«Oxenfree II: Lost Signals» در 12 جولای در نتفلیکس و دیگر پلتفرم‌ها عرضه می‌شود.

Oxenfree II: Lost Signals، ادامه‌ی فیلم هیجان‌انگیز ماوراء الطبیعه Oxenfree، در تاریخ 12 جولای بر روی نتفلیکس، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4، PS5 و استیم عرضه خواهد شد. این بازی توسط Night School Studio ساخته شده است، یک استودیوی بازی که Netflix آن را در سال 2021 خریداری کرد. استودیوی Night School در ابتدا قصد داشت Oxenfree II: Lost Signals را در سال 2022 راه اندازی کند، اما تاریخ انتشار آن را تا سال 2023 به تعویق انداخت.

داستان این بازی پنج سال پس از وقایع بازی اول می‌گذرد، که همچنان به خاطر داستان‌گویی جذاب، شخصیت‌های مرتبط و سبک هنری جذابش مورد تحسین قرار می‌گیرد. Oxenfree II: Lost Signals نتفلیکس در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که بازیکنان را وارد یک ماجراجویی روایی محور با حضور یک بازیگر کاملاً جدید از شخصیت‌ها و داستان اصلی خواهد کرد.

بازی داستان رایلی پاورلی، محقق محیط زیستی را دنبال می‌کند که به زادگاهش کامنا برمی‌گردد تا سیگنال‌های فرکانس رادیویی غیرطبیعی را که باعث اختلال در تجهیزات الکترونیکی می‌شوند، بررسی کند.

در زمان راه اندازی، Oxenfree II: Lost Signals دارای رابط بومی سازی شده و پشتیبانی از زیرنویس برای زبان های عربی، چینی (ساده شده)، چینی (سنتی)، کرواتی، چکی، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، عبری، هندی، مجارستانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، مالایی، نروژی بوکمال، لهستانی، پرتغالی (برزیل)، پرتغالی، رومانیایی، اسپانیایی، اسپانیایی (اسپانیا)، سوئدی، ترکی، اوکراینی و ویتنامی.

استودیوی مدرسه نای اولین استودیو بازی سازی بود که نتفلیکس آن را خریداری کرد. از آن زمان، این غول استریم چندین استودیو دیگر از جمله Spry Fox، Next Games و Boss Fight Entertainment را خریداری کرده است. نتفلیکس همچنین یک استودیوی بازی جدید در جنوب کالیفرنیا افتتاح کرد و یک استودیوی بازی داخلی مستقر در هلسینکی فنلاند به رهبری یکی از بنیانگذاران و مدیر کل استودیوی بازی سازی Zynga Helsinki، Marko Lastikka، تأسیس کرد.

اعلام امروز در حالی منتشر می شود که نتفلیکس اخیراً فاش کرده است که 40 بازی برای عرضه در سال جاری در نظر گرفته شده و 70 بازی در حال توسعه با شرکای خود است. این سرویس استریم همچنین دارای 16 بازی است که در حال حاضر توسط استودیوهای بازی سازی داخلی خود در حال توسعه هستند.

نتفلیکس بازی‌های خود را در نوامبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی کرد و از آن زمان تاکنون ۵۵ عنوان منتشر کرده است. Leanne Loombe، معاون بازی‌های خارجی نتفلیکس، ماه گذشته طی یک جلسه توجیهی به خبرنگاران گفت که این شرکت عمدتاً روی تلفن همراه متمرکز است، اما همانطور که توسط مایک وردو، معاون نتفلیکس در TechCrunch Disrupt در اکتبر گذشته فاش شد، روی فناوری استریم ابری خودش کار می‌کند.