Oviva 80 میلیون دلار برای برنامه های تغذیه سالم ارائه شده توسط برنامه-TechCrunch دریافت می کند

استارتاپ بریتانیایی Oviva ، که ارائه دهنده پشتیبانی دیجیتالی ، از جمله درمان دیابت نوع 2 ، فروش رژیم غذایی شخصی و توصیه های مربوط به شیوه زندگی از طریق برنامه ها برای دسترسی بیشتر افراد به پشتیبانی است ، 80 میلیون دلار از بودجه سری C را بسته است – مجموع سرمایه خود را افزایش می دهد. تا به امروز 115 میلیون دلار

این افزایش ، که Oviva می گوید برای افزایش پس از یک “سال فوق العاده” رشد برای صنعت فناوری سلامت استفاده می شود ، توسط Sofina و Temasek و در کنار سرمایه گذاران موجود AlbionVC ، Earlybird ، Eight Roads Ventures ، F-Prime Capital هدایت می شود. ، MTIP ، به علاوه چندین فرشته.

با تاکید بر اینکه رشد این واقعیت است که کشورهای ثروتمند غربی همچنان شاهد افزایش نرخ چاقی و سایر شرایط بهداشتی مانند دیابت نوع 2 هستند (که می تواند با رژیم غذایی نامناسب و عدم ورزش مرتبط باشد). در حالی که به طور کلی به مفهوم مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه – و نه واکنشی – توجه می شود تا هزینه های افزایش خدمات را مدیریت کند.

مدیریت شیوه زندگی برای کمک به کنترل وزن و شرایط مرتبط با سلامتی (مانند دیابت) جایی است که Oviva مطرح می شود: این یک پشتیبانی ترکیبی است که مراقبت های شخصی (ارائه شده توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی) را با ابزارهای دیجیتالی برای بیماران ترکیب می کند که به آنها کمک می کند کارهایی مانند پیگیری آنچه انجام می دهند را ترکیب کنند. خوردن مجدد ، دسترسی به حمایت و ترسیم پیشرفت آنها در جهت اهداف فردی سلامت.

این مقاله می تواند به 23 نشریه معتبر برای حمایت از رویکرد خود اشاره کند-گفت: نتایج کلیدی به طور متوسط ​​6.8 loss کاهش وزن را در 6 ماه برای کسانی که با چاقی زندگی می کنند نشان می دهد. در حالی که در برنامه های تخصصی خود ، 53 درصد از بیماران در 12 ماهگی به بهبود دیابت نوع 2 خود مبتلا می شوند.

اوویوا معمولاً برنامه های پشتیبانی دیجیتالی خود را مستقیماً به شرکت های بیمه سلامت (یا خدمات درمانی با بودجه عمومی) می فروشد – که خدمات را به مشتریان/بیماران خود ارائه می دهند (یا ارجاع می دهند). برنامه های آن در حال حاضر در انگلستان ، آلمان ، سوئیس و فرانسه موجود است – اما گسترش دسترسی یکی از اهداف سری C است.

اوویوا به TechCrunch می گوید: “ما به بازارهای اروپایی گسترش می یابیم که در آن سیستم درمانی رژیم غذایی و تغییر شیوه زندگی ما را بازپرداخت می کند ، به ویژه آنهایی که مسیرهای خاصی برای بازپرداخت دیجیتال دارند.” “تشویق کننده این است که سیستم های مراقبت بهداشتی بیشتری در ماه های گذشته مسیرهای خاصی را برای بازپرداخت دیجیتال باز کرده اند ، به عنوان مثال ، آلمان برای DiGAs یا بلژیک.”

تا کنون ، این استارتاپ 200 هزار نفر را تحت درمان قرار داده است ، اما بازار آدرس دهی آن به وضوح عظیم است – به ویژه با توجه به سن جمعیت اروپا – با Oviva بیش از 300 میلیون نفر با “چالش های سلامتی” زندگی می کنند که یا به دلیل رژیم غذایی نامناسب ایجاد می شود و یا می تواند از طریق تغییرات رژیم غذایی شخصی بهینه شود. علاوه بر این ، آن را نشان می دهد ، تنها “بخش کوچکی” در حال حاضر تحت مراقبت های دیجیتالی قرار می گیرد.

تا به امروز ، Oviva بیش از 5000 همکاری با سیستم های بهداشتی ، بیمه ها و پزشکان ایجاد کرده است ، زیرا به نظر می رسد با دسترسی بیشتر به فناوری خود برای طیف وسیع تری از مردم ، مقیاس بیشتری را پیش ببرد. در سال گذشته می گوید که “بیش از دو برابر” افراد تحت درمان و درآمد به دست آمده است.

هدف آن تأمین بودجه سری C این است که به میلیون ها نفر در سراسر اروپا دسترسی پیدا کند که به دلیل عدم سلامتی مرتبط با رژیم غذایی و شیوه زندگی به حمایت نیاز دارند.

به عنوان بخشی از برنامه افزایش مقیاس ، تیم خود را تا پایان سال 2022 به 800 نفر می رساند.

در مراقبت های دیجیتالی و حضوری-با صرفه جویی در هزینه های احتمالی مربوط به تحویل دیجیتال-مطالعات نشان می دهد که “چشمگیرترین مزایای نتیجه” در حدود میزان جذب و تکمیل است و خاطرنشان می کند: “ما به طور مداوم میزان جذب بالای 70 را نشان داده ایم ٪ و میزان بالای تکمیل حدود 80 ، حتی در گروه هایی که دسترسی به آنها سخت تر است مانند جمعیت در سن کار یا اقلیت های اقلیت. این میزان با جذب و تکمیل کمتر از 50 for برای اکثر خدمات حضوری مقایسه می شود. “

اوویوا در مورد رقابت ، از Liva Healthcare و Second Nature به عنوان نزدیکترین رقبای خود در منطقه نام می برد.

WW (به طور رسمی Weat Watchers) همچنین در برخی از بازارها با راه حل دیجیتالی رقابت می کند که می توانند به بازپرداخت دسترسی داشته باشند. بسیاری دیگر هستند که سعی می کنند با روش های جدید به این گروه دسترسی پیدا کنند ، اما هیچ گونه بازپرداختی دریافت نمی کنند یا راه حل های سلامتی نیستند. Noom به عنوان راه حلی برای مصرف کنندگان خود پرداخت در اروپا ، مانند بسیاری از برنامه های دیگر رقابت می کند. اما ، از نظر ما ، این بازار جدا از بازار پزشکی است که بازپرداخت می شود. “

اوویوا می گوید که علاوه بر استفاده از بودجه سری C برای تقویت حضور خود در بازارهای موجود و هدف گذاری و تبدیل به بازارهای جدید ، ممکن است به دنبال توسعه بیشتر تجارت از طریق فرصت های M&A باشد.

“در گسترش به کشورهای جدید ، ما می توانیم از ابتدا سازمانهای جدیدی ایجاد کنیم یا مشاغل موجود را با یک شبکه پزشکی قوی بدست آوریم که در آن می بینیم که فناوری ما می تواند برای مراقبت بهتر از بیماران و ایجاد ارزش بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.” که