Prive 1.7 میلیون دلار برای ایجاد یک پلت فرم اشتراک تجارت الکترونیکی با قابلیت تنظیم بیشتر جمع آوری کرده است-TechCrunch

Prive ، یک استارتاپ چند ماهه و مستقر در سان فرانسیسکو که توسط دو مدیر سابق محصولات Uber تأسیس شده بود ، فقط 1.7 میلیون دلار سرمایه اولیه برای ایجاد یک پلت فرم اشتراک تجارت الکترونیکی برای مارک های D2C ایجاد کرد.

این دور توسط Patrick Chung و Brandon Farwell در XFund و Ben Ling از Bling Capital با مشارکت Defy Partners ، Halogen Ventures و مدیران Uber رهبری شد.

تاسیس Claudia Laurie و Alex Craciun-که هر دو دو سال و نیم را در Uber گذراندند و بر اساس آموخته های خود در مورد قیمت و مشوق ها تصمیم گرفتند که اوایل امسال شرکت را ترک کنند-Prive قصد دارد تا خرده فروشان کوچک را برای رقابت بهتر قادر سازد. با غول هایی مثل آمازون

ایده کلی این است که Prive با اتصال به API های موجود از Shopify و دیگر سیستم عامل های تجارت الکترونیکی ، می تواند نظر خود را در مورد آنچه مشتریان تمایل به خرید مکرر به تجار می فروشند ، ایجاد کند. شاید مشاهده شود که افرادی که تیغ می خرند ، تمایل دارند برای مثال مسواک را با سرعت مشابه خریداری کنند. این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد ، سپس به نام تجاری کمک می کند تا پیشنهادات سفارشی تر و انعطاف پذیرتری ایجاد کند تا اقلام مورد نیاز به خریداران ارائه شود ، و همچنین می تواند موارد را به راحتی لغو کند.

“فرصت بازار بسیار زیاد است و موجود است [e-commerce subscription] ابزارها فقط سطح را خراش می دهند. ” در واقع ، طبق گزارش گروه eMarketer ، فروش اشتراک الکترونیکی تجارت الکترونیکی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا 41 درصد افزایش یافته است و پیش بینی می کند که 3 درصد از فروش تجارت الکترونیکی خرده فروشی ایالات متحده در سال جاری از مجموع 27.67 میلیارد دلار حاصل می شود. این در حالی است که تنها در دو سال 10 میلیارد دلار افزایش یافته است.

البته هنوز چیزهای زیادی ساخته نشده است ، جایی که بودجه اولیه به دست می آید. در حال حاضر ، Prive یک تیم هفت نفره با رقابت جدی است ، یعنی از Recharge ، یک کودک هفت ساله ، سانتا مونیکا ، اشتراک تجارت الکترونیک مستقر در کالیفرنیا که در ماه مه 277 میلیون دلار سرمایه رشد با ارزش پس از پول 2.1 میلیارد دلار جمع آوری کرد. در آن زمان ، Recharge تقریباً 330 کارمند داشت و خدمات اشتراک را برای 15000 تاجر و 20 میلیون مشترک در سراسر جهان تامین می کرد.

رقبای دیگر عبارتند از 9 ساله ، Bold Commerce (مجموعاً 44 میلیون دلار جمع آوری کرده است) و Chargebee 10 ساله ، که بر اساس داده های Crunchbase حدود 220 میلیون دلار در طول سال جمع آوری کرده است.

Craciun اذعان می کند: “اشتراک تجارت الکترونیک” یک کلمه کلیدی فوق العاده داغ است. “

واضح است که سرمایه گذاران مایلند قمار کنند که او راست می گوید – و Prive می تواند تیمی باشد که آن را ثابت کند.

کراسیون می گوید: “ابزارهای کنونی می توانند بیش از آنچه که واقعاً حل می کنند سردرد ایجاد کنند.” “سختی های زیادی در اشتراک های امروزی وجود دارد که تشخیص ترکیب مناسب و مکرر پیشنهادات را بسیار مشکل می کند. ما اینجا هستیم تا آن مدل ذهنی را خراب کنیم. “