Org 20 میلیون دلار هدایت می کند که توسط Tiger Global توسعه می یابد و پلت فرم خود را بر اساس نمودارهای سازمانی عمومی گسترش می دهد – TechCrunch

LinkedIn این ایده را در نظر گرفت که رزومه افراد برای هر کسی که می خواهد به آنها نگاه کند قابل مشاهده باشد ، و امروز استارتاپی که امیدوار است همین کار را برای شرکت ها و نحوه سازماندهی و راه اندازی آنها اعلام کند ، تأمین مالی می کند. Org ، که می خواهد یک پایگاه داده جهانی و قابل مشاهده عمومی از نمودارهای سازمانی شرکت ایجاد کند-و سپس از آن پایگاه داده به عنوان یک پلت فرم برای تأمین قدرت خدمات دیگر استفاده کند-20 میلیون دلار پول جمع آوری کرده است ، پولی که برای استخدام افراد بیشتر استفاده خواهد کرد. ، نمودارهای سازمانی بیشتری اضافه کنید و ویژگی های جدیدی را راه اندازی کنید ، در حالی که یک جعبه ابزار استخدام اولین نفر در لیست است.

سری B توسط Tiger Global رهبری می شود و پشتیبانان قبلی Sequoia ، Founders Fund و Balderton Capital نیز در کنار سرمایه گذاران جدید پنجشنبه ونچرز ، لارس فیلدسو نیلسن (شریک سابق بالدرتون) ، Neeraj Arora (سازنده اولیه WhatsApp) ، سرمایه گذار Gavin شرکت می کنند. بیکر و موارد دیگر. با توجه به آنچه ما درک می کنیم ، ارزش سرمایه گذاری The Org 100 میلیون دلار است.

صندوق بنیانگذاران آخرین دور این شرکت ، سری A را در فوریه 2020 رهبری کرد ، و کل جهان کار به دلیل کووید -19 واقعاً در این مدت بسیار تغییر کرده است: شرکت ها بیشتر توزیع شده اند (در نتیجه تعطیلی دفاتر)؛ ترکیب مشاغل به دلیل تقاضاهای جدید تغییر کرده است. بسیاری از ما احساس ارتباط خود با مشاغل خود را به گونه ای آزمایش کرده ایم که هرگز تصور نمی کردیم.

همه اینها تأثیر بسزایی در The Org داشته است و قطعاً در نظریه آن که چرا نمودارهای org مفید هستند و بیشتر به عنوان ابزاری برای شفافیت مفید هستند ، نقش داشته است.

“از بسیاری جهات همه گیری همه گیر ما را مجبور به ارزیابی مجدد هنجارهای نحوه کار کرده است. یکی از تصورات غلط این ایده بود که شما فقط وقتی در دفتر کار می کنید ، 9-5. اما آینده کار به صورت ترکیبی تنظیم شده است ، اما بسیاری از مسائل ناشی از آن به وجود می آید که ارتباط یکی از آنهاست. در حال حاضر ایجاد هماهنگی ، احساس ارتباط و واقعا احساس تعلق در شرکت شما بسیار مهمتر است. ” “ما فکر می کنیم که بسیاری از این مسائل ریشه در شفافیت دارد و این همان چیزی است که The Org در مورد آن صحبت می کند. چه کسی چه کاری انجام می دهد و چرا؟ “

او گفت که وقتی ویروس کرونا ناگهان یک مسئله جهانی را تشدید کرد – و واقعاً ناگهانی بود ؛ گفتگوی ما در فوریه 2020 هیچ ارتباطی با آن نداشت ، اما فقط چند هفته بعد بود که همه چیز تعطیل شد-واضح نبود که The Org جایی در اصطلاح “عادی جدید” خواهد داشت.

وی گفت: “ما نیز مانند دیگران عصبی بودیم ، اما این ایده که چگونه کار می کند و چگونه افراد اطراف را قادر می سازیم در دستور کار قرار گرفته است.” اشتیاق برای ابزارهای جدید به طرز چشمگیری افزایش یافته است و ما می توانیم آن را در ترافیک خود مشاهده کنیم. “

سازمان واقعاً رشد چشمگیری داشته است. این شرکت در حال حاضر میزبان 130،000 نمودار سازمانی عمومی است ، روزانه 30،000 بازدیدکننده دارد و بیش از 120،000 کاربر ثبت شده دارد. و استفاده معمولی نیز رونق گرفته است. Wylonis خاطرنشان می کند که The Org در حال حاضر نزدیک به 1 میلیون بازدید کننده در هر ماه دارد در حالی که فقط 100،000 در فوریه 2020 ، زمانی که فقط 16000 نمودار سازمانی در پلت فرم خود داشت.

