Mojo ، استارتاپ سلامت جنسی مردان که تحت فشار درمان است نه قرص ، 4.4 میلیون دلار تخم می گیرد – TechCrunch

تعدادی از استارت آپ های بهداشت جنسی در سال های اخیر رشد کرده اند و به مردان در مورد مشکل ناخوشایند نعوظ کمک می کنند. شرکت هایی مانند Numan و Roman. اما “کمک” در این زمینه معمولاً به معنای سهولت در اختیار گرفتن داروهایی مانند ویاگرا است.

استارتاپ Mojo مستقر در انگلستان راه دیگری را پیش گرفته است. این سرویس برای حمایت از سلامت جنسی مردان با ارائه دسترسی سریع به درمانهای اختصاصی-با همکاری درمانگران حرفه ای روان جنسی برای ارائه دوره های آنلاین که به عنوان راه حلی طولانی مدت برای مشکلات سلامت جنسی مردان در نظر گرفته می شود.

این رویکرد به این معناست که موجو در یک روند وسیع تر سلامت دیجیتال قرار دارد ، جایی که تلفن هوشمند در جیب توسط سازندگان برنامه اختصاص داده می شود تا پشتیبانی هدفمند و غیر دارویی را ارائه دهد-چه برای بی خوابی ، نیازهای غذایی ، اختلالات اسکلتی عضلانی ، سلامت روانی یا در واقع بهزیستی جنسی. (دسته اخیر شامل برنامه های اختصاصی برای زنان نیز می شود.)

ایده راه اندازی همه این استارتاپ ها این است که به مردم جایگزینی مناسب برای Big Pharma ارائه دهند. (و امیدوارم ناهار برخی از شرکت های دارویی را در این راه بخورید.)

پلت فرم پشتیبانی Mojo به طیف وسیعی از مسائل که می تواند مردان را تحت تأثیر قرار دهد و به سلامت جنسی آنها ارتباط دارد ، متمرکز شده است – با برنامه های دیجیتالی که نه تنها برای اختلال نعوظ بلکه سایر مشکلات جنسی مانند اضافه کردن پورنو یا اضطراب به طور کلی طراحی شده است.

بنابراین می تواند راه جالبی باشد – تشویق مردان به کشف مسائل روانشناختی وسیع تر با دسترسی به خدمات پشتیبانی. (مردان گروهی بسیار دشوار برای شروع درمان هستند ، اما اختلال نعوظ محرک بسیاری از افراد خجالتی از درمان است که به دنبال حمایت هستند.)

سرویس اشتراک سه ماهه Mojo (هزینه 49 پوند/68 دلار در هر سه ماه) دسترسی به منابع حرفه ای را فراهم می کند که Mojo آن را “برای اکثر افراد غیرقابل دسترسی” اعلام می کند. همچنین برنامه خود را به عنوان “مربی مجازی” توصیف می کند – می گوید هدف آن این است که “مردان را تشویق کند تا نعوظ خود را بازیابی کنند و رابطه جنسی خوبی داشته باشند بدون اینکه به روش اول دارو توجه شود”.

بسته پشتیبانی دیجیتالی شامل دوره ها و تمرینات ویدئویی ، پادکست های درمانی و مدیتیشن و رویدادهای زنده است – از جمله شانس ارتباط مستقیم با هیئت متخصصان بهداشت جنسی موجو و جامعه وسیع تری از مردان که از برنامه استفاده می کنند. یک جامعه اختصاصی انگ را که مردان ممکن است در مورد مسائل مربوط به سلامتی صمیمی احساس کنند کاهش می دهد – زیرا سایر کاربران احتمالاً با مشکلات مشابه روبرو هستند.

این استارتاپ تاسیس شده در سال 2019 می گوید که تا کنون “نزدیک به” 50،000 کاربر در 36 کشور جهان ثبت نام کرده است.

این شرکت امروز از بودجه اولیه برای گام برداشتن روی گاز رشد خبر می دهد.

دور 3.25 میلیون پوند (4.4 میلیون دلار) توسط صندوق مراحل اولیه لندن Kindred Capital و Octopus Ventures هدایت می شود. سرمایه گذاران فرشته در این دور شامل برخی از نام های آشنا در استارتاپ های اروپایی هستند ، از جمله تام بلومفیلد (مونزو) ، ژولین کالد (Made.com) ، یان هوگارت (SongKick) ، فردی مکنامارا (Cuvva) ، الکس رز (اجازه دهید این کار را انجام دهیم) و ارول داملین (وونگا).

کامران آدل ، سرمایه گذار سلامت در Octopus Ventures ، در مورد بودجه بذر در بیانیه ای اظهار داشت: “مناطق تابو در حوزه سلامت همچنان به عنوان یکی از مناطق مورد علاقه ما هستند ، زیرا اغلب به دلیل دهه ها سرمایه گذاری کم ، تقاضای پنهان زیادی وجود دارد. سلامت جنسی مردان نمونه کاملی از این امر است و فرصتی عظیم را برای موجو ایجاد می کند تا انگ را به چالش بکشد و از قرص ها فراتر رفته و به راه حلی بسیار گسترده تر ، پایدار و مقیاس پذیر برسد. “

در بیانیه ای دیگر ، ماریا پالما ، شریک اصلی Kindred ، افزود: “ما عمیقا معتقدیم که تیم بنیانگذار قوی در Mojo می تواند مکالمه پیرامون جنسیت و آسیب پذیری مردان را دوباره تعریف کند. از اساس کاربران اولیه انجیلی آنها مشخص است که آنها محصولی را ایجاد کرده اند که در سراسر جهان با مردان مطابقت دارد و به آنها کمک می کند اعتماد به نفس ، روابط و زندگی روزمره خود را تغییر دهند. “