MarginEdge ، یک شرکت نرم افزاری مدیریت رستوران ، 18 میلیون دلار جمع آوری می کند – TechCrunch

MarginEdge دوشنبه اعلام کرد که 18 میلیون دلار بودجه برای سری B جمع آوری کرده است تا اپراتورهای رستوران بتوانند هزینه های آنها را در زمان واقعی مشاهده کنند.

بو دیویس ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت ، این شرکت را با روی فیلیپس و برایان میلز در سال 2015 تأسیس کرد. هر دو دیویس و فیلیپس کهنه کار صنعت رستوران هستند: دیویس قبلاً بنیانگذار زنجیره ای رستوران سوشی کمربند نقاله Wasabi بود ، در حالی که فیلیپس مدیر اجرایی بلومین بود. مارک ها

چیزی که آنها با رستوران های مستقل تشخیص دادند این بود که آنها با گردش کار مانند فاکتورها و پیگیری هزینه های غذا دست و پنجه نرم می کردند و یا ابزارهای داخلی را برای کمک به آنها در پیشبرد امور ایجاد می کردند یا هنوز با قلم و کاغذ یا صفحات گسترده کار می کردند.

دیویس به TechCrunch گفت: “ما بر ایجاد چیزی تمرکز کردیم که دوستانمان دوست دارند.” “ما سه سال روی این محصول وقت گذاشتیم و با 20 رستوران برای استفاده از این نرم افزار و تمرکز بر درست ساختن آن به جای عجله به بازار ، کار کردیم.”

ابزار MarginEdge یک برنامه مدیریت رستوران است که با مرکز فروش یک تجارت کار می کند تا موجودی ، ردیابی هزینه ، سفارش و دستور العمل ها را برای از بین بردن کاغذبازی ساده کند. همچنین تمام فاکتورها ، رسیدها یا صورت حساب ها را ضبط می کند و آنها را در عرض 24 ساعت به جزئیات مورد خط تبدیل می کند. دیویس گفت که این رستوران برای صاحبان رستوران های مستقل طراحی شده است که کمتر از 50 واحد دارند.

از زمان راه اندازی برنامه خود در سال 2018 ، شرکت مستقر در ویرجینیا شاهد استفاده از پلت فرم خود در بیش از 2500 رستوران است. این سری A را در سال 2019 ، سپس A2 در 2020 و با آخرین دور ، که توسط IGC Hospitality رهبری می شود ، جمعا 25 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

Jeffrey Brosi ، موسس و مدیر شریک ، گفت IGC Hospitality ، که املاک رستوران ها را اداره می کند ، نه تنها یک سرمایه گذار نیست ، بلکه یک مشتری نیز است. این شرکت از پلتفرم های مختلف فناوری برای مدیریت موجودی و فروش استفاده می کرد ، اما به دنبال چیزی برای مدیریت کل فرآیند موجودی خود بود.

بروسی اضافه کرد: “بو آمد و ارائه کرد ، و این شگفت انگیز بود.” “بزرگترین چیز برای ما این است [being] کاربر پسند MarginEdge همچنین خدمات مشتری خوبی دارد. ما در چند شرکت در صنعت مهمان نوازی سرمایه گذاری کرده ایم و نقاط درد و آنچه را که می خواهیم برطرف کنیم ، می دانیم. اگر از نظر مالی منطقی باشد ، سرمایه گذاری می کنیم. این یک نقطه دردناک بود که ما نداشتیم ، و بو این خلا را پر کرد. “

مانند همه رستوران ها در 18 ماه گذشته ، دیویس گفت که همه گیری جهانی باعث عقب نشینی و ارزیابی MarginEdge شده است. علیرغم اینکه بسیاری از رستوران ها از کار افتاده اند ، او کسب و کار خود را مجدداً مدیون تجدید نظر رستوران ها در فرایندهای خود می داند.

وی افزود: “ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که در موقعیت خوبی با سرمایه قرار داشتیم و می توانستیم تیم خود را حفظ کنیم.” درآمد برای اولین بار کاهش یافت ، اما ما حتی با وجود COVID 45 درصد رشد کردیم و در سه ماهه اول شاهد رشد سالانه 200 درصد بودیم. ”

MarginEdge بیش از 400 کارمند دارد و پلت فرم آن 45000 فاکتور در هفته پردازش می کند. وی گفت که دیویس قصد دارد بودجه جدید را برای ایجاد تیم رهبری ، توسعه محصول ، ایجاد ویژگی های جدید برای دفتر پشتیبان و علم داده سرمایه گذاری کند ، حوزه ای که او در آن مدرک پیشرفته دریافت کرده است.

این شرکت از داده های معیار در مورد فروش ، هزینه غذا و هزینه های نیروی کار استفاده می کند و می خواهد بینش بیشتری را در رابطه با تورم به مشتریان خود ارائه دهد ، که بر همه این جنبه ها تأثیر می گذارد ، و در نتیجه ، قیمت منو.

دیویس اضافه کرد: “بسیاری از این موارد برای درک قیمت منو و کارهایی که دیگران انجام می دهند ، از داده ها استفاده می کند ، بنابراین شما خودتان را خارج از بازار قیمت گذاری نمی کنید یا در حاشیه ای کار نمی کنید که نمی توانید زنده بمانید.” “همه چیز پیش بینی است تا گزارش. دو چیزی که در آشپزخانه سخت ترین است ، لیست آماده سازی استارتاپ و موجودی در اواخر شب است و ما هر دو را آسان تر می کنیم. “