روندی ، ما معتقدیم که خدمات ترانسفر فرودگاهی از طریق OTA ، که نقطه شروع رزرو سفر است ، بیشتر گسترش می یابد. “ریوتا یاماگوچی ، مدیر در Yamaguchi Capital گفت.

کیمورا گفت ، Talixo ، Holiday Taxis ، Transferz’s Taxi2Airport و Huangbaoche همتای جهانی آن هستند و اندازه بازار آنها حدود 10 میلیارد دلار است.

دایسوکه میازاکی ، مدیر SG Incubate ، می گوید: “ما در SmartRyde سرمایه گذاری کردیم زیرا از ماموریت آن” مشارکت در توسعه پایدار جوامع محلی از طریق حمل و نقل “ابراز همدردی می کنیم و به مدل تجاری آن که با بسیاری از بازیگران جهانی همکاری می کند ، توجه می کنیم. CVC گروه گاز Saibu