Rattle 2.8 میلیون دلار از Lightspeed و Sequoia برای مدرن سازی پشته فروش شرکت جمع آوری می کند – TechCrunch

کارکنان فناوری برنامه های شگفت انگیزی را برای مصرف کنندگان برای جهان ایجاد می کنند. اما برای ارتباطات داخلی خود ، آنها از برنامه هایی استفاده می کنند که با یکدیگر خوب بازی نمی کنند.

این یک مشکل است زیرا اکثر کارکنان یک شرکت متوسط ​​یا بزرگ یک چهارم یا یک سوم روز خود را صرف برنامه های ارتباطی داخلی می کنند.

در حال حاضر یک شرکت نوپا در سانفرانسیسکو در تلاش است تا نرم افزاری بسازد که تعامل با خدمات تجاری را بسیار راحت تر می کند.

سهیل آگاروال ، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی این استارتاپ مشهور ، در مصاحبه ای با TechCrunch گفت ، راتل در حال ساختن یک “بافت اتصال” به منظور همکاری با ماهیت محرمانه سیستم های مدرن ثبت و ضبط اطلاعات است.

او توضیح داد: “برای استفاده از Salesforce ، به عنوان مثال ، از آن برای دو مورد استفاده می کنید: داده ها را در Salesforce می نویسید و داده ها را از آن خارج می کنید.” “آنچه راتل انجام می دهد این است که به شما امکان می دهد تمام بینش ها را از Salesforce به یک پلت فرم پیام ارسال کنید و سپس به شما امکان می دهد داده ها را از داخل سرویس پیام رسانی مجدداً در Salesforce بنویسید.”

مورد استفاده Rattle به خدمات حتی بیشتر گسترش می یابد. این می تواند تماس های تلفنی را تشخیص دهد و افراد را مجبور کند که آن را وارد کرده و این فرصت را در Slack دنبال کنند.

“ما با ادغام Slack و Salesforce شروع کردیم ، و اکنون با دستیابی به آنها این ایده قطعاً معتبر شده است. این برای شرکت ها بسیار دگرگون کننده است. “آگرووال ، که ایده این استارتاپ را در پروژه قبلی خود دریافت کرد ، هنگامی که برنامه ای که برای تیم داخلی ایجاد کرد بازخورد زیادی دریافت کرد.

این استارتاپ که پیشنهاد خود را در ماه مارس آغاز کرد ، در حال حاضر بیش از 70 درصد نرخ تبدیل را در بین شرکت هایی که آن را امتحان کرده اند مشاهده می کند. Rattle بیش از 50 مشتری از جمله Terminus ، Olive ، Litmus ، Imply و Parsely را جمع آوری کرده است.

پس از اجرای Rattle “[our] زمان پاسخ گویی سرب 75 درصد کاهش یافته است و فرایندهای کلیدی از روز به دقیقه افزایش یافته است. “

این استارتاپ روز سه شنبه اعلام کرد که مبلغ 2.8 میلیون دلار از Lightspeed و Sequoia Capital India جمع آوری کرده است. امی چانگ (EVP در عضو هیئت مدیره سیسکو و دیزنی) ، الن لوی (سرمایه گذار اولیه در Outreach) ، جیک سید (سرمایه گذار اولیه در Brex & Carta) و کریش و رامان (بنیانگذاران شرکت تک شاخ SaaS Chargebee) نیز در این دور شرکت کردند به

“مشاغل در سراسر جهان درگیر فرایندهایی هستند – از فروش گرفته تا بازاریابی ، منابع انسانی ، فناوری اطلاعات و غیره. با افزایش دیجیتالی شدن و کار از راه دور ، فرآیندها و پایبندی به آن تنها در طول زمان متفاوت خواهد شد. ” “تیم راتل با تمرکز بی وقفه خود بر مهمترین قطعه این پازل ما را تحت تأثیر قرار داد: افرادی که درگیر این فرایندها بودند. به ندرت ما تا به حال در اوایل زندگی یک شرکت چنین محبت شدید مشتری را دیده ایم و مفتخریم که با راتل با هم به این سفر برویم! “

این استارتاپ که هزینه ای بین 20 تا 30 دلار برای هر کاربر در ماه دارد ، قصد دارد بودجه جدیدی را برای توسعه محصولات خود از جمله افزودن ادغام با برنامه های کاربردی بیشتر اختصاص دهد.