هنگامی که LinkedIn برای اولین بار قالب Stories را راه اندازی کرد و بعداً ابزارهای خود را برای سازندگان گسترش داد ، یکی از جزئیات قابل توجه این بود که شبکه متعلق به مایکروسافت برای حرفه ای ها هیچ گونه درآمدزایی آشکاری را در برنامه ایجاد نکرده بود-با توجه به اینکه سازندگان یک درآمد کسب می کنند. زندگی در سیستم عامل های دیگر مانند اینستاگرام ، یوتیوب و TikTok ، و آن برنامه ها تا حدی با پرداخت هزینه ، سازندگان ، محتوای آنها و مخاطبان آنها را جذب کرده است.
“همانطور که ما همچنان به نظرات اعضای خود گوش می دهیم و فرصتهای آینده را در نظر می گیریم ، ما همچنین به پیشرفت خود در نحوه ایجاد ارزش بیشتر برای سازندگان خود ادامه می دهیم” ، اینگونه است که LinkedIn الگوی نگهداری خود را در پرداخت ها در آن زمان برای من توضیح داد. اما این استراتژی ممکن است برای شرکت نتیجه معکوس داشته باشد-یا حداقل در موارد بعدی نقشی داشته باشد: ماه گذشته ، LinkedIn اعلام کرد که قالب Stories خود را کنار می گذارد و به تابلوی طراحی ضرب المثل باز می گردد تا روی سایر فرم های کوتاه کار کند. محتوای ویدئویی برای پلت فرم.
در حال حاضر آخرین تکرار در آن تلاش می آید. برای آوردن سازندگان بیشتر به این پلت فرم ، امروز این شرکت اعلام کرد که یک صندوق جدید خالق 25 میلیون دلاری راه اندازی می کند ، که در ابتدا بر روی برنامه جدید Creator Accelerator تمرکز خواهد کرد.
این در حالی است که LinkedIn همچنان در حال کار بر روی یکی دیگر از آزمایشات محتوای جدید خود است: یک بستر گفتگوی زنده به سبک Clubhouse. همانطور که قبلاً گزارش داده بودیم ، LinkedIn کار خود را در ماه مارس سال جاری آغاز کرد. در حال حاضر ، ما می شنویم که این ویژگی به عنوان بخشی از استراتژی رویدادهای گسترده تری برای شرکت ظاهر می شود.
قابل ذکر است ، در یک پست وبلاگی که صندوق تولیدکنندگان را اعلام می کند ، LinkedIn همچنین تعدادی از رویدادهای سازندگان را ذکر کرده است. آیا ویژگی به سبک Clubhouse در آنجا ظاهر می شود؟ این فضا را تماشا کنید. یا شاید… گوش کنید
در هر صورت ، شتاب دهنده خالق که LinkedIn امروز اعلام می کند می تواند به گروه وسیع تری از افرادی که LinkedIn امیدوار است در پلت فرم خود به عنوان مجموعه ای از صداهای پویاتر و پر جنب و جوش تربیت کند کمک کند تا افراد بیشتری را به صحبت و وقت گذرانی در LinkedIn ترغیب کند.
آندری سانتالو ، سرپرست جامعه جهانی LinkedIn ، در پست وبلاگ خاطرنشان کرد که شتاب دهنده/دستگاه جوجه کشی بر روی کل خالق و راههای متعددی که می توان در LinkedIn استفاده کرد متمرکز شده است.
او می نویسد: “ایجاد محتوا در LinkedIn ایجاد فرصت برای خود و دیگران است.” “چگونه کلمات ، فیلم ها و مکالمات شما می تواند بیش از 774 میلیون متخصص را در کار خود بهتر کند یا به آنها کمک کند جهان را به شیوه های جدیدی ببینند؟”
دستگاه جوجه کشی به مدت 10 هفته ادامه خواهد داشت و 100 سازنده در ایالات متحده برای آموزش محتوای LinkedIn به آنها آموزش می دهند. همچنین به آنها فرصت می دهد تا با افراد همفکر خود ارتباط برقرار کنند (به طور طبیعی … این LinkedIn است) ، و همچنین 15000 دلار کمک هزینه برای انجام کارهای خود. آخرین مهلت درخواست (که در اینجا انجام می دهید) 12 اکتبر است.
ایده ایجاد صندوق برای تشویق سازندگان برای ایجاد ویدئو برای یک پلت فرم خاص قطعاً جدید نیست – و این یکی از دلایلی است که باعث شد LinkedIn به فکر رویکرد خود باشد.
پلتفرم های پیشرو در رسانه های اجتماعی مانند TikTok ، Snapchat ، Instagram و Facebook و YouTube همه صدها میلیون دلار پرداختی در قالب سرمایه خالق اعلام کرده اند تا محتوای اصلی بیشتری را به پلتفرم های خود بیاورند.
شما می توانید استدلال کنید که برای سایت های رسانه های اجتماعی در بازار انبوه ، پرداخت هزینه به سازندگان مهم است زیرا رقابت بین آنها برای جلب توجه مصرف کنندگان بسیار شدید است.
اما از سوی دیگر ، این پلتفرم ها به دلیل تعداد مخاطبان بالقوه برای سازندگان جذاب هستند. با 774 میلیون کاربر ، LinkedIn دقیقاً کوچک نیست ، اما نوع محتوایی که تمایل دارد در آنجا زندگی کند بسیار متفاوت و شاید خشک تر باشد – این بر توسعه حرفه ای ، کار و موضوعات “جدی” متمرکز است – که شاید به آن نیاز داشته باشد بیشترین انگیزه مالی برای جلب توجه سازندگان.
نان و کره LinkedIn تا کنون در زمینه پیشرفت حرفه ای بوده است: مردم از آن برای جستجوی کار ، برای یافتن شغل بهتر ، برای استخدام افراد و ارتباط با افرادی استفاده می کنند که ممکن است به آنها در پیشرفت حرفه ای خود کمک کند.
اما این کار در مجموعه ای از فرمت های بسیار تجویز شده انجام می شود که فضای زیادی برای کشف “اصالت” باقی نمی گذارد-نه به معنای مدرن “خود اصیل” ، و نه به معنای قدیمی تر اینکه فقط مراقبت خود را کنار بگذارید و خودت باش. (حتی ابتکارات نسبتاً جدیدتر مانند تمرکز آموزش آن مستقیماً در این چارچوب بزرگتر نقش دارد.)
با توجه به اینکه اصالت برای مردم اولویت فزاینده ای پیدا کرده است-و شاید بیشتر به این دلیل که ما خطوط بین محل کار و خانه را به دلیل Covid-19 و تغییراتی که بر ما تحمیل کرده است ، محو کرده ایم-نمی توانم تعجب کنم که آیا LinkedIn از این فرصت برای تجدید نظر یا حداقل توسعه مفهوم وقت گذرانی در بستر خود استفاده کنید.