Nextdoor ویژگی جدید «دستیار» را با پشتیبانی از ChatGPT OpenAI راه اندازی کرد

این شرکت روز سه‌شنبه اعلام کرد، شبکه اجتماعی همسایگی Nextdoor در حال معرفی ویژگی‌های جدیدی است که با هوش مصنوعی تولید می‌شوند. مهمتر از همه، Nextdoor در حال راه اندازی یک ویژگی جدید “دستیار” است که به کاربران در برنامه کمک می کند تا پست های بهتری بنویسند. ویژگی جدید Assistant که در حال آزمایش با کاربران منتخب است، توسط ChatGPT OpenAI پشتیبانی می‌شود.

ویژگی Assistant برای کمک به کاربران در نوشتن پست‌هایی طراحی شده است که احتمال مشارکت مثبت جامعه را افزایش می‌دهد. هنگام نوشتن یک پست جدید، کاربران شروع به دیدن یک پیشنهاد اصلاح شده می کنند که می توانند قبل از اتمام پست خود بررسی و ویرایش کنند. به‌علاوه، «دستیار» روش‌هایی را برای بازنویسی نظرات بالقوه مضر پیشنهاد می‌کند تا همین نکته را به روشی دوستانه‌تر بیان کند.

سارا فریار، مدیرعامل Nextdoor در مصاحبه‌ای با TechCrunch گفت: «با راه‌اندازی ChatGPT در ماه نوامبر، ما فرصتی دیدیم که فناوری ChatGPT را بر دانش محلی اختصاصی خود آموزش دهیم تا چیزی ایجاد کنیم که فکر می‌کنیم واقعاً به کاربران کمک می‌کند تا یک پست جذاب‌تر ایجاد کنند. اکنون یک دستیار به شما می‌دهیم که می‌گوید: «هی همسایه، آیا می‌خواهی این پست را بازنویسی یا بازنویسی کنی تا همسایه‌های بیشتری نظر بدهند و به آن واکنش نشان دهند.» این می‌تواند به شما در ایجاد پست‌ها و در نهایت درگیر کردن محله‌تان کمک کند.»

Nextdoor در حال حاضر دارای ویژگی «یادآوری مهربانی» است که به کاربران دستورالعمل‌های جامعه پلتفرم را آگاه می‌کند و به کاربران این فرصت را می‌دهد تا درباره یک پست بالقوه مضر فکر کنند. با ویژگی جدید Assistant، Nextdoor به کاربران کمک می‌کند تا پست‌ها را بازنویسی کنند تا با مهربان‌تر مواجه شوند. بگویید شما و یکی از همسایه‌ها درباره اضافه شدن سرعت‌گیرهای جدید در محله‌تان بحث می‌کنید و پاسخی داغ می‌نویسید. دستیار به شما کمک می کند تا پست خود را بازنویسی یا بازنویسی کنید تا مطمئن شوید که پیام شما به روشی متعادل و سازنده به دست می آید.

علاوه بر این، Nextdoor می‌گوید فناوری‌های جدید هوش مصنوعی این پلتفرم را قادر می‌سازد تا با تجزیه و تحلیل موضوع و زمینه مکالمات، محتوای شخصی‌شده‌تر و مرتبط‌تر را به کاربران ارائه دهد. در نتیجه، Nextdoor می‌تواند محتوا را بهتر با کاربران مطابقت دهد و توصیه‌های هدفمندتری را برای اخبار، رویدادها و فعالیت‌های محلی ارائه دهد.

فریار می‌گوید Nextdoor با این راه‌اندازی ایمنی را در اولویت قرار می‌دهد و اشاره می‌کند که کاربران نمی‌توانند با ویژگی‌های جدید تعامل داشته باشند. به عنوان مثال، شما مجبور نیستید پیشنهاداتی را که Assistant ارائه می‌کند بپذیرید، می‌توانید ادامه دهید و همانطور که می‌خواهید پست کنید و همچنان به دستورالعمل‌های انجمن این پلتفرم پایبند باشید.

Nextdoor ابتدا آزمایش ویژگی‌های جدید را با ۲۵ درصد از کاربران خود آغاز کرد و از امروز آن‌ها را به طور گسترده‌تر در دسترس قرار می‌دهد، اما این شرکت هنوز قصد ندارد این ویژگی‌ها را برای ۱۰۰ درصد از کاربران خود در دسترس قرار دهد. فریار می‌گوید Nextdoor قصد دارد به آزمایش ویژگی‌ها ادامه دهد و مطمئن شود که این فناوری را قبل از اینکه در دسترس همه قرار دهد، به طور ایمن عرضه می‌کند. این ویژگی ها برای همه افراد در ایالات متحده اضافه می شود، و سپس در بازارهای دیگری که Nextdoor در آنها موجود است، عرضه می شود.

فریار گفت: “ما مراقب خواهیم بود تا مطمئن شویم که عواقب غیرقابل پیش بینی وجود ندارد و البته پاسخگو خواهیم بود.” ما به حرکت با سرعت مناسب ادامه خواهیم داد تا مطمئن شویم که این کار را به روش درست انجام می دهیم. با هر فناوری جدید، همیشه نگرانی در مورد آنچه ممکن است رخ دهد وجود دارد، اما در عین حال، ما می خواهیم هوش مصنوعی را در دسترس توده ها قرار دهیم. من احساس می‌کنم همه حق دارند بفهمند که چگونه این فناوری می‌تواند زندگی آنها را کارآمدتر کند.»

Nextdoor قصد دارد به آزمایش مدل‌های هوش مصنوعی مولد ادامه دهد و در حال ساخت یک تیم اختصاصی هوش مصنوعی مولد به رهبری Qi He، رئیس هوش مصنوعی این شرکت است که سال گذشته پس از بیش از هشت سال در LinkedIn به Nextdoor پیوست. این تیم اختصاصی رهبران و مهندسان محصول را برای پیشبرد استفاده شرکت از هوش مصنوعی در پلتفرم خود استخدام خواهد کرد.

سال گذشته، Nextdoor اپلیکیشن خود را با نمایه‌های جدید و ویژگی‌های اجتماعی‌سازی بیشتر اصلاح کرد. این تغییرات زمانی رخ داد که شبکه اجتماعی در طول سال‌ها شهرت خود را برای پروفایل نژادی پیدا کرد، که منجر به انتشار ویژگی‌های خاص Nextdoor برای رسیدگی به این موضوع شد و مدیر عامل سابق این شرکت کناره‌گیری کرد. بازسازی بخشی از چشم انداز بزرگتر Nextdoor و هدف آن برای ایجاد محله ای دلپذیر چه به صورت آنلاین و چه آفلاین بود.