Lee Fixel’s Addition بیش از 75 میلیون دلار در Delhivery سرمایه گذاری می کند – TechCrunch

شرکت لجستیکی هندی Delhivery از یک سرمایه گذار برجسته دیگر قبل از IPO مورد انتظار خود در دو سه ماه آینده درخواست کرده است: Lee Fixel’s Addition.

این شرکت با مقر اصلی Gurgaon در یک پرونده نظارتی فاش کرد که Addition 76.4 میلیون دلار در استارتاپ سرمایه گذاری کرده است. تیطبق گزارش ارائه شده توسط شرکت اطلاعاتی بازار Tofler ، سرمایه گذاری جدید بخشی از دور سری I است. تاکنون Delhivery تنها سرمایه گذاری Addition را فاش کرده است.

این استارتاپ 10 ساله زندگی خود را به عنوان یک شرکت تحویل غذا آغاز کرد ، اما از آن زمان به مجموعه ای کامل از خدمات لجستیک در بیش از 2300 شهر هند و بیش از 17،500 کد پستی تبدیل شده است. این یکی از معدود استارتاپ هایی است که سعی می کنند سیستم تقاضا و عرضه بازار لجستیک را از طریق یک پلت فرم مبادله بار دیجیتالی کنند.

این سرمایه گذاری جدید ماه ها پس از آن انجام می شود که یک شرکت تابعه FedEx 100 میلیون دلار در Delhivery سرمایه گذاری کرده است و این استارتاپ به طور جداگانه دور تامین مالی 277 میلیون دلار را بسته است. این استارتاپ در اوایل سال جاری گفته بود که به دنبال ثبت IPO ظرف شش تا نه ماه آینده است.

نگاهی به شبکه Delhivery. (برنشتاین)

Delhivery یکی از بزرگترین شرکتهای لجستیکی در هند است. آن این پلت فرم فرستنده ها ، نمایندگان و کامیون داران را که راه حل های حمل و نقل جاده ای را ارائه می دهند ، متصل می کند. این استارتاپ می گوید که این پلتفرم نقش کارگزاران را کاهش می دهد ، برخی از دارایی های خود مانند حمل و نقل – محبوب ترین حالت حمل و نقل برای حمل و نقل – را کارآمدتر می کند و عملیات شبانه روزی را تضمین می کند.

این دیجیتالی شدن برای رسیدگی به ناکارآمدی ها در صنعت لجستیک هند که مدت هاست اقتصاد ملی را متوقف کرده است بسیار مهم است. تحلیلگران برنشتاین ماه گذشته در گزارشی درباره بازار تدارکات هند نوشتند که برنامه ریزی ضعیف و پیش بینی تقاضا و عرضه هزینه های حمل ، سرقت ، خسارت و تاخیر را افزایش می دهد.

بر اساس وب سایت خود ، Delhivery ، که می گوید بیش از 1 میلیارد سفارش ارسال کرده است ، با “همه بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیک هند و شرکت های برجسته” همکاری می کند ، همچنین در آن می گوید این استارتاپ با بیش از 10،000 مشتری کار کرده است. برای آخرین مرحله تحویل ، منطقه ای به پیک های آن اختصاص داده می شود که هرگز از 2 کیلومتر مربع تجاوز نمی کند و به آنها این امکان را می دهد تا چندین بار در روز برای صرفه جویی در وقت انجام دهند.

تحلیلگران برنشتاین گفتند TAM بازار لجستیک هند (مجموع بازار آدرس پذیر) بیش از 200 میلیارد دلار است. این استارتاپ در اواخر سال گذشته گفت که قصد دارد بیش از 40 میلیون دلار در عرض دو سال سرمایه گذاری کند تا حجم ناوگان خود را افزایش داده و تقاضای روزافزون سفارشات را برآورده سازد زیرا تعداد بیشتری از مردم در بحبوحه همه گیری خرید می کنند.