Pinterest با یک برگه «تماشا» برای فیلم ها بیشتر شبیه TikTok می شود و 20 میلیون دلار پاداش برای سازندگان اعلام می کند-TechCrunch

پینترست سعی کرده است کسب و کار خود را به عنوان خانه ای برای سازندگان تغییر دهد ، نه فقط یک سایت الهام بخش خرید. امروز ، این شرکت آخرین تلاش های خود را در این زمینه ، که شامل ویژگی های بیشتر الهام گرفته از Snapchat و TikTok ، از جمله تغذیه ویدئویی عمودی و برنامه ریزی برای سرمایه گذاری 20 میلیون دلار در “پاداش های سازنده” است ، نشان داد. این برنامه همچنین مجموعه ای از ابزارهای توسعه دهنده گسترده را ارائه می دهد ، مانند توانایی پاسخ به فیلم ها با “Takes” ، پشتیبانی از وابستگان آمازون و موارد دیگر ، و همچنین راه اندازی محتوای اصلی.

این شرکت در اوایل سال جاری Idea Pins را معرفی کرد ، اولین ویژگی ویدئویی با هدف ایجاد سازندگان که شبیه ترکیبی از TikTok و Stories است. این پین ها به کاربران Pinterest امکان ضبط و ویرایش ویدئوهای خلاق را با استفاده از ابزارهایی شبیه به مواردی که در سایر پلتفرم های ویدئویی کوتاه-مانند موسیقی پس زمینه ، انتقال و عناصر تعاملی پیدا می کنید ، می دهند. طول پین های ایده می تواند تا 60 ثانیه طول بکشد ، اما برخلاف ویدئوهای سنتی کوتاه ، ویدئو می تواند تنها بخشی از آنچه پین ​​ارائه می دهد باشد-همچنین می تواند شامل 20 صفحه محتوا در هر پین باشد که مانند آن در آن ضربه می زنید. داستانها. این می تواند به یک خالق اجازه دهد مراحل مختلف مربوط به بازآفرینی دستور غذا یا پروژه DIY خود را برای مثال توضیح دهد.

در حال حاضر ، Pinterest در حال طراحی مجدد صفحه اصلی خود است تا این پین ها را در قالب بیشتر TikTok بیشتر برجسته کند. کاربران می توانند هنگام انتخاب پین ها در هنگام جستجوی الهام ، پین ها را “مرور” یا “تماشا” کنند. برگه Watch جدید کاربران را به فید تمام صفحه پین ​​های ایده که در آنها به صورت عمودی حرکت می کنید و می توانید با آنها لایک و نظر بگذارید یا با ذخیره Pin برای دسترسی بعدی ، وارد کنید. اگرچه تجربه تماشای این پین های مجهز به ویدئو بسیار شبیه مرور TikTok یا Instagram Reels است ، اما همچنان می توانید برای مشاهده بیشتر صفحات پین ها ، مانند Stories ، در صورت موجود بودن ، روی آن ضربه بزنید.

(می دانید که آیا پین صفحات بیشتری دارد زیرا نوار پیشرفت پایین به جای نمایش پیشرفت ویدیو ، خط کشی می شود.)

به طور کلی ، طراحی این خوراک ساعت بسیار الهام گرفته از TikTok است ، زیرا فیلم های تمام صفحه و دکمه های تعامل را نشان می دهد که به صورت عمودی در سمت راست قرار گرفته اند. در حالی که Pinterest با ارائه پشتیبانی از صفحات اضافی ، فرمت را کمی تغییر می دهد ، محتوای حاصله بسیار شبیه به فید TikTok ساخته شده توسط Pinterest است.

با این حال ، یکی از زمینه هایی که Pinterest می تواند مزیت داشته باشد این است که به بینندگان اجازه می دهد Pin را ذخیره کرده و آن را در تخته های Pinterest شما سازماندهی کنند. در همین حال ، TikTok از نظر ذخیره و سازماندهی محتوایی که دوست دارید و می خواهید به آن مراجعه کنید ، بسیار ضعیف است و باعث می شود بسیاری از کاربران به جای آن فیلم ها را در تلفن خود بارگیری کنند. این نظارت از طرف TikTok اگر به آن توجه نشود می تواند به یک مزیت رقابتی تبدیل شود ، زیرا بسیاری از کاربران می خواهند مواردی مانند آموزش زیبایی ، دستور العمل ها ، نکات تمیز کردن ، ایده های تزئین و سایر مطالبی را که با Pinterest همپوشانی دارند ذخیره کنند.

اعتبار تصویر: Pinterest (طول می کشد)

در اشاره دیگری به TikTok – که به سازندگان اجازه می دهد از طریق ویژگی هایی مانند Duets و Stitches با محتوای یکدیگر ارتباط برقرار کنند – Pinterest همچنین امروز ویژگی پاسخ سازندگان خود به نام “Takes” را معرفی می کند.

