N!CK’S 100 میلیون دلار می گیرد تا میان وعده های بهتری برای شما ایجاد کند – TechCrunch

شرکت سوئدی فناوری مواد غذایی N!CK’S با یک پیمانه بستنی سالم در هر زمان در حال مقابله با جهان است.

این شرکت روز پنج‌شنبه 100 میلیون دلار بودجه سری C را برای ایجاد تنقلات و محصولات بستنی سالم که دارای ترکیبی اختصاصی از شیرین‌کننده‌ها و مواد تشکیل دهنده هستند، اما با کسری از کالری و بدون شکر افزوده، اعلام کرد.

Kinnevik، Ambrosia و Temasek به طور مشترک دور را رهبری کردند و Gullspang به آنها پیوست. کارلوس آلتشول، مدیر عامل N!CK در آمریکای شمالی، به TechCrunch گفت: آخرین بودجه به شرکت 160 میلیون دلار در کل سرمایه گذاری می دهد.

به گفته Altschul، N!CK’S در سال 2017 در اروپا شروع به کار کرد، زمانی که مادر نیکلاس لوتمن، موسس و رئیس تحقیق و توسعه، دیابتی بود و لوتمن به عنوان پیش دیابت تشخیص داده شد.

او افزود: “او متوجه شد که علوم غذایی زیادی وجود ندارد که راه حل های بهتری را برای شما به فضا بیاورد.” او دریافت که تغییر غذا در مقابل تغییر روش غذا خوردن آسان‌تر است.»

در اروپا، این شرکت بستنی، اسنک بار و محصولات قنادی تولید می کند. با این حال، Altschul می گوید N!CK’S یک نام تجاری میان وعده است که “سکویی برای تغییر فرهنگ است.” او افزود که نوآوری و مواد تشکیل دهنده که همگی ریشه در تحقیق و توسعه این شرکت دارند، چیزی است که شرکت را از رقبای خود متمایز می کند.

این شرکت در دو سال گذشته مشغول بوده است. او افزود که در پایان سال 2019، N!CK’S با بستنی وارد ایالات متحده شد و اکنون در هر فروشگاه در این رده پیشرو است. همچنین یک خط لبنیات گیاهی با پروتئین های لبنی بدون حیوان و چربی جایگزین گیاهی پرفکت دی راه اندازی کرد.

Altschul گفت که تجارت مستقیم به مصرف کننده آن در سال 2020 راه اندازی شد و از ژوئیه در صدر فضای تحویل بستنی DTC باقی مانده است. امسال، این شرکت خطی از میله‌های پروتئین کتو را راه‌اندازی کرد که از کانال‌های مستقیم به مصرف‌کننده و آمازون شروع شد و قصد دارد تا پایان سال به فروشگاه‌های خرده‌فروشی گسترش یابد.

بین سال‌های 2020 و 2021، N!CK’S از 4500 فروشگاه در ایالات متحده به 6700 فروشگاه افزایش یافت و از طریق مشارکت با WHSmith در بریتانیا گسترش یافت.

بودجه جدید هدف شرکت را برای دو برابر کردن فروشگاه های خود در ایالات متحده و اروپا، استخدام استعدادهای بیشتر، بازاریابی و سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه سرعت می بخشد تا بتواند محصولات جدید را عرضه کند.

مگنوس جاکوبسون، مدیر سرمایه‌گذاری در Kinnevik، گفت که او چند سالی است که در فضای غذا سرمایه‌گذاری کرده است و می‌گوید این صنعت به دلیل بادهای چندگانه پایداری و سلامتی که در حال حاضر اتفاق می‌افتد، جذاب است، که باعث افزایش تقاضا و توانایی بالادستی می‌شود. برندسازی کنید

او این را «یک نقطه هیجان‌انگیز در زمان» می‌داند که کشش N!CK’S تا به امروز «تأثیرگذار» است، به‌ویژه که در ابتدا آن را به تنهایی انجام داده بود، و این استراتژی اکنون دیگر شرکای فناوری غذایی را جذب کرده است.

جاکوبسون گفت: «نحوه زندگی مردم و مصرف مواد غذایی در حال تغییر است و این چیزی است که امکان ساخت برندهای جدید را فراهم می کند. شرکت‌هایی مانند Oatly، Beyond و Impossible این صنعت را شروع کردند، اما ما شاهد پیشرفت‌های بیشتری در فناوری و راه‌های جدید برای دستیابی به مشتریان با مارک‌های مستقل بوده‌ایم. N!CK’S فوق‌العاده هیجان‌انگیز است و حتی در روزهای اولیه این صنعت، نویدبخش است.»