India’s Licious با 52 میلیون دلار جمع آوری کمک مالی تازه تک شاخ می شود – TechCrunch

Licious ، یک استارتاپ مستقر در بنگلور که گوشت تازه و غذاهای دریایی را به صورت آنلاین می فروشد ، روز سه شنبه گفت که 52 میلیون دلار در یک دور جدید تامین مالی جمع آوری کرده است و به اولین استارتاپ مستقیم برای مصرف کنندگان تبدیل شده است که در دومین بازار بزرگ اینترنت جهان به مقام اسب شاخدار دست یافته است. به

دور جدید-سری G-توسط IIFL مقر اصلی بمبئی رهبری شد. این تنها سه ماه پس از آن صورت می گیرد که Licious – که 3one4 Capital و Temasek را از جمله سرمایه گذاران خود می داند – 192 میلیون دلار با ارزش حدود 650 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

Licious یک پلت فرم تجارت الکترونیکی معروف را اجرا می کند که در آن در 14 شهر هند گوشت و غذاهای دریایی می فروشد. این استارتاپ یک شبکه زنجیره تامین در چندین شهر هند ایجاد کرده است تا بتواند گوشت و غذاهای دریایی تهیه کرده ، آنها را تازه نگه دارد و ظرف چند ساعت پس از سفارش تحویل دهد.

Vivek Gupta و Abhay Hanjura ، بنیانگذاران Licious در بیانیه ای گفتند: “با وجود اینکه بودجه بخش D2C به میزان قابل توجهی افزایش یافته است ، FMCG هنوز جذاب ترین گروه محسوب نمی شود.” “ما انتظار داریم که وضعیت تک شاخ Licious این وضعیت را تغییر دهد. بخش گوشت تازه و غذاهای دریایی هنوز تا حد زیادی نامنظم و سازماندهی نشده است و فرصت وسیعی از 40 میلیارد دلار در اختیار دارد. به عنوان رهبر دسته ، هدف ما این است که راه را برای موج دوم استارت آپ های جوان هموار کنیم که می توانند با هم دست به دست هم داده و از پتانسیل های موجود در صنعت استفاده کنند. “

مطالب جدید  کلاریفا فراتر از دید رایانه ای برای مدیریت داده های بدون ساختار شرکت ها حرکت می کند - TechCrunch

Licious چندین معیار عملکرد خود را فاش نکرده است ، اما می گوید در حدود یک سال گذشته بیش از 500 درصد رشد کرده است. می گوید بیش از 2 میلیون مشتری منحصر به فرد جمع آوری کرده است. در ماه های اخیر ، این استارتاپ در مورد قصد خود برای توسعه به بازارهای بین المللی صحبت کرده است.

چتان نایک از IIFL AMC می گوید: “Licious گروه گوشت و غذاهای دریایی را مختل کرده است ، که عمدتاً سازماندهی نشده و بدون استفاده هستند.” “امروز ، Licious یکی از سریعترین مارک های D2C است و یکی از معدود مشاغل مصرفی در هند با معیارهای بسیار قوی برای حفظ درآمد است. ما مشتاق هستیم که در این سفر برای ایجاد محبوب ترین مارک گوشت و غذاهای دریایی هند با آنها همکاری کنیم. “

ورود IIFL ، بر اساس سابقه شرکت در اسناد Licious ، نشان می دهد که این استارتاپ در حال برنامه ریزی برای IPO خود در دو سال آینده است.

این شرکت مستقر در بنگلور به دو و نیم استارتاپ دیگر در هند می پیوندد که امسال به وضعیت تک شاخ رسیده اند. تعدادی از سرمایه گذاران برجسته از جمله Tiger Global ، SoftBank ، Falcon Edge Capital و Temasek و غول های محلی مانند Sequoia Capital India سرعت سرمایه گذاری خود را در سه ماهه اخیر به طور چشمگیری افزایش داده اند زیرا در کشور دو برابر شده است.

خبر 30pp