LinkedIn ویژگی Stories خود را برای کار بر روی ویدئوهای کوتاه-TechCrunch-حذف می کند

لینکدین و توییتر چه ویژگی مشترکی دارند؟ هر دوی آنها ویژگی های دائمی داستان را که بسیار زودگذر بودند معرفی کردند. LinkedIn امروز اعلام کرد که ویژگی Stories خود را در 30 سپتامبر به حالت تعلیق در می آورد و کار بر روی روش متفاوتی برای افزودن ویدیوهای کوتاه به پلت فرم را آغاز می کند.

LinkedIn تغییر آینده را برای هشدار به تبلیغ کنندگان که ممکن است از قبل تبلیغاتی را خریداری کرده باشند که بین Stories اجرا می شود ، اعلام کند. در عوض ، آنها در فید LinkedIn به اشتراک گذاشته می شوند ، اما کاربرانی که فروشگاهها را مستقیماً از صفحه خود تبلیغ یا حمایت می کنند ، باید آنها را بازسازی کنند.

LinkedIn Stories را در ماه سپتامبر معرفی کرد ، تقریباً در همان زمانی که توییتر قبل از حذف این ویژگی ، Fleets را برای همه کاربران عرضه کرد. این بخشی از طراحی مجدد وب و تلفن همراه بزرگتر بود ، که همچنین ادغام با Zoom ، BlueJeans و Teams را برای کمک به متخصصان در هنگام کار در خانه به همراه داشت. اما به گفته LinkedIn ، این پست های موقت کاملاً بر روی پلت فرم کار نمی کند.

لیز لی ، مدیر ارشد محصول LinkedIn در وبلاگ امروز خود نوشت: “در توسعه داستانها ، ما تصور می کردیم که مردم نمی خواهند فیلمهای غیر رسمی به نمایه آنها متصل شود و زودگذر بودن موانعی را که افراد در ارسال آنها احساس می کنند ، کاهش می دهد.” “به نظر می رسد ، شما می خواهید ویدیوهای ماندگاری ایجاد کنید که داستان حرفه ای شما را به شکل شخصی تری بیان کند و هم شخصیت و هم تخصص شما را به نمایش بگذارد.”

لی همچنین خاطرنشان کرد که کاربران “ابزارهای خلاقانه تری برای ساختن فیلم های جذاب” می خواهند. در حالی که Stories شامل برچسب ها و درخواست ها بود ، کاربران می خواستند عملکرد خلاقانه تری داشته باشند.

اگر LinkedIn در برنامه های خود برای ایجاد ویژگی ویدئویی کوتاه موفق باشد ، به سیستم عامل هایی مانند Snapchat و Instagram می پیوندد که فیدهای خود را شبیه TikTok ساخته اند. مطمئناً ، اکثر کاربران احتمالاً محتوای یکسانی را در LinkedIn و حساب های شخصی خود در رسانه های اجتماعی ارسال نمی کنند ، اما در واقع برخی از TikTokers برجسته توصیه های شغلی ، نکات مصاحبه و راهنمای رزومه را به اشتراک می گذارند ، بنابراین محوریت LinkedIn به ویدیو ممکن است به همان اندازه عجیب نباشد به نظر می رسد.