PassFort مستقر در لندن ، ارائه دهنده SaaS که به کسب و کار کمک می کند تا الزامات مطابقت مانند گزارش KYC (مشتری خود را بشناسید) و AML (مبارزه با پولشویی) را برآورده کند ، 16.2 میلیون دلار سری A به رهبری صندوق سرمایه گذاری رشد ایالات متحده ، Level Equity ، بسته است.
سرمایه گذاران موجود OpenOcean ، Episode 1 و Entrepreneur First که در سال 2015 تأسیس شده بود نیز در این دور شرکت کردند. سری A ترکیبی از حقوق صاحبان سهام و بدهی است ، به طوری که 4.89 میلیون دلار بدهی خطرپذیر توسط Shard Credit Partners ارائه شده است.
PassFort به TechCrunch می گوید که در حال حاضر در مجموع 54 مشتری دارد و می گوید اکثر آنها در فضای پرداخت های دیجیتالی هستند. همچنین SaaS خود را به ارزهای خارجی ، بانکی و رمزنگاری (ofc) به مشتریان می فروشد. همچنین برخی از پیروزی های مهم مشتری قبل از این افزایش را بررسی می کند-بررسی نامهایی مانند Curve و WorldRemit.
بودجه جدید به منظور افزایش رشد خود در سطح جهانی اختصاص داده می شود-با توجه به PassFort که یک C-suite جدید را برای تیم رشد خود برای رهبری برنامه ریزی جهانی برنامه ریزی کرده است.
این شرکت همچنین در زمینه توسعه و بازاریابی کارکنان بیشتری استخدام می کند و قصد دارد هزینه های خود را در بازاریابی ، فروش و پشتیبانی مشتری به طور قابل توجهی افزایش دهد ، زیرا در حال افزایش است.
دونالد گیلیز ، مدیرعامل و بنیانگذار این شرکت می گوید: “ما در زمینه محصول راه حلی را برای پاسخگویی به خواسته های اقتصاد دیجیتالی در حال تغییر و تهدیدهایی که با آن روبرو است ، توسعه می دهیم.” “این به معنای سرمایه گذاری سنگین بر روی ابر سیاست انطباق جدید ما ، ادغام سیستم به سیستم با CRM پیشرو در بازار و سیستم های نظارت بر معاملات و همچنین ایجاد یک تیم داده ای است که می تواند بینش های ارزشمند در زمان واقعی در سراسر شبکه مشتریان ما به دست آورد.”
PassFort می گوید درآمد آن در 12 ماه گذشته 2.5 برابر افزایش یافته است.
گیلی معتقد است که COVID-19 واقعاً به شتابدهنده دیجیتالی برخورد کرده و ابزارهای سازگاری را پذیرفته است ، زیرا fintechs و مشاغل مقرر به دنبال ساده سازی رویکرد خود در هنگام سوار شدن مشتریان و نظارت بر ریسک هستند.
در کنار این تحول دیجیتالی تسریع شده ، او همچنین به افزایش جرایم سایبری و افزایش جرایم مالی پیچیده و افزایش تقاضا برای ابزارهای انطباق و افزایش “عظیم” تعداد مقررات اعلام شده از زمان COVID-19 اشاره می کند و اشاره می کند: “برآورد کسانی که پیگیری تغییرات نظارتی بیان می کند که تا آگوست 2020 ، بیش از 1330 اعلامیه مربوط به COVID-19 در سطح جهان توسط تنظیم کننده ها اعلام شده است. “
همانطور که بازاریابی PassFort بیان می کند ، علاوه بر ارائه یک “تصویر همیشه در معرض خطر” ، این پلتفرم مکانی واحد برای دسترسی و مدیریت نمایه مشتریان ارائه می دهد ، در حالی که سوابق را برای اهداف حسابرسی متمرکز می کند.
SaaS PassFort همچنین کارآیی را ردیابی می کند – از مشتریان پشتیبانی می کند تا ببینند پیشرفت های انجام شده در فرایند پردازش کجاست ، برای کمک به تجربه مشتری و همچنین پشتیبانی گسترده تری که از تیم های رعایت می کند.
این استارتاپ می گوید مدل یکپارچه سازی آن به گونه ای است که می تواند “مجموعه داده ها را از هر ارائه دهنده ای دریافت کرده و با هر سیستمی همکاری کند” ، بنابراین-به عنوان مثال-در این مرحله کانکتورهایی را برای بیش از 25 ارائه دهنده داده ایجاد کرده است.
همچنین یک API واحد برای ادغام با سیستم پشتیبان موجود مشتری ارائه می دهد.
یکی دیگر از ویژگی های SaaS it پرچم تمرکز بر “کم کد بدون کد” است-برای افزایش دسترسی و کمک به مشتریان با پیچیدگی بالا در نیازهای انطباق آنها (مانند چند نوع مشتری ، چندین خط تولید و چندین حوزه قضایی. این شامل یک سیاستگذار هوشمند با رابط کشیدن و رها کردن برای کمک به مشتریان برای پیکربندی گردش کار پیچیده.
از نظر رقابتی ، PassFort از Fenergo مستقر در دوبلین به عنوان نزدیکترین رقیب خود نام می برد اما می گوید که بازار وسیع تری را هدف قرار می دهد-محصول خود را به “Salesforce for تیم های تطبیق” تشبیه می کند و می گوید هدف آن این است که SaaS را به دست “همه امور مالی” برساند. تیم جنایت و انطباق در جهان “.
چارلز چن ، شریک Level Equity – که اکنون به هیئت مدیره PassFort پیوسته است – در بیانیه ای اظهار داشت: “در چند سال گذشته ، موسسات و سازمان های مالی رشد چشمگیری در حجم و داده های کسب و کار تجربه کرده اند ، که فقط پیچیدگی را افزایش داده است. در تطابق با قوانین نظارتی در حال تحول. به موازات این ، با دیجیتالی شدن کانال ها در سیستم های مالی ، ما شاهد افزایش بی سابقه فعالیت جنایی مالی پیچیده هستیم.
“این امر اهمیت مسائل مربوط به انطباق مانند AML/KYC را نشان داده است ، اما شرکتها اغلب مجبورند موازنه بین سرعت ، رعایت و اتوماسیون را ارزیابی کنند. PassFort این چالش را با ارائه یک راه حل نرم افزاری RegTech نسل بعدی حل کرده است که به مشتریان این امکان را می دهد تا از تجربه سوار شدن بدون دردسر مشتریان خود ، حفظ بهترین قابلیت های نظارتی در کلاس خود و تعادل خودکارسازی در مقابل لمس انسان از طریق موتور ارکستراسیون هوشمند خود استفاده کنند. ما از همکاری با رهبر صنعت در این فضا بسیار هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظر حمایت از طرح های رشد آینده شرکت هستیم. “