درآمدزایی به تدریج برای این استارتاپ پیش می آید. ایجاد ، ویرایش و “ادعای” رسمی یک نمایه در پلت فرم هنوز هم رایگان است ، اما در عین حال The Org در حال کار بر روی پلتفرم خود است و از پایگاه داده ای که در حال ایجاد قدرت سایر سرویس ها است ، استفاده می کند. جستجوی شغل اولین حوزه ای است که با آن مبارزه خواهد کرد. ارسال مشاغل رایگان خواهد بود و برای گرم کردن اطلاعات با سیستم خود با گلخانه ادغام می شود ، اما به استخدام کنندگان و متخصصان منابع انسانی این امکان داده می شود تا از طریق The Org ، نوعی ابزار استخدام اجرایی ، فرآیند تامین و غربالگری را مدیریت کنند. شارژ. Wylonis گفت ، در خط پایین برنامه هایی برای ارتباطات بیشتر و ابزارهای منابع انسانی وجود دارد. برخی از این موارد از طریق ادغام و API ها با سایر سرویس ها ساخته می شود و برخی ابزارها-مانند ویژگی های ارتباطات-از ابتدا به صورت داخلی ساخته می شوند.

وقتی دور آخر شرکت را پوشش می دادم ، متوجه می شدم که موانع آشکاری برای The Org وجود دارد ، و برخی دیگر نیز مدل های تجاری را برای ارائه شفافیت و اطلاعات بیشتر در مورد استخدام و نحوه اداره شرکت ها ایجاد می کنند. گاهی اوقات شرکت های موردنظر واقعاً چنین کاری نمی کنند می خواهم برای داشتن شفافیت بیشتر و هر پایگاه داده ای که بر مبنای خود گزارش دهی استوار باشد ، به اندازه داده های وارد شده در معرض خطر است-به این معنی که ممکن است ناقص ، یا به سادگی اشتباه باشد ، یا فقط به نفع مشارکت کنندگان ارائه شود ، نه خود شرکت (این یکی از موضوعات مربوط به LinkedIn است: حتی با علنی بودن رزومه افراد ، باز هم دروغ گفتن در مورد آنچه واقعاً انجام می دهید یا انجام داده اید بسیار آسان است.)

تا کنون ، نظریه این است که برخی از این موارد با توجه به اینکه The Org چه کسانی را هدف قرار می دهد و چگونه در حال رشد است حل می شود. امروزه “نقطه شیرین” این شرکت ، استارتاپ های اولیه با حدود 50-200 کارمند است و به طور کلی نمودارهای سازمانی برای این مشاغل تا حدی توسط The Org و سپس تا حد زیادی از طریق محتوای ویرایش شده توسط کاربر به سبک ویکی (هر کسی با ایمیل شرکت می توانید درگیر شوید).

این برنامه هم برای ادامه همکاری با آن استارتاپ های کوچکتر است ، بلکه مشاغل بزرگتر و بزرگتر را نیز هدف قرار می دهد. با این حال ، گیر کردن آنها دشوارتر است – نه تنها به این دلیل که در حوزه شرکت های دولتی گسترش می یابد ، بلکه به این دلیل است که نمودارهای آنها برای ترسیم و مدیریت مداوم پیچیده تر خواهد بود. به همین دلیل ، The Org ویژگی های بیشتری را در مورد نحوه “ادعای” نمایه های شرکت ها از جمله مدیریت مجوز برای افرادی که می توانند نمایه ها را ویرایش کنند ، اضافه می کند.

Wylonis گفت ، این ممکن است به معنی نمایه های عمومی مدیریت شده تر باشد ، اما ایده این است که این یک شروع خواهد بود و هنگامی که شرکت های دیگر اطلاعات بیشتری ارسال کنند ، ما به طور کلی شفافیت بیشتری خواهیم دید ، برخلاف نحوه تکامل LinkedIn.

قیاس LinkedIn به دلیل دیگری جالب است. به نظر می رسد LinkedIn ، که در قلب خود پایگاه داده عظیمی از اطلاعات مربوط به دنیای کار حرفه ای است و افراد و شرکت های درگیر در آن ، می خواستند نسخه ای از نمودارهای سازمانی خود را ایجاد کنند. و هنوز چنین نشده است.

برخی از این موارد ممکن است به این دلیل باشد که LinkedIn اساساً پایگاه داده و نمودار دانش خود را ایجاد کرده و سازماندهی کرده است ، اما Wylonis معتقد است که ممکن است یک تفاوت مفهومی نیز باشد.

وایلونیس در مورد LinkedIn گفت: “ما فکر می کنیم که این ممکن است تفاوت اساسی بین ما و آنها باشد.” آنها پایگاه داده ای از رزومه ها هستند. “من می توانم هر چه می خواهم بگویم.” اما برای ما واحد اتمی خود سازمان است. این یک تفاوت مهم است زیرا این رابطه یک به یک است. فقط من نمی توانم پروفایل خود را ویرایش کنم. و به ما اجازه می دهد تا سازه بسازیم. “

وی افزود که این یکی از دلایلی است که رابوئیس – که از مدیران اولیه LinkedIn بود – سرمایه گذار اولیه The Org شد: به این ترتیب توجه او را جلب کردیم. “