ISP SK Broadband کره جنوبی از Netflix برای استفاده از پهنای باند هزینه استفاده می کند – TechCrunch

ارائه دهنده خدمات اینترنتی کره جنوبی SK Broadband ، که زیرمجموعه شرکت مخابراتی کره جنوبی SK Telecom است ، علیه Netflix ادعای متقابل کرده و درخواست کرده است تا پهنای باندی را که پلتفرم پخش در سه سال گذشته استفاده کرده است ، پرداخت کند.

این پرونده در پی دادگاه کره جنوبی علیه Netflix در ماه ژوئن در این پرونده مطرح شد. در حال حاضر SK Broadband به دلیل مصرف زیاد پهنای باند و ایجاد ترافیک سنگین در شبکه خود ، می تواند هزینه های استفاده از شبکه را در بسترهای پخش جریمه اعمال کند.

“ما ادعایی را که SK Broadband علیه ما ارائه کرده است بررسی می کنیم. در همین حال ، ما همچنان به دنبال گفتگوی آزاد هستیم و راههای کار با SK Broadband را برای اطمینان از تجربه پخش بدون دردسر برای مشتریان مشترک خود ، بررسی می کنیم. “

غول پخش آمریکایی در ماه ژوئیه پس از آنکه اولین پرونده دادگاهی را که شرکت در سال 2020 تشکیل داده بود ، از دادگاه عالی تجدید نظر کرد. این پرونده ادعا کرد که SK Broadband ، که مسئول مدیریت شبکه های خود است ، حق ندارد درخواست هزینه برای پهنای باند Netflix ادعا کرده است که ISP در حال تلاش برای “قبض دو برابر” است – مشترکین آن قبلاً هزینه استفاده از پهنای باند را پرداخت می کنند و اکنون می خواهند برای آن هزینه ای از شرکت پخش کننده نیز دریافت کنند.

طبق گزارش رسانه های محلی ، SK Broadband قصد دارد سالانه حدود 23 میلیون دلار برای استفاده از شبکه هزینه کند.

در سال 2019 ، SK Broadband از کمیسیون ارتباطات کره خواست تا به توافق برسد ، اما این دو شرکت نتوانستند توافق کنند.

SK Broadband ادعا می کند که ترافیک Netflix در شبکه ISP به طور تصاعدی حدود 24 برابر افزایش یافته است ، از 50 گیگابیت بر ثانیه در مه 2018 به 1200 گیگابایت در سپتامبر 2021.

نتفلیکس در 28 سپتامبر می گوید که سرمایه گذاری آن در تولید محتوا در کره جنوبی 4.7 میلیارد دلار تأثیر اجتماعی و اقتصادی به همراه داشته است که همه چیز را از انتشار گرفته تا کالاهای مصرفی تحت پوشش قرار می دهد. ادعا می شود که از زمان افتتاح در سال 2016 با استفاده از ارقام گزارش Deloitte Consulting منجر به ایجاد 16000 شغل در کشور شده است. طبق گزارش Deloitte Consulting ، Netflix Korea تا پایان سال 2020 3.8 میلیون اشتراک پولی در کره جنوبی دارد ، در حالی که تعداد اعضای جهانی پولی آن 200 میلیون نفر تخمین زده شده است.

سخنگوی Netflix در یادداشت جداگانه ای گفت که برنامه کره ای “Squid Game” اکنون در مسیر بزرگترین برنامه Netflix تا کنون است و این اولین برنامه کره ای است که تا به حال رتبه 1 را در Netflix ایالات متحده داشته است.

در همین حال ، یکی دیگر از غول های پخش جهانی ، دیزنی پلاس ، قرار است در ماه نوامبر در کره جنوبی راه اندازی شود. گزارش شده است که دیزنی پلاس قصد دارد از شبکه های تحویل محتوا شخص ثالث (CDN) به جای استفاده از شبکه های ISP برای جلوگیری از هزینه های استفاده از پهنای باند استفاده کند.