Instagram Reels مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های متمرکز بر سازندگان را اضافه می‌کند، از جمله بخش اختصاصی «روندها»

از آنجایی که دولت‌ها در سراسر جهان نگرانی‌های فزاینده‌ای درباره TikTok ابراز می‌کنند، رقیب اینستاگرام Reels در حال دریافت یک سری به‌روزرسانی‌های جدید با هدف سازندگان است. متا امروز اعلام کرد که یک مقصد اختصاصی برای صوتی و هشتگ های پرطرفدار در Reels اضافه می کند، هدایایی را در Reels به کشورهای بیشتری گسترش می دهد، ابزارهای ویرایش Reels را بهبود می بخشد، معیارهای جدید اضافه می کند و موارد دیگر.

با این آخرین به‌روزرسانی، سازندگان می‌توانند آهنگ‌های پرطرفدار را در Reels ببینند. آنها می‌توانند ببینند چند بار از صدا استفاده شده است و سپس روی آن ضربه بزنند تا خودشان از آن استفاده کنند یا صدا را برای بعد ذخیره کنند. سازندگان همچنین می‌توانند ببینند که موضوعات و هشتگ‌های پرطرفدار در Reels چه هستند. برای دسترسی به مقصد اختصاصی جدید برای محتوای پرطرفدار، سازندگان باید به داشبورد حرفه‌ای خود رفته و گزینه «بررسی روندهای امروزی حلقه‌ها» را انتخاب کنند. از آنجا، آنها به صفحه “روندهای قرقره” منتقل می شوند، جایی که می توانند صداها و هشتگ های پرطرفدار را پیدا کنند.

صفحه اختصاصی جدید اینستاگرام برای ترند صدا و هشتگ

اعتبار تصویر: اینستاگرام

این شرکت می‌گوید هدف بخش اختصاصی جدید این است که به سازندگان کمک کند تا در مورد آنچه در حال حاضر محبوب است بیشتر بدانند تا از محتوای خود بهتر مطلع شوند و اطمینان حاصل کنند که در جریان روندها هستند.

اینستاگرام همچنین در هفته‌های آینده دسترسی به ویژگی درآمدزایی هدایا را برای سازندگان در کشورهای بیشتری گسترش می‌دهد. این ویژگی در استرالیا، کانادا، فرانسه، مکزیک، نیوزلند و بریتانیا عرضه خواهد شد. Gifts که برای اولین بار آزمایش آن را در سال گذشته آغاز کرد، به طرفداران این امکان را می دهد که از یک خالق مورد علاقه خود حمایت پولی مستقیم در قالب هدایای مجازی مضمون ارائه کنند. این هدایا در اپلیکیشن اینستاگرام با استفاده از ارز مجازی Stars خریداری می‌شوند و می‌توانند از 10 ستاره تا چند صد ستاره قیمت داشته باشند.

علاوه بر این، این شبکه اجتماعی در حال اضافه کردن یک ویژگی جدید است که به سازندگان نشان می دهد که طرفداران کدام هدیه برای آنها ارسال کرده اند. هنگامی که سازندگان روی نماد قلب جدید در کنار حامیان خود ضربه می زنند، کاربر اعلانی دریافت می کند که سازنده هدیه آنها را دیده و تشخیص داده است.

ابزارهای ویرایش جدید اینستاگرام برای Reels

اعتبار تصویر: اینستاگرام

به‌روزرسانی جدید همچنین ویرایش حلقه‌های خود را در اینستاگرام برای سازندگان آسان‌تر می‌کند، زیرا این برنامه کلیپ‌های ویدیویی، صدا، استیکرها و متن را در یک صفحه ویرایش یکپارچه گرد هم آورده است. این شرکت می‌گوید که این تغییر باعث می‌شود سازندگان بتوانند بخش‌هایی از قرقره‌های خود را به‌صورت بصری‌تر در لحظه‌های مناسب تراز کنند و زمان‌بندی کنند. اینستاگرام قصد دارد ابزارهای دیگری را معرفی کند که برای ساده‌تر و آسان‌تر کردن ویرایش حلقه‌ها برای سازندگان طراحی شده‌اند.

سازندگان همچنین می‌خواهند به بینش‌های Reels جدید دسترسی پیدا کنند تا درک بهتری از نحوه پیش‌فرض محتوایشان داشته باشند. ابتدا، اینستاگرام یک معیار جدید «زمان تماشای کل» اضافه می‌کند که کل زمان پخش یک حلقه، از جمله زمان صرف شده برای پخش مجدد حلقه را ثبت می‌کند. دوم، سازندگان به یک معیار جدید «میانگین زمان تماشا» دسترسی خواهند داشت که میانگین زمان صرف شده برای پخش یک حلقه را که با تقسیم زمان تماشا بر تعداد کل پخش‌ها محاسبه می‌شود، ثبت می‌کند.

معیارهای جدید Reels اینستاگرام

اعتبار تصویر: اینستاگرام

اینستاگرام در یک پست وبلاگ توضیح داد: برای مثال اگر میانگین زمان تماشای شما 17 ثانیه باشد، از بین تمام افرادی که Reel شما را تماشا کرده اند به طور متوسط ​​17 ثانیه تماشا کرده اند. “این به شما کمک می کند تا بهتر بفهمید که افراد در کجا درگیر هستند یا در کجا ممکن است لازم باشد یک قلاب قوی تری ایجاد کنید تا بینندگان بیشتری بمانند.”

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید بینش بیشتری را به سازندگان می‌دهد که چگونه قرقره‌هایشان به رشد آنها کمک می‌کند، زیرا سازندگان اکنون اعلانی دریافت می‌کنند که کسی مستقیماً آنها را از حلقه خود دنبال کند.

به‌روزرسانی‌های جدید در زمانی ارائه می‌شوند که برای متا منطقی است که از بررسی‌های فزاینده پیرامون TikTok که توسط کشورهای متعددی در سراسر جهان بر روی دستگاه‌های دولتی ممنوع شده است و در حال حاضر با توجه به این شرایط در ایالات متحده با ممنوعیت احتمالی مواجه است، سرمایه‌گذاری کند. ، تعجب آور نیست که اینستاگرام محصول رقیب خود را تقویت کرده و آن را برای سازندگان جذاب تر می کند.