Optimove 75 میلیون دلار سرمایه گذاری برای مدیریت سفرهای تحت هدایت مشتری در مقیاس بالا جمع آوری می کند-TechCrunch

وقتی مشاغل بتوانند شخصاً بیشتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند ، این مشتریان به نوبه خود وفادارتر هستند. با این حال ، با تغییر رفتار مصرف کننده ، به ویژه مانند 18 ماه گذشته ، برقراری این ارتباط در میان همه پیام هایی که در مقابل آنها قرار می گیرد ، دشوارتر است.

Optimove ، متخصص در بازاریابی مدیریت ارتباط با مشتری ، می خواهد به مارک ها کمک کند تا مشتریان خود را “خوشحال” کرده و آنها را بازگردانند. این شرکت با پایگاه هایی در تل آویو ، نیویورک و لندن ، 75 میلیون دلار سرمایه گذاری برای رشد به رهبری Summit Partners جمع آوری کرد.

پینی یاکوئل ، موسس و مدیرعامل Optimove ، اعتبار تصویر: Optimove

یاکوئل به TechCrunch گفت: شرکت SaaS در سال 2012 توسط مدیرعامل پینی یاکوئل تاسیس شد تا مشتریان را با برندها مرتبط کند و از هوش مصنوعی در داده های مشتری استفاده کند تا پیام مناسب را در زمان مناسب به مشتری مناسب تنظیم کند و این کار را در مقیاس بزرگ انجام دهد.

وی افزود: “هنگامی که سه یا پنج سفر مشتری در ماه ایجاد می کنید آسان تر است ، اما وقتی واقعاً مقیاس بندی می کنید و می خواهید هزاران کار را انجام دهید ، راهی آسان برای انجام این کار وجود ندارد.” “ما این کار را با ارکسترهای هوش مصنوعی انجام می دهیم که همه پیام ها را کنترل می کنند. حالا شما می توانید پیام را تعریف کنید و بازاریاب همه داده ها را در اختیار داشته باشد و بتواند بازخورد و تجزیه و تحلیل آنچه که بخش مشتری به نظر می رسد را دریافت کند. “

با توجه به اینکه انتظار می رود بازار جهانی بازاریابی چند کانالی تا سال 2027 به 28 میلیارد دلار برسد ، یاکوئل گفت که دانستن اینکه مشتریان یک مارک چه کسانی هستند و چگونه آنها را هدف قرار دهیم یک مزیت خواهد بود. تجزیه و تحلیل داده های Optimove بینش هایی در مورد چگونگی دستیابی و نسبت بهبود قابل اندازه گیری در زمینه هایی مانند رکود ، تبدیل ، فعال سازی مجدد و ارزش مادام العمر برای هر مشتری و کمپین ارائه می دهد.

قبل از این سرمایه گذاری ، Optimove در چهار سال اول بوت استرپ شد تا 20 میلیون دلار جمع آوری شود. یاکوئل گفت که این شرکت هنوز از این پول استفاده نکرده است – این سود تا کنون سودآور بوده است. او این دور را Summit Partners می داند که سرمایه گذاران اولیه شرکت را خریداری می کند و تعهد بیشتری به این شرکت می دهد.

وی افزود: “این یک گذار و مرحله به عصر جدید است.” “با توجه به شرایط خاص جمع آوری کمک ، زمان مناسبی برای ما به نظر می رسید. ما همچنین می خواهیم مقداری M&A انجام دهیم و بستر خود را بسازیم ، اما همه اینها باید یکپارچه انجام شود. برای استفاده از ما امروز ، یک کسب و کار همچنین ممکن است مجبور باشد از سه یا چهار راه حل دیگر استفاده کرده و آنها را به هم وصل کند. اگر بتوانیم برخی از این قابلیت ها را داشته باشیم ، می توانیم شرکای بهتری باشیم. “

علاوه بر M&A ، این شرکت قصد دارد تعداد پرسنل خود را تا دو سال آینده 300 نفر افزایش داده و در زمینه فناوری ، تحقیق و توسعه و مهندسی برای خدمت به 500 مشتری مارک خود از جمله BetMGM ، Papa John’s و Staples سرمایه گذاری کند.

در سال گذشته ، این شرکت سالانه 40 درصد درآمد مکرر داشت و سالانه بیش از 23 میلیارد پیام بهینه شده از طریق ایمیل ، تلفن همراه ، پلتفرم های تبلیغاتی و سایر کانال ها را برای بیش از 3 میلیارد مشتری ارسال می کرد. یاکوئل بعد از این شرکت انتظار دارد که نقطه عطف بعدی ، عرضه اولیه عمومی در سه سال آینده باشد.

علاوه بر بودجه ، این شرکت گفت که هان سیکنز ، سرپرست Summit Partners در اروپا ، و مدیر عامل ، استفان پایر ، به هیئت مدیره آن می پیوندند.

پییر گفت: Summit در شرکت هایی سرمایه گذاری می کند که بر فناوری بازاریابی متمرکز شده اند و نمی خواهند سفر مشتری را بفهمند ، مخصوصاً که این امر در طول همه گیری جهانی اهمیت بیشتری یافته است. در این مدت ، هزینه جذب مشتریان جدید افزایش یافته است و این جایی است که Optimove بیشترین سود را می برد – که امکان تعامل با پایگاه های کاربر موجود را فراهم می کند.

“آنچه آنها انجام داده اند ایجاد یک پلت فرم پیچیده داده های مشتری ، با موتور تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل پیچیده ، مبتنی بر درک و بررسی رفتار مشتری و هدف قرار دادن کمپین های بخش خرد برای اطمینان از سطح مشارکت خوب است ، و اگر محصولات دیگری وجود دارد که می تواند به مشتری خاصی فروخته شود. ” “مدل سازی آنها دارای زیرساخت پشتوانه قوی برای پردازش داده ها در مقیاس و استفاده از آن اطلاعات در زمان واقعی است.”