Peacock رسما “Must ShopTV” را راه اندازی کرد تا به کاربران اجازه دهد محصولاتی را که در محتوا ظاهر می شوند خریداری کنند

در رویداد IAB NewFronts 2023 در روز سه شنبه، NBCUniversal چهار قالب تبلیغاتی جدید برای برندها را برای گسترش دامنه تبلیغات خود با مشترکان Peacock Premium، از جمله تبلیغات خرید مبتنی بر هوش مصنوعی، معرفی کرد.

این شرکت همچنین اعلام کرد که دو فیلم اورجینال جدید به زودی در سرویس استریم ارائه خواهند شد.

اولین قالب تبلیغاتی که توجه ما را به خود جلب کرد Must ShopTV بود که به بینندگان اجازه می‌دهد محصولاتی را که در محتوای طاووس ظاهر می‌شوند بخرند. به عنوان مثال، چاقوها و تخته های برش در «سرآشپز برتر» به نمایش درآمده است.

این قابلیت توسط KERV Interactive ارائه می شود و از الگوریتم آموزش دیده برای شناسایی محصولات قابل خرید استفاده می کند. سپس یک کد QR روی صفحه تلویزیون ظاهر می‌شود و بینندگان می‌توانند از طریق دستگاه تلفن همراه خود با این درخواست ارتباط برقرار کنند و سپس با استفاده از اطلاعات پرداختی که قبلاً در برنامه Peacock ثبت شده است، یک مورد را خریداری کنند.

این شرکت به TechCrunch گفت که در آینده، بینندگان می توانند از طریق کنترل تلویزیون خود خرید کنند.

NBCU در ابتدا Must ShopTV را در نمایشگاه تبلیغاتی One23 خود در ماه فوریه معرفی کرد. این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که اکنون به طور رسمی برای بازاریابان در دسترس است.

اعتبار تصویر: NBCUniversal

Roku دارای قالب تبلیغات قابل خرید مشابهی است، با این حال، تبلیغات قابل خرید Roku به عنوان یک همپوشانی برای یک تبلیغ موجود ارائه می شود. این شرکت این تبلیغات را در ژوئن گذشته با مشارکت والمارت راه اندازی کرد.

تبلیغات تلویزیونی Must ShopTavo در خود نمایش وجود دارد و به بینندگان اجازه می دهد تا از تجربه خرید خودداری کنند.

این شرکت به ما گفت که Spotlight+ یکی دیگر از راه حل های تبلیغاتی جدید است که در سایت های شریک Peacock، Fandango و NBCU، که شامل Snap و Apple News، در میان سایر موارد می شود، به یک برند تاثیر اولیه می دهد. در همان روز، این نام تجاری، Prime Pod یا اولین موقعیت تبلیغات را در پخش و کابل دریافت می کند. Prime Pod یک بخش 60 ثانیه ای است که در اولین یا آخرین وقفه تبلیغاتی یک نمایش پربیننده ظاهر می شود.

Spotlight+ به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا مخاطبان را بدون توجه به جایی که هستند یا در حال تماشای عناوین اصلی Peacock از یک شریک دیجیتال شخص ثالث هستند، هدف قرار دهند.

راه حل جدید یک پله بالاتر از قالب تبلیغاتی Peacock’s Spotlight است که به بازاریابان اجازه می دهد در یک دوره 24 ساعته اولین برداشت را در همه پلتفرم ها و دستگاه های استریم داشته باشند.

سه سال پس از اینکه Peacock تبلیغات Pause خود را معرفی کرد، استریمر در حال راه‌اندازی Power Break با اطلاعات مکث تبلیغاتی است که می‌توان آن‌ها را متناسب با پیام برند – رنگ‌های سفارشی، زبان و موارد دیگر شخصی‌سازی کرد. وقتی یک نمایش را متوقف می‌کند، تبلیغات مکث کل صفحه دستگاه بیننده را در بر می‌گیرد.

یکی دیگر از قالب‌های تبلیغاتی جدید در استریمر، Marquee است که برای ارائه ورزش زنده ساخته شده است. تبلیغات Marquee از سال 2012 به صورت خطی وجود داشته است، با این حال، اکنون برای اولین بار در سرویس استریم متعلق به NBCU در دسترس است. لوگوی برند را می‌توان در حین بازی زنده یا در سمت چپ یا راست پایین صفحه نمایش روی تابلوی امتیاز قرار داد، بنابراین تبلیغ‌کنندگان می‌توانند بدون دخالت طرفداران ورزش را هدف قرار دهند.

اعتبار تصویر: NBCUniversal

همه قالب‌های تبلیغاتی جدید از یک پلتفرم NBCUniversal، پشته فناوری اختصاصی این شرکت استفاده می‌کنند.

پیتر بلکر، EVP Streaming & گفت: «ما می‌خواهیم بینندگان ما با مارک‌های ارزشمند و مرتبط با آن‌ها تعامل داشته باشند، دقیقاً به همین دلیل است که نوآوری‌های تبلیغاتی جدید ما از داده‌های شخص اول، قابلیت‌های قابل خرید و مقیاس One Platform استفاده می‌کنند.» محصولات داده و رئیس تنوع، برابری و گنجاندن، در بیانیه ای. «به‌علاوه، ممتازترین محتوای ما برای هر تبلیغ‌کننده‌ای باز است – در هر حال، Peacock مقصدی منحصر به فرد برای مخاطبان و تبلیغ‌کنندگان است.»

علاوه بر اعلان‌های تبلیغاتی، طاووس فیلم‌های اصلی آینده‌اش مانند «برنارد و جن» را که بازسازی فیلم کمدی بریتانیایی 1991 بود، با بازی آلن کامینگ در نقش برنارد و لنی هنری در نقش جن رونمایی کرد. در اقتباس Peacock، ملیسا مک کارتی در نقش جن که به یک مرد معتاد به کار کمک می کند تا برای کریسمس طرف خوب خانواده اش را داشته باشد، نمایش داده می شود.

پخش کننده حامیان مالی جدید مستند Lebron James “Shooting Stars” را که قبلاً در ارائه NewFront سال گذشته اعلام شده بود، اعلام کرد. Capital One، Google Pixel و State Farm اسپانسر این فیلم هستند.

طاووس هفته گذشته این تیزر را منتشر کرد. در 2 ژوئن برای اولین بار نمایش داده می شود.

«ستارگان تیرانداز» به همراه «ستایش این» و «قاتل» یکی از اولین فیلم‌های اصلی بود که طاووس معرفی کرد.

NBCU همچنین استراتژی اکران خود در سینما را تبلیغ کرد و گفت که از هر سه مشترک Peacock، دو نفر فیلم‌های اخیراً منتشر شده یونیورسال را تماشا می‌کنند. جدیدترین فیلم‌های یونیورسال که روی طاووس عرضه می‌شوند عبارتند از «خرس کوکائین»، «تق زدن در کابین»، «شب خشن» و غیره.

به گفته این شرکت، 95 درصد از بینندگان به تجربیات تبلیغات سینمایی، از جمله تبلیغات قبل از پخش و تبلیغات مکث، واکنش مثبتی نشان دادند.

Peacock اخیراً آخرین نتایج درآمد خود را گزارش کرده است که نشان می دهد این استریمر در مجموع به 22 میلیون مشترک پرداختی رسیده است.