با Takes ، سازندگان قادر خواهند بود به پین ​​ایده شخص دیگری با یکی از آنها پاسخ دهند ، جایی که پاسخ به نسخه اصلی پیوند داده می شود. فکر کنید: یک خالق می تواند دستور کسی را امتحان کند ، اما سپس تنوع خود را ارائه دهد. آنها می توانند سعی کنند پروژه ای را که خالق دیگری پیشنهاد داده است ، تکرار کرده و نتایج خود را نشان دهند. آنها می توانند ایده های لباس هالووین خود را به نمایش بگذارند و پاسخ دهندگان را دعوت کنند. و غیره

برای شروع “Takes” ، پینترست برای شرکت در این فیلم از افراد مشهوری مانند Jennifer Lopez ، Megan Thee Stallion و Storm Reid استفاده می کند. (این شرکت قبلاً از افراد مشهور برای تبلیغ سایر تلاش های خود با محوریت خالق ، از جمله جاناتان ون نس ، از Queer Eye ، در طی یک رویداد خالق مجازی در سال جاری استفاده کرده است.)

اعتبار تصویر: Pinterest

علاوه بر این ، سازندگان می توانند برچسب “Try On” جدیدی را به پین ​​ایده خود اضافه کنند که به بینندگان اجازه می دهد محصولات لب را با استفاده از واقعیت افزوده عملا امتحان کنند. این یک استفاده نسبتاً رایج از AR این روزها است ، زیرا حتی Google ، YouTube ، Snap و سایر برنامه های زیبایی و خرده فروشان از این فناوری استفاده کرده اند. Pinterest ، که از سال گذشته آزمایش رژ لب را ارائه می دهد ، در اوایل سال 2021 امتحان سایه چشم را نیز گسترش داد. Pinterest می گوید که برچسب جدید از بیش از 10،000 محصول با قابلیت آزمایش پشتیبانی می کند.

این شرکت همچنین مجموعه محتوای اصلی خود را با نام Creator Originals راه اندازی می کند که شامل بیش از 100 سازنده در 10 کشور جهان است و تا ژانویه 2022 ادامه دارد. سازندگان مهارت های جدیدی را در زمینه هایی مانند زیبایی ، دکوراسیون منزل ، زیبایی ، مد ، آشپزی به کاربران Pinterest آموزش می دهند. و بیشتر. شرکت کنندگان شامل پریسیلا اونو ، کلی ورستلر ، آلی لاو ، زرینا اکرز ، کاه اسپنس ، جاشوا وایسمن ، کیا کوکز ، مت سندرز و دیگران هستند.

فراتر از اعلانات محصول جدید ، خبر بزرگتر این است که Pinterest اکنون سعی می کند با پرداخت مستقیم هزینه به خالقان ، شبکه خود را با محتوای بیشتر خالق ایجاد کند.

این شرکت می گوید که 20 میلیون دلار جایزه Creator Rewards در ایالات متحده راه اندازی می کند-این اولین برنامه کسب درآمد از تولیدکنندگان در محصول است-که به سازندگان برای مشارکت در چالش های صادر شده توسط Pinterest پرداخت می کند. این یک گسترش در اعلامیه پینترست در ماه آوریل از 500،000 دلار صندوق خالق است ، که به خالقان ایالات متحده جبران خسارت بابت ایجاد محتوا و اعتبار تبلیغات می شود.

اعتبار تصویر: Pinterest (پاداش های سازنده)

دسترسی به Creator Rewards از طریق “Creator Hub” جدید در Pinterest امکان پذیر است ، جایی که سازندگان می توانند حضور Pinterest خود را مدیریت کنند. این شرکت می گوید همچنین برای تأمین مالی پروژه های مختلف “کمک های خرد” ارائه می دهد. این شرکت می تواند شامل مواردی مانند باغ عمومی ، برنامه سلامتی یا ظاهر زیبایی جدید باشد.

سازندگان نیز راه های دیگری برای کسب درآمد خواهند داشت. اکنون سازندگان آمریکایی می توانند پین های خود را با استفاده از ابزار برچسب گذاری محصول موجود با پیوندهایی از برنامه Amazon Associates خود ، برچسب گذاری کنند. (این برنامه قبلاً از برنامه های وابسته مانند Rakuten و ShopStyle در تابستان امسال پشتیبانی می کرد.)

و سازندگان اکنون می توانند توصیه های خرید را با استفاده از جستجوی بصری Pinterest (ویژگی “مشابه فروشگاه”) فعال کنند ، که برای اولین بار برای فیلم فعال می شود-تلاش دیگری برای دستیابی به TikTok و مجموعه ویژگی های تجارت الکترونیکی آن.

در ترکیب ، این محصولات نشان دهنده Pinterest است که بسیار تلاش می کند خود را برای دوران TikTok ابداع کند ، عمدتا با کپی کردن ویژگی های TikTok و سپس اضافه کردن پیچ و تاب های خاص خود. در انجام این کار تنها نخواهد بود. TikTok ، بارگیری شده ترین برنامه در سراسر جهان ، در سراسر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از جمله Instagram ، YouTube ، Snap ، Reddit و سایر برنامه ها باعث افزایش کلون شده است. اما برای Pinterest ، این یک تهدید خاص است زیرا بسیاری از بهترین ویدیوهای TikTok فیلم هایی هستند که آموزنده یا الهام بخش هستند و سپس مستقیماً به خرید منجر می شوند – اساساً ، کل مدل تجاری Pinterest. امید شرکت این است که با استفاده از این ابزارهای جدید ، علاقه سازندگان را به خود جلب کند و در عین حال راه هایی را برای آنها ایجاد کند که در واقع از درآمد خود از فراتر از تبلیغات مجازی یا مشارکت های تجاری درآمد کسب کنند.

Pinterest می گوید ویژگی های جدید آن از امروز در iOS ، Android و وب راه اندازی می شود.