Roblox به سوی واقع گرایی آواتار پیش می رود و قصد دارد موارد محدودی مانند NFT را اضافه کند-TechCrunch

Roblox در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود ، پنجشنبه تصویری از آنچه در آینده برای پرتال آنلاین چند نفره در حال رشد سریع که برای بچه ها و نوجوانان شبیه گربه است ، ترسیم کرد.

بنیانگذار و مدیر عامل Roblox ، دیوید باسوکی ، در سخنرانی اصلی خود برنامه هایی را برای ایجاد آواتارهای بازیکنان ، معرفی جریانهای جدید درآمدزایی در بازی و ساده سازی تجربه برای توسعه دهندگان که رویای محتوای تولید شده توسط کاربر را در سر می پروراند و شرکت را به موفقیت عظیمی تبدیل کرد ، معرفی کرد. تقاطع بازی و شبکه های اجتماعی

Roblox به دلیل مدل های شخصیتی و گرافیک بازی پیچیده و نسبتاً پیچیده اش معروف است ، اما این سبک از رشد انفجاری این شرکت جلوگیری نکرده است. با این حال ، Roblox در تلاش است تا آواتارهای پخش کننده را شبیه به زندگی و سفارشی سازی کند ، انتخابهایی که با آرزوهای شرکت سازگار است ، هم برای حفظ جذابیت پلتفرم با بالا رفتن سن کاربران جوان اصلی و هم برای ایجاد بسیاری از اشکال خودنمایی در سراسر بی پایان خود. قطب دنیای مجازی

مانوئل برونشتاین ، مدیر ارشد محصولات Roblox به TechCrunch گفت: “من فکر می کنم مردم متوجه خواهند شد که Roblox فقط یک چیز نیست.”

روز پنجشنبه ، Roblox چند تغییر معنی دار را در این جهت اعلام کرد. لباس اول لایه ای است ، یک به روزرسانی بصری که لباس های آواتار را واقعی تر و پویاتر می کند ، بنابراین ژاکت جین مجازی Roblox مورد علاقه شما متناسب با مدل شخصیت شما خواهد بود ، آیا شما یک نسخه انسان نما از خودتان هستید یا یک دایناسور. لباس ها به طور طبیعی در اطراف آواتارها می افتند و مانند یک بازی عکاسی واقعی به اطراف می پرد.

به روزرسانی های avatar Roblox که به تازگی اعلام شده است قصد دارد سفارشی سازی بیشتر و واقع گرایی بیشتری را در ظاهر مسدود شده Lego مانند که مترادف این پلتفرم است تزریق کند. برونشتاین تغییرات را “تحولی عظیم” از آواتارها در هسته اصلی تجربه اجتماعی Roblox توصیف کرد. Baszucki در سخنرانی اصلی گفت: “هویت شخصی ستون مهمی از metaverse است و توانایی شخصی سازی دقیق لباس خود بر اساس نماد منحصر به فرد شما در بیان شخصی بسیار مهم است.”

با توجه به رونق کسب و کار فروش اقلام درون بازی ، Roblox انگیزه های مالی زیادی دارد تا صحنه مد مجازی خود را پیچیده تر و شبیه به زندگی کند. همچنین باید با رقبایی مانند Epic Games همگام باشد که با طراحی شخصیت های Fortnite و مشارکت تجاری خود ، می تواند 50 میلیون دلار را در یک حرکت به ارمغان بیاورد. Roblox دارای مارک تجاری و معاملات IP خود است ، اما از نظر ظاهری بهتر است چیز شما برای فروش شناور هستید ، آن معاملات شیرین تر خواهند بود.

