Immi 3.8 میلیون دلار برای پخت رامین فوری گیاهی هزینه می کند-TechCrunch

ایمی با رفتن به گیاهان و ارائه طعم های جسورانه تر ، یک چرخش سالم روی رامان فوری می گذارد. این شرکت سه شنبه اعلام کرد که 3.8 میلیون دلار بودجه تأمین کرده است.

موسسان کوین لی و کوین چانتاسیریفان هر دو به ترتیب در خانواده های غذایی از تایوان و تایلند بزرگ شدند و یک دهه پیش در حالی که در یک شرکت فناوری کار می کردند ، ملاقات کردند. آنها هر روز نودل می گرفتند.

امروز به سرعت پیش رفتند و هر دوی آنها اعضای خانواده خود را مبتلا به دیابت و فشار خون بالا دیدند و به این فکر کردند که یک مارک غذایی و نوشیدنی مناسب برای شما چگونه خواهد بود.

با توجه به عشق غذای آسیایی که با آن بزرگ شده بودند ، آنها می خواستند یکی از این مارک ها را برای ایالات متحده توسعه دهند

Chanthasiriphan به TechCrunch گفت: “ما بلافاصله در مورد رامن فوری توافق کردیم.” “پدر من هنوز هر شب رامن فوری می خورد و این بازار عظیمی است: 4 میلیارد بسته در سال فروخته می شود ، اما این نیز محصولی است که سالها تحت تسلط همان سه شرکت فعلی بوده است.”

پیش بینی می شود فضای نودل فوری جهانی تا سال 2027 یک صنعت 32 میلیارد دلاری باشد و ارزش آن در ایالات متحده 7.7 میلیارد دلار باشد. با این حال ، رامنی که اکثر مردم در فروشگاه مواد غذایی خریداری می کنند شامل رشته فرنگی ساخته شده از کربوهیدرات های تصفیه شده است که در روغن پخته می شوند ، در حالی که سوپ او گفت که بسته ها دارای سدیم و مواد نگهدارنده هستند.

تصور آنها از Immi است ، که گیاهی ، کم کربوهیدرات و سدیم کم ، فیبر بالا و به طور متوسط ​​22 گرم پروتئین دارد. این محصول در سه طعم – سیر سیاه “مرغ” ، تام یام “میگو” و تند “گوشت گاو” عرضه می شود.

این زوج در سال 2019 به صورت تمام وقت وارد این شرکت شدند و بخش بهتری از چند سال گذشته را صرف تحقیق و توسعه کردند ، اما محصول نهایی به آسانی به دست نیامد. درواقع ، هنگام صحبت با افراد صنعت ، به آنها گفته شد که ایجاد نسخه سالم تری از رامن “به نوعی غیرممکن است”. آنها مجبور بودند از ابتدا شروع کنند و خودشان آن را تهیه کنند و اولین دستور العمل ها را در آشپزخانه های خود تنظیم کنند.

بسته های مختلف ایمی شامل سیر سیاه “مرغ” ، تام یام “میگو” و تند “گوشت گاو” است. اعتبار تصویر: ایمی

افزایش بودجه در حالی صورت می گیرد که Immi امسال فرمول جدیدی از محصول خود را منتشر می کند که هدف آن تکرار رامن فوری سنتی در طعم آبگوشت ، احساس دهان ، بافت و سستی است.

Siddhi Capital این دور را بر عهده داشت و گروه Palm Tree Crew ، Constellation Capital ، Animal Capital ، Pear Ventures ، Collaborative Fund و گروهی از افراد ، از جمله پاتریک شوارتزنگر ، کت کول و نیک شارما ، و همچنین مدیران Thrive Market ، Caviar ، Daring Foods ، Madhappy ، Twitch ، Kettle & Fire ، MUD WTR ، Native ، Amity Supply ، گروه موسیقی Visionary ، گروه Italic ، Tatcha و Casper.

