Pixalate برای جلوگیری از کلاهبرداری در تلویزیون و تبلیغات تلفن همراه 18.1 میلیون دلار تعیین می کند – TechCrunch

Pixalate 18.1 میلیون دلار سرمایه برای سرمایه گذاری برای حفاظت از کلاهبرداری ، حفظ حریم خصوصی و پلت فرم تجزیه و تحلیل انطباق که تبلیغات تلویزیونی و تلفن همراه را رصد می کند ، جمع آوری کرد.

سرمایه گذاری Western Technology و Javelin Venture Partners آخرین دور بودجه را هدایت کردند که مجموع بودجه پیکسالات را تا امروز به 22.7 میلیون دلار می رساند. جلال نصیر ، بنیانگذار و مدیرعامل Pixalate ، به TechCrunch گفت که این شامل دور 4.6 میلیون دلاری سری A است که در سال 2014 جمع آوری شد.

این شرکت با دفاتر در پالو آلتو و لندن ، بیش از 5 میلیون برنامه را در پنج فروشگاه برنامه و بیش از 2 میلیارد آدرس IP را در 300 میلیون دستگاه تلویزیون متصل تجزیه و تحلیل می کند تا فعالیت های تبلیغاتی متقلبانه را برای مشتریان خود شناسایی و گزارش کند. نصیر گفت ، در حقیقت ، بیش از 40 نوع تردد نامعتبر وجود دارد.

نصیر با پدربزرگش به برنامه های دامداری بزرگ شد و نحوه تشخیص نقص در حیوانات را آموخت و این نوع بینش را به Pixalate منتقل کرد ، که می تواند تفاوت بین کاربران واقعی و جعلی محتوا را تشخیص دهد و اگر تبلیغات متقلبانه روی هم انباشته می شوند یا در پشت تبلیغات واقعی که باتری تلفن های هوشمند را از بین می برد یا مصرف اینترنت و حتی درآمد تبلیغات را کاهش می دهد ، پنهان شده است.

تبلیغات دیجیتال یک تجارت بزرگ است. نصیر به تحقیقات انجمن تبلیغ کنندگان ملی اشاره کرد که تخمین زده می شود امسال 200 میلیارد دلار در سراسر جهان برای تبلیغات دیجیتال هزینه شود. این رقم از 10 میلیارد دلار در سال قبل از سال 2010 افزایش یافته است. در همین حال ، تخمین زده می شود که تقلب در تبلیغات 35 میلیارد دلار برای صنعت هزینه خواهد داشت.

نصیر گفت: “تبلیغ کنندگان با توجه به داده های مصرف ، حق بیمه ای را برای حضور در برابر مخاطب مناسب پرداخت می کنند.” متأسفانه ، ممکن است این داده ها توسط کاربر مجاز نباشد یا بدون رضایت آنها منتقل شود. “

در حالی که بسیاری از رقبای Pixalate روی خطرات شخص اول تمرکز می کنند ، این شرکت رویکرد شخص ثالث را در پیش گرفته است ، عمدتا به این دلیل که مردم زمان زیادی را روی دستگاه های خود صرف می کنند. برخی از بینش های این شرکت شامل این است که 16 درصد از برنامه های اپل دارای سیاست حفظ حریم خصوصی نیستند ، در حالی که این تعداد در فروشگاه برنامه Google 22 درصد است. وی گفت که جرایم بیشتر و مقررات بیشتر دولت در مورد حریم خصوصی به این معنی است که تبلیغ کنندگان درخواست پاسخ های بیشتری را دارند.

بودجه جدید به منظور افزودن خصوصیات خصوصی و داده های بیشتر به محصول ، دو برابر شدن تیم های فروش و مشتریان و گسترش دفتر خود در لندن ، و همچنین افتتاح دفتر جدید در سنگاپور اختصاص می یابد.

درآمد این شرکت از سال 2014 تا کنون 1200 درصد افزایش یافته است و بیش از 2 ترابایت داده در ماه جمع آوری می کند. علاوه بر پنج فروشگاه برنامه ای که پیکسالات در حال حاضر بر آنها نظارت می کند ، نصیر قصد دارد برخی از فروشگاه های مستقر در چین مانند Tencent و Baidu را اضافه کند.

نوآ دویل ، مدیرعامل Javelin Venture Partners ، همچنین بر اکوسیستم تبلیغات دیجیتالی نظارت می کند و می گوید با رشد شبکه ها ، هر نقطه پیوند مکانی را در برنامه ای نشان می دهد که بازیگران بد می توانند وارد آن شوند ، که در گذشته غیرقابل دسترسی بود و تبلیغ کنندگان به راهی برای محافظت از آن

دویل می افزاید: “جلال و امین (باندالی) از جایی که تقلب ممکن است رخ دهد بینش دارند و راهی منحصر به فرد برای حل این مشکل بزرگ ایجاد کردند.” “ما تحت تأثیر بینش و بینش آنها برای ایجاد یک رویکرد تحلیلی برای ثبت هر نقطه داده در یک سری معاملات – داده ها بیشتر از سایر بازیگران در صنعت – برای دیده شدن جامع برای کمک به تبلیغ کنندگان و بازاریابان برای حفظ کیفیت در تبلیغات خود ، قرار گرفتیم.”