Hubilo 125 میلیون دلار دریافت می کند تا دو برابر در ساختن یک پلت فرم جذاب برای رویدادهای مجازی و زنده کمک کند – TechCrunch

مجازی به عنوان هنجار تجمعات فیزیکی در اوج همه گیری کووید -19 تبدیل شد و در حال حاضر ، با بازگشت بسیاری از افراد به جلسات حضوری ، برخی معتقدند که نسخه آنلاین ، حداقل به نوعی ، برای ماندن در اینجا است-گاهی اوقات برای بهتر است ، اما گاهی اوقات بدتر امروز ، یک استارتاپ به نام Hubilo که در حال توسعه چیزی است که معتقد است برای رسانه جذاب تر است ، اعلام می کند که دور جدیدی از سرمایه گذاری را برای دو برابر شدن جاه طلبی های خود اعلام کرده است. این استارتاپ 125 میلیون دلار جمع آوری کرده است که از آن برای ادامه توسعه پلتفرم خود و شرکت استفاده خواهد کرد.

Alkeon Capital با مشارکت Lightspeed Venture Partners و Balderton Capital این دور را رهبری کرد. این سری B یک جهش بزرگ مالی برای Hubilo است. پیش از این ، این شرکت – مقر آن در سانفرانسیسکو بود ، اما در خارج از هند رشد کرده بود – تنها 28 میلیون دلار در شش سال جمع آوری کرده بود (با 23.5 میلیون دلار از آن در سری A تنها هفت ماه پیش ، همچنین در زمان همه گیری). افشای ارزش گذاری نیست.

رویدادهای مجازی-اعم از کنفرانس های بزرگ ، جلسات شرکتی ، مکالمات فردی یا گروهی کوچک ، یا مهمانی های شام و شبهای مسابقه-در این دوره از کووید -19 یک تجارت بزرگ بوده است ، جایی که آنها راهی کلیدی برای مردم شدند وقتی جلسات حضوری غیرممکن است ارتباط برقرار کنید. به گفته گورو چاهال ، شریک Lightspeed Venture Partners که در Hubilo سرمایه گذاری می کند ، در دنیای کار ، آنها یک سنگ بنای مهم برای ارتباطات شدند ، زیرا مشاغل حدود یک تریلیون دلار هزینه مستقیم برای رویدادها را از بین می برند. وی افزود: این تغییرات دائمی هستند.

مارک های ویدیو کنفرانس مانند زوم ؛ کسانی که روی رویدادهای مجازی مانند Hopin ، TouchCast و Bizzabo متمرکز شده اند. و کسانی که فناوری را برای بهبود نحوه استفاده از ویدئو کنفرانس مانند Engageli و mmhmm توسعه می دهند ، همه شاهد افزایش ستاره های خود بودند. حتی کسانی که ممکن است با رویدادهای مجازی در ارتباط نباشید ، اما قصد دارید کارهای بیشتری در فضا انجام دهید مانند LinkedIn ، اکنون در حال انجام این کار هستند.

هوبیلو در میان آنها بوده است. این شرکت در حال حاضر بیش از 800 مشتری دارد ، نام های بزرگی مانند Walmart ، Blackboard ، United Nations ، Roche Pharma ، AB inBev ، Verizon ، Facebook و TikTok. بله درست است. یکی از غول های ارتباطی ، شبکه اجتماعی “” و یک برنامه کاربردی ویدئویی بسیار محبوب ، همه مشتریان این محصول ویدئویی خاص هستند که نوع دیگری از تجربه ویدئویی جذاب را ایجاد کرده است.

نقطه شیرین ویژه راه اندازی این سازمان ها در برنامه ریزی و اجرای جلسات و رویدادهای داخلی و خارجی ، چه جلسات خصوصی برای چند همکار و چه کنفرانس های خارجی برای هزاران نفر ، به آنها کمک کرده است تا به آنها ابزاری برای طراحی و معماری سفارشی برای رویداد ارائه دهند. هنگامی که چندین آهنگ دارید) و مجموعه ای وسیع از ویژگی های تعاملی برای ارتباط با کسانی که از رویدادها دیدن می کنند و برای بازدیدکنندگان با یکدیگر ارتباط برقرار می کند. و این کار را به راحتی و به طور منظم انجام دهید.

برای رویدادهای مجازی کمی شبیه Wix یا WordPress است. که جالب است زیرا وردپرس نیز یکی از مشتریان آن است.

این یک محور حماسی برای یک استارتاپ است که در اوایل سال 2020 ، به یک بن بست خیره شده بود. Hubilo که در اصل برای ایجاد برنامه های تعامل برای رویدادهای حضوری تأسیس شده بود ، با یک داشبورد که به سازمان دهندگان نمایشگاه بیش از 50 ویژگی مختلف مشارکت مانند تابلوهای راهنما ، آزمونها ، ابزارهای همکاری ، پیام رسانی ، ارائه می داد ، واقعاً با این مفهوم به شهر رفت. matchmaking ”برای شبکه و موارد دیگر. این برنامه در رویدادهایی استفاده می شد که حداکثر 10 هزار شرکت کننده داشت ، جایی که سازمان دهندگان از آنها برای جلوگیری از خستگی مردم استفاده کردند.

با این حال ، وقتی این افراد از رفتن به چنین تجمعاتی جلوگیری کردند ، این تجارت کاملاً خشک شد.

بنابراین در فوریه 2020 ، Vaibhav Jain ، مدیرعامل و بنیانگذار ، به سراغ گزینه Hail Mary رفت. او فقط به مدت کوتاهی – 26 روز – به تیم خود فرصت داد تا تلاش کند تا جهت جدیدی را برای شرکت ارائه دهد ، در حالت ایده آل که نیازی به سرمایه گذاری عظیم ندارد ، زیرا این دقیقاً همان چیزی بود که نداشت.

راه حل اولین نسخه Hubilo بود که امروز می بینید. از قضا ، داشتن پول نقد بسیار اندک و زمان بسیار کوتاه برای کار ، تیم را بسیار باهوش کرد: ابزارهای تعامل که قبلاً برای تجربیات فیزیکی ساخته بود ، محور اصلی چگونگی تصمیم گیری هوبیلو در ارتباط با ویدئو کنفرانس شد.

جین در مصاحبه ای به من گفت که اینها برخی از ویژگی هایی است که به اعتقاد وی کمک می کند تا سهم خود هوبیلو در دنیای جلسات ویدئویی از سایر بسته ها جدا شود.

“ما دارای ویژگی های تعامل قوی در ابر هستیم ، با یک مدل بازی سازی و تجزیه و تحلیل برای ارائه بینش در مورد نحوه تماشای جلسات ، و ما می توانیم به بازدیدکنندگان گواهینامه برای تماشای یک جلسه خاص بدهیم [but not another]،” او گفت. “ما عمیقاً وارد آن شدیم. غرفه داران همچنین اساساً یک CRM کوچک برای ایجاد سرنخ ، مجموعه هدایای خودشان ، خارج از رویداد دریافت می کنند. ” سازمان دهندگان همچنین می توانند با بسیاری از CRM های غیر مینی دیگر مانند Marketo ، Salesforce و Hubspot ادغام شوند تا نحوه عملکرد آنها و تعامل آنها با مردم و نحوه تعامل افراد با یکدیگر را در رویدادهای مجازی خود افزایش دهند.

تمام تمرکز اولیه هوبیلو بر رویدادهای حضوری بیهوده نبود. در حال حاضر با بازگشت بسیاری از افراد به دفتر ، بازگشت به جلسات ناهار ، بازگشت به کنفرانس ها در شهرهای دور و بقیه ، این شرکت در حال ساخت مجموعه ای بزرگتر از ویژگی ها است که بسیاری از آموخته های قبلی خود را به گذشته باز می گرداند. مخلوط کردن.

اینها در حال حاضر در کنار ابزارهای مجازی برای ایجاد تجربیات حضوری پویاتر و همچنین یک جزء مجازی مکمل برای کسانی که از نظر جسمی آنجا نیستند ، قرار گرفته اند. اینها نه تنها جریانهای ویدیویی مراحل ، بلکه ابزارهای ارتباطی جداگانه ای را برای همگرایی در هر دو “مکان” شامل می شود. آهنگهای کنفرانس مجازی و روی صحنه در کنار یکدیگر و موارد دیگر.

فرصت های ارائه خدمات به بازار در محیطی کاملاً ترکیبی با پلتفرمی که به سازمان دهندگان کنترل جدیدی از تجربیات را می بخشد ، یادآور فناوری ای است که به پیش بردن وب در پلتفرم شلوغ و پر استفاده امروزه کمک کرد: آیا ابزارهایی که در اختیار ناشران قرار می گیرد (در این مورد سازمان دهندگان رویداد) به تحریک مراحل بعدی آنچه ایجاد و استفاده می شود کمک می کند. این ، همراه با لیست قوی مشتریان ، به پیشبرد این دور از بودجه کمک کرد ، که جین به من گفت بیش از حد مشترک شده است.

ما معتقدیم که نیروی کار توزیع شده جهانی یک روند بزرگ است که در آینده بر همه ما تأثیر خواهد گذاشت. واضح است که نحوه همکاری و ارتباط ما برای موفقیت هر بازیگر جهانی نیاز به تغییر معماری مجدد دارد. ” “در Hubilo ، ما یک فناوری قدرتمند را دیدیم که می تواند دنیای آفلاین و آنلاین را به هم متصل کند ، یک مدیر عامل قوی و یک فرصت شگفت انگیز در بازار که به ما اعتماد به نفس برای سرمایه گذاری می دهد.”