ملیسا فاچینا ، بنیانگذار و شریک اصلی در Siddhi Capital ، گفت که شرکت او در مارک های غذایی و آشامیدنی سرمایه گذاری می کند و بازوی سرمایه گذاری آن مربی تیم Immi است.

او می گوید: “ما از آنها غافلگیر شدیم.” وی گفت: “برای ایجاد نوآوری در این صنعت هزینه های زیادی صرف می شود و داشتن چیزی که بتوانیم از آن استفاده کنیم و برویم برای خودم و خانواده ام هیجان انگیز است. نسخه دوم راه اندازی دقیقاً شبیه بسته آجری سنتی است و اکنون طعم های بالغ دارد که به یک پالت آشپزی متفاوت متصل می شود. “

فچچینا گفت ، صنعت غذاهای طبیعی یا مناسب برای شما در دهه گذشته “به طور چشمگیری” تغییر کرده است. بیشتر آن توسط مصرف کنندگان هدایت می شود که خواهان شفافیت در زنجیره تامین ، مواد تمیزتر و مارک های معتبر هستند.

مارک های کالاهای بسته بندی شده مصرفی که خود را دوباره اختراع می کنند دارای خطوط تولید موفق هستند ، اما تعداد کمی از مارک ها به دسته های خاصی که به گفته وی برای اختراع مجدد آماده هستند ، مانند غلات ، توجه می کنند. شرکت او یک سرمایه گذار در Magic Spoon است و او Immi را با رامن و غذاهای آسیایی دوباره اختراع می کند و می گوید: “کوین ها به عنوان یک بنیانگذار گروه بسیار قالب پذیر ، با موفقیت بالا هستند و می خواهند خود را با بهترین افراد در کلاس احاطه کنند.”

در عین حال ، بودجه جدید بین تحقیق و توسعه ، استخدام و بازاریابی تقسیم می شود. این شرکت برای افزایش طعم از بازخورد مشتریان استفاده می کند و می خواهد زنجیره تأمین خود را بهینه کند ، برای نقش های اجرایی کلیدی استخدام کند و هزینه ها را برای آزمایش کانال های بازاریابی جدید اختصاص دهد. Immi محصول خود را از طریق فروشگاه آنلاین خود به فروش می رساند ، اما مایل است به کانال های عمده فروشی و خواربارفروشان آنلاین گسترش یابد.

محصولات Immi در ماه ژانویه عرضه شد و موجودی آنها در ماه اول بدون هیچ گونه بازاریابی به فروش رسید. آنها از آن زمان بیش از 10 هزار سفارش در ایالات متحده فروخته اند و حتی به دنبال خرید بین المللی هستند.

در آینده ، این شرکت روی دو طرح کار خواهد کرد: اول توسعه زیرساختی برای گسترش محصولات خود ، مانند طعم ها و انواع رشته های بیشتر ، بنابراین می تواند طعم جدیدی را هر چند ماه یکبار به بازار عرضه کند. لی و چندتسیریفان همچنین قصد دارند محصولات غذایی آسیایی بیشتری تولید کنند که دارای مواد تمیزتری هستند ، مانند تنقلات و شیرینی ها ، که در کودکی عاشق خوردن آنها بودند.

مورد دوم بازاریابی و توزیع است. این شرکت یک انجمن 4000 نفری را جمع آوری کرده است که به Immi در آزمایش سریع طعم کمک می کند.

لی گفت: “ما در حال فهمیدن این هستیم که چگونه می توانیم محصولات خود را به مخاطبان عادی تر عرضه کنیم ، به ویژه افرادی که رژیم خاصی را دنبال نمی کنند ، اما می خواهند غذاها و نوشیدنی های سالم تری را وارد کنند.” “ما همچنین طعم دهندگان فرهنگ ، افراد مشهور و تأثیرگذاران TikTok را برای افزایش علاقه مصرف کنندگان و وارد کردن Immi به گروه اصلی وارد می کنیم.”