به روز رسانی نماد Roblox

اعتبار تصویر: روبلوکس

Roblox در راستای ایجاد واقع گرایی بیشتر به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا به آنچه که “سرهای پویا” می نامد دسترسی داشته باشند – انیمیشن های صورت برای آواتارها که حتی می توانند با ردیابی صورت در هم آمیخته شوند تا دهان یک مدل شخصیت همراه با آنچه می گوید حرکت کند. Roblox در حال خرید Loom.ai است ، یک استارتاپ آواتار دیجیتالی که این شرکت در اواخر سال 2020 خریداری کرد. این شرکت می گوید که توسعه دهندگان شروع به بازی با انیمیشن های جدید چهره می کنند که با تعداد انگشت شماری از طرح های سر شروع می شود که ریشه های مسدود شده این پلت فرم را تداعی می کند. اولین تکرار انیمیشن صورت در Roblox هنوز در دسترس کاربران قرار نمی گیرد ، اما این شرکت می خواهد آن را به دست توسعه دهندگان برساند ، اولین قدم در این فرایند.

با ادامه روبلوکس در راه اندازی چت صوتی بزرگ که ماه گذشته اعلام کرد ، این شرکت به سرعت تجربه چت متنی قبلی خود را به سمت تعاملات طبیعی تر و همهجانبه سوق می دهد. این شرکت همچنین پنجشنبه خاطرنشان کرد که همه کاربران واجد شرایط که 13 سال به بالا دارند ، اکنون می توانند تأیید سن را انتخاب کنند ، این فرآیند غربالگری است که به برخی بازیکنان اجازه می دهد تا به سرعت به بازیکنان کامل دسترسی پیدا کنند. کاربران تأیید شده دسترسی به قابلیت های چت صوتی جدید Roblox را “از اواخر پاییز امسال” آغاز می کنند.

فراتر از بهبود تجربه آواتار ، Roblox همچنین از برنامه های خود برای معرفی اقلام نسخه محدود خبر داد ، راه جدیدی جالب برای مردم برای کسب درآمد (در قالب Robux ، که می توان با دلارهای واقعی معامله کرد) از اقتصاد پر جنب و جوش بازی. سازندگان Roblox می توانند مواردی را که طراحی می کنند برای مدت زمان معینی یا در مدت محدود به فروش برسانند و عنصری از قابلیت جمع آوری را در اقتصاد مجازی بازی به خوبی ایجاد کنند.

سازندگان همچنین می توانند با فعال کردن حق امتیاز ، از فروش بعدی درآمد کسب کنند-مزیتی که اقلام بازی Roblox با برخی از NFT ها به اشتراک می گذارد. “ایده این است که شما هستید [will] برونستاین به TechCrunch با اشاره به اتصال NFT به TechCrunch گفت: “

توسعه دهندگان همچنین می توانند از انعطاف پذیری بیشتری در هنگام ایجاد محتوا برای پلتفرم از طریق سیستم جدیدی که Roblox Open Cloud می نامد ، برخوردار شوند. Open Cloud به توسعه دهندگان امکان می دهد محتوا را در ابزارهای شخص ثالث ایجاد کرده و سپس آن را به Roblox متصل کنند ، نه اینکه به Roblox Studio ، محیط توسعه دهندگان خود شرکت محدود شود.

این شرکت در حال تلاش برای ابر است ، به سازندگان محتوا در Roblox امکان ذخیره سازی داده بیشتر و به طور کلی این پلت فرم را به یک مقصد جذاب و همه کاره توسعه دهندگان تبدیل می کند. Roblox همچنین برخی از پیشرفت های گرافیکی را که توسعه دهندگان می توانند با آنها بازی کنند ، اعلام کرد ، مانند فیزیک برخورد واقعی و آیرودینامیک که می تواند تصویری را مانند چتر نجات نشان دهد.

در سال 2021 ، این شرکت در صدد پرداخت 500 میلیون دلار به توسعه دهندگانی است که محتوا را برای بازی های ایجاد شده توسط کاربران خود تهیه می کنند – در مقایسه با 70 میلیون میلیون نفر در سه سال پیش.

برونشتاین گفت: “ما معتقدیم که متاورس به طور کامل توسط کاربر تولید می شود.” “و ما فکر می کنیم که با قدرت بخشیدن به همه برای خالق بودن ، همهجانبه و انواع بیشتری از [experiences] بر روی پلت فرم.”