Logicbroker از 135 میلیون دلار استفاده می کند تا نرم افزار Drop Ship مبتنی بر ابر را ارتقا دهد – TechCrunch

Logicbroker، یک شرکت تجارت الکترونیک مستقر در کانکتیکات با تمرکز بر تحقق ابر، دور رشد 135 میلیون دلاری را از مدیریت سرمایه گذاری K1 تضمین کرد.

نرم افزار آن قابلیت های اتوماسیون کشتی و بازار را برای برندها، خرده فروشان، تامین کنندگان و ارائه دهندگان تدارکات شخص ثالث فراهم می کند. همانطور که پیمان زمانی مدیرعامل این شرکت توضیح داد، “کشتی دراپ” راهی است که بسته ها از فروشنده به خریدار می رسد.

به عنوان مثال، Walgreens یکی از مشتریان Logicbroker است، و اگر یک بطری از ویتامین‌های برند Walgreens را از وب‌سایت خریداری کرده باشید، ممکن است از انبار شرکت، مستقیماً از ارائه‌دهنده یا شخص ثالث به دست شما برسد، اما این مورد شما دریافت خواهید کرد مارک Walgreens. ارسال بار در فروشگاه نیز ممکن است انجام شود: بگویید لباسی را می‌بینید که دوست دارید، اما خرده‌فروش فقط لباس آبی را در دسترس دارد و شما آن را قرمز می‌خواهید. فروشگاه می تواند آن را سفارش داده و برای شما ارسال کند یا می توانید آن را از فروشگاه تحویل بگیرید.

زمانی که قبلاً یکی از مدیران Office Depot بود، می‌گوید که این نوع فناوری حدود 30 سال پیش آغاز شد، زمانی که مفهوم تبادل الکترونیکی داده‌ها – کسب‌وکارهایی که اطلاعات را مانند سفارش‌های خرید و صورت‌حساب‌ها، به صورت الکترونیکی در مقابل روی کاغذ منتقل می‌کنند – به جریان اصلی تبدیل شد.

وی افزود: «تبادل الکترونیکی داده‌ها اکنون در قلب تجارت الکترونیک قرار دارد. مفهوم امروز یکسان است، اما آنچه من تصور می‌کردم این بود که در فضای ابری اتفاق بیفتد، اما هیچ‌کس بر روی اتصال و اتوماسیون به روشی مقیاس‌پذیر تمرکز نکرد.

کارگزار منطق

پورتال Logicbroker

زمانی گفت که او Logicbroker را در سال 2010 تأسیس کرد، سومین استارتاپ خود، و از سال 2013 سرمایه‌های مخاطره‌آمیز زیادی جمع‌آوری نکرده بود، چیزی کمتر از 2 میلیون دلار تا به سوددهی برسد. Logicbroker حدود 6 سال پیش به این نقطه عطف رسید و درآمد سالانه 80 درصد رشد می کند. این شرکت در پنج منطقه جهانی گسترش یافت و با بیش از 4000 شرکت از جمله Mars Wrigley و Samsung همکاری می کند تا سالانه بیش از 5 میلیارد دلار ارزش ناخالص کالا را مدیریت کند.

در طول سال‌ها، سرمایه‌گذاران به در می‌کوبیدند و زمانی همیشه «محترمانه رو به کاهش» بود، یعنی تا امسال. این شرکت در سال گذشته با حدود 2 میلیارد دلار GMV کار خود را به پایان رساند و در نظر دارد امسال نزدیک به 6 میلیارد دلار انجام دهد. Logicbroker برای اینکه یک نیروگاه و رهبر جهانی در دراپ کشتی باشد، می‌خواست ویژگی‌های محصول را تسریع بخشد، که به معنای دنبال کردن مقداری سرمایه بود.

زمانی گفت: “ما هشت پیشنهاد داشتیم، اما K1 را انتخاب کردیم زیرا آنها فقط در شرکت های SaaS سرمایه گذاری می کنند و به دنبال رهبر دسته هستند.” ما قبلاً آنجا در ایالات متحده بودیم و می خواهیم آن را در سطح جهانی تکرار کنیم. ما خودمان می توانستیم به آنجا برسیم، اما پنج تا 10 سال طول می کشید. حالا ما می‌توانیم چند سال دیگر به آنجا برسیم.»

بودجه جدید برای افزودن به پایگاه کارمند 65 نفره، گسترش جهانی و توسعه مداوم محصول اختصاص خواهد یافت. Logicbroker بازار سرپرستی خود را امسال با نیم دوجین مشتری راه اندازی کرد و قصد دارد آن را به یکی از پیشنهادات پیشرو شرکت در چهار فصل آینده تبدیل کند.

سیمون یو، معاون ارشد K1، از طریق ایمیل گفت که چند سال پیش زمانی که شرکت متوجه شد که Logicbroker “در حال ساخت چیزی منحصر به فرد در فضای تجارت الکترونیکی است” با زمانی تماس گرفت. در صحبت با مشتریان این شرکت، یو گفت که آنها به K1 گفتند که “آنها چقدر محصولات را دوست دارند و فکر می کردند که تیم در حال ساخت یک پلت فرم نوآورانه است که تأثیر مثبت مستقیمی بر درآمد دارد.”

او معتقد است دیجیتالی شدن تجارت الکترونیک جهانی هنوز در مراحل اولیه است و رفتارهایی مانند حمل و نقل در حال انجام، در طول زمان رایج تر خواهد شد.

وی افزود: «COVID-19 قطعاً بخشی از آن را تسریع کرد. Logicbroker به این تحول دامن می زند و ما هیجان زده هستیم که با پیمان و تیم Logicbroker برای ایجاد یک رهبر دسته بندی کار کنیم.