Jow 20 میلیون دلار برای خدمات برنامه ریزی غذا و خواربار – TechCrunch جمع آوری می کند

استارتاپ فرانسوی Jow 20 میلیون دلار سرمایه به رهبری Eurazeo جمع آوری کرده است. جو می خواهد با مراقبت از ایده های منو و کمک به شما در مدیریت سفارشات آنلاین خواربار ، آشپزی را در خانه آسان کند. این شرکت با خرده فروشان مواد غذایی ملی همکاری کرده است تا بوی شما به طور یکپارچه توسط فروشگاه مواد غذایی معمول شما پردازش شود.

علاوه بر Eurazeo ، سرمایه گذاران موجود Headline ، DST و Stride.VC نیز در دور بودجه امروز شرکت می کنند. Jow که در سال 2018 تأسیس شد ، قبلاً 1.5 میلیون دلار در اکتبر 2018 و 7 میلیون دلار در دسامبر 2019 جمع آوری کرده است.

توصیف Jow با توصیف آنچه سرویس نیست ، آسان تر است. Jow یک سرویس تحویل مواد غذایی نیست. Jow یک شرکت تحویل غذا نیست که به شما امکان می دهد غذاهای آماده را نیز انتخاب کنید.

وقتی در Jow ثبت نام می کنید ، ابتدا توصیف می کنید که در خانه چگونه است. چند نفر بزرگسال و کودک در خانه شما زندگی می کنند؟ آیا حساسیت غذایی یا محدودیت های خاصی وجود دارد؟ آیا مایکروویو یا مخلوط کن دارید؟

پس از آن ، جو چند وعده غذایی برای هفته آینده توصیه می کند. می توانید هر وعده غذایی را مرور کرده و سفارشی کنید. به عنوان مثال ، اگر تمایلی به خوردن آن ندارید ، می توانید چیزی را جایگزین کنید. همچنین می توانید افراد را برای هر وعده غذا اضافه یا حذف کنید.

Jow به طور خودکار لیستی از اقلام مورد نیاز برای تهیه این غذاها را تهیه می کند. این استارتاپ سعی می کند تا حد ممکن کارآمد باشد ، به این معنی که اگر در سه وعده غذایی مختلف به روغن زیتون نیاز داشته باشید ، سه بطری روغن زیتون به دست نمی آورید. در پایان سفر خرید ، می توانید وسایل خانه ، نوشیدنی ها و هر چیزی که قبلاً در لیست نیست را اضافه کنید.

این شرکت سفارش شما را مستقیماً پردازش نمی کند. جو لیست اقلام شما را به یک سوپر مارکت بزرگ در نزدیکی شما منتقل می کند. شما می توانید محل مورد نظر برای خرید غذای خود را انتخاب کنید. این استارتاپ با شش مارک بزرگ مواد غذایی در فرانسه ، Carrefour ، Auchan ، Intermarché ، Leclerc ، Monoprix و Chronodrive همکاری کرده است – این بیش از 4000 فروشگاه در سراسر کشور نمایندگی می کند.

می توانید با استفاده از اطلاعات ورود به سیستم موجود از یکی از آن مارک ها به خرده فروش مورد علاقه خود متصل شوید. شما همچنین می توانید بین وانت در محدوده یا تحویل در خانه یکی را انتخاب کنید.

خرید آنلاین مواد غذایی چیز جدیدی نیست. اما این تجربه در چند سال گذشته تغییر چندانی نکرده است. شما باید بدانید که بدنبال چه چیزی هستید. اقلام فقط در دسته بندی های مختلف مرتب شده اند و شما یک شبکه از اقلام در هر دسته دریافت می کنید.

به همین دلیل هنوز برنامه ریزی از قبل و سفارش آنلاین دشوار است. سه راه برای حل این مشکل وجود دارد – می توانید آمادگی خوبی داشته باشید و هفته خود را برنامه ریزی کنید ، می توانید به خدمات خرید فوری مواد غذایی تکیه کنید که به شما وعده تحویل در حدود 15 دقیقه را می دهد ، یا فقط با سفارش غذا در Deliveroo ، Uber از این مشکل به طور کامل جلوگیری کنید. غذا و سایر خدمات تحویل غذا.

جو معتقد است که بهبود برنامه ریزی غذا می تواند نحوه تعامل شما با خدمات خرید آنلاین مواد غذایی را تغییر دهد. با از بین بردن پیچیدگی ها ، می توانید سفارش کمتری برای خدمات تحویل غذا ، صرفه جویی در هزینه و کاهش ضایعات بدهید. آماده کردن غذا در خانه همیشه سازگار با محیط زیست است.

و این یک استراتژی کارآمد برای سرمایه نیز هست. این استارتاپ تنها 35 کارمند دارد و هیچ ماده غذایی ندارد. از بقالی ها درآمد ایجاد می کند.

به طور کلی ، کاربران Jow 20 میلیون غذا از طریق این برنامه سفارش داده اند. نزدیک به 70 درصد از محصولات موجود در سبد خرید مشتریان از دستور العمل های این شرکت تهیه می شود.

Jow دور بودجه خود را در اوایل سال جاری تعطیل کرد و امروز آن را اعلام می کند. این شرکت قصد دارد با شروع به ایالات متحده به کشورهای جدید گسترش یابد. با سایر استارتاپ های برنامه ریزی غذا مانند Kitchenful رقابت خواهد کرد.