Rippling مدیریت موجودی رایانه را با دور بودن کارگران بیشتر راه اندازی می کند – TechCrunch

Rippling ، استارتاپی که بستری را برای مدیریت همه جنبه های داده های کارکنان ، از حقوق و مزایا گرفته تا مدیریت دستگاه ایجاد می کند ، Rippling Inventory Management را راه اندازی کرد ، چیزی که بنیانگذار و مدیرعامل پارکر کنراد از آن به عنوان “اولین کمد فناوری اطلاعات ابری در جهان” یاد می کند.

داشبورد به مشاغل این امکان را می دهد تا رایانه های کارکنان را به صورت خودکار ذخیره و ارسال و بازیابی کنند به گونه ای که از راه دور و بدون دست باشد. Rippling دستگاه های شرکت را ذخیره و نظارت می کند تا دیگر نیازی به “کمد فناوری اطلاعات” در محل نداشته یا از خانه کارمند استفاده نکنند. Rippling همچنین تدارکات مربوط به دستگاهها را از جمله پاک کردن و اختصاص دستگاهها و صدور نامه های پیش پرداخت برای ماشینهایی که باید بازگردانده شوند ، مدیریت می کند.

مشتریان به ازای هر کارمند ، ماهیانه هزینه ای برای استفاده از داشبورد برای استخدام یا اخراج کارکنان پرداخت می کنند و همه برنامه ها (و دسترسی) که کارمند به آنها در رایانه خود نیاز دارد را تنظیم می کنند. علاوه بر این ، کاربر می تواند تمام محموله های برجسته و محل تحویل یا بازگشت آنها را مشاهده کند.

رونمایی از این محصول توسط سری 145 میلیون دلاری سری B در سال 2020 انجام شد که ارزش این شرکت را 1.35 میلیارد دلار تعیین کرد.

گیف مدیریت مدیریت موجودی اعتبار تصویر: موج دار شدن

کنراد به TechCrunch گفت ، پلت فرم مدیریت موجودی از مشکلی ناشی می شود که Rippling در 18 ماه گذشته رایج کرده است زیرا کار از راه دور رایج تر شده است. خود شرکت قبلاً دارای کمد فناوری اطلاعات بود ، که او آن را “آخرین قسمت فیزیکی در مورد مدیریت کارکنان” می داند.

وی افزود: “این کار کشتن گنجه فناوری اطلاعات است.” اگر شما در یک دفتر کار نمی کنید و تصمیم به ترک دارید ، برخی از شرکت ها روشی برای بازگرداندن دستگاه کارمند سابق ندارند. ما خودمان موقعیتی داشتیم که کارکنان کامپیوترها را برای یک نفر ارسال می کردند و او آنها را در آپارتمان خود چید. “

تیم رهبری مدت زیادی را در جستجوی خدمات مدیریت موجودی گذراند و همچنین مشتریان را دیدند که در مورد آن در رسانه های اجتماعی پست می کنند. با این حال ، کنراد این را مشکلی می داند که تا مارس 2020 واقعا وجود نداشت.

او توضیح داد که به استثنای چند شرکت دورافتاده ، اکثر آنها از راه دور نبودند و به طور فیزیکی کامپیوتر را به کارکنان جدید تحویل دادند یا آنها را از روی میز کسی که رفته بود جمع کردند. هنگامی که آنها از راه دور بودند ، پیگیری اینکه چه دستگاهی در اختیار دارد و چگونه در صورت نیاز آنها را پس می گیرد ، دشوار بود.

کنراد می گوید: “اکنون می توان همه را به صورت آنلاین انجام داد و نیازی نیست که برای امضای اوراق به دفتر مراجعه کنید.” “این آخرین قطعه ای است که شرکت ها به آن نیاز دارند و برای حل مشکل آخرین مایل کار می